22-04-2020، 11:19
چند هفتهی اخیر، نام استودیوی تیمکیل مدیا (TeamKill Media) در صدر اخبار بوده است؛ چرا که بازی این استودیو، Quantum Error که یک شوتر اول شخص ترسناک به حساب میآید، یکی از عناوینی است که عرضهی آن برای پلیاستیشن ۵ تایید شده است. البته این عنوان به طور انحصاری در اختیار این کنسول نخواهد بود و برای پلیاستیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد.
هدف سازندگان از عرضهی این عنوان برروی پلیاستیشن ۵، رسادندن قدرت سختافزار این کنسول به بالاترین حد خود است. موضوعی که بارها و بارها دربارهی آن سخن گفتهاند. با در نظر گرفتن این مسئله، سوالی که به وجود میآید این است: سازندگان برای اجرای بهینهی این بازی برروی کنسول ضعیفتر، یعنی پلیاستیشن ۴ چه برنامهای دارند؟
در مصاحبهای که اخیرا داکودا جونز (Dakoda Jones) و میکا جونز (Micah Jones) با وبسایت GamingBolt انجام دادند، دربارهی برنامهی خود برای عرضهی این عنوان برروی پلیاستیشن ۴ به صحبت پرداختند:در حال حاضر تمرکز اصلی ما برروی پلیاستیشن ۵ است. بنابراین هر چیزی، در ابتدا با آن پلتفرم سنجیده میشود و ما بخش اعظم بهینهسازی برای پلیاستیشن ۴ را تا زمانی که به اتمام این پروژه نزدیک باشیم، انجام نمیدهیم.
سازندگان همچنین به مدت زمان میانگینی که بازیبازان، از گیمپلی Quantum Error میتوانند انتظار داشته باشند را مشخص کردند:
[i]خیلی زود است که به طور دقیق این موضوع را بدانیم، اما ما برای این عنوان ترسناک، مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ ساعت را هدف گذاری کردهایم.
[/i]
[/i]
[i]بازی Quantum Error تا چند ماه آینده برای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
[/i]
[/i]