بخش پایانی
وقت ما تقریباً رو به پایان است، و سلنا بلافاصله باید خودش را به استودیوی ضبط برساند، جایی که قرار است آخرین ریزهکاریهای آلبوم را به انجام برساند. در این مدت، او بهمرور در حال انتشار تکآهنگهایی نیز بوده – از جمله تکآهنگ Back to You مربوط به موسیقی متن فصل دوم سریال «13 دلیل که چرا»، که سلنا در آن به عنوان تهیهکنندۀ اجرایی نیز به ایفای نقش پرداخته است. او میگوید این بار به هیچ سفر الهامبخشی به مکزیک نیاز نبود و فقط میبایست صبور و شکیبا بود.
در ابتدا قرار بود که با یکدیگر به استودیوی ضبط برویم، اما تیم مدیریتی سلنا با این تصمیم موافقت نکرد و نظرش این بود که هنوز خیلی زود است که در باب آن اطلاعاتی منتشر شود. اما سلنا نمیتواند جلوی خودش را بگیرد. او میگوید که موسیقیِ این آلبوم متفاوت از تمامِ کارهایی است که پیشتر انجام داده – البته بلافاصله به این نکته نیز اشاره میکند که این چیزی که معمولاً همه هنرمندها میگویند اما کمتر پای حرفشان میمانند. او موسیقی تازهاش را «پرتکوتا و تند» میخواند. او در حالی که به بادیگاردش میگوید که یک آهنگ تازه را پخش و صدایش را زیاد کند، می گوید: «حتماً [تیم مدیریت] پوست از کلهام میکَنند!»
یک ریتم باس کوبنده شروع به نواختن میکند. صدای مطمئن و محکم سلنا شنیده میشود. این قطعه بیشتر به کارهای پرینس میخورد تا آن دخترکی که در آهنگ Come & Get It جیکجیک میکرد.
او میگوید «ببین!» او میخواهد به من ثابت کند که این موسیقی عزیمت به یک وادی دیگر است، و واقعاً هم همینگونه است؛ اما من فکر میکنم چیزهای بیشتری دربارۀ آن وجود دارد. او مایل نبود که دربارۀ زندگی عاطفی امروزش یا حتی سابقش صحبت کند. او مطمئناً به طور مستقیم به نامزدی برقآسای بیبر و بالدوین اشاره نخواهد کرد (آنها نیز با کلیسای هیلسانگ رابطه دارند.) مانند دوست نزدیکش تیلور سویفت که سخنان تلخ و گزندهاش را برای ترانههایش کنار میگذارد، به نظر میرسد سلنا نیز قصد دارد که اجازه بدهد موسیقیاش کاملا به مخاطب بگوید که او از لحاظ عاطفی در چه موقعیتی قرار گرفته.
مجبورم که سریع یادداشتبرداری کنم. او درباره بیرون گذاشتن یک مرد از زندگیاش پس از «1460 روز» و «پاک کردن حساب»ش (cleaning my slate) حرف میزند. او در آهنگ می خواند که Without you I don’t overthink it و اینطور ادامه پیدا میکند که I’m drunk and I might as well tell you, Get you ooh ooh ooh out of my head now.
او نمیتواند جلوی خودش را بگیرد و همراه آهنگ میخواند، و شادتر و آرامتر از تمام آن روز و البته دفعه قبلی که همدیگر را دیده بودیم به نظر میرسد. این آهنگ به پایان میرسد که او یک آهنگ دیگر را پخش میکند که این بار اشاره به استقلال او دارد و دربارۀ مردی است که به او احترام نمیگذارد. او میخواند که Were my ambitions too high? و بعد فریاد میزند Baby, you’re so distant. Why don’t you recognize I’m so rare?
او با من دربارۀ آهنگی در این آلبوم صحبت میکند که اسمش Flawless است (بله، اسمی مشابه یکی از آهنگهای معروف بیانسه). «آهنگی که میگوید شما با وجود تمام نقایصتان بیعیب هستید. شما دست به تلاش و تقلا نمیزنید. این من هستم که جلوهای تازهتر از خودم را تحسین میکنم. حتی زمانی که شما بینقص نیستید، حتی زمانی که احساس بیارزشی میکنید، شما بی عیب و نقص هستید. این آهنگی که میخواهم آن را برای تمام طول زندگیام بخوانم.»
پایان
مهرداد
پنجشنبه 1397/8/3
وقت ما تقریباً رو به پایان است، و سلنا بلافاصله باید خودش را به استودیوی ضبط برساند، جایی که قرار است آخرین ریزهکاریهای آلبوم را به انجام برساند. در این مدت، او بهمرور در حال انتشار تکآهنگهایی نیز بوده – از جمله تکآهنگ Back to You مربوط به موسیقی متن فصل دوم سریال «13 دلیل که چرا»، که سلنا در آن به عنوان تهیهکنندۀ اجرایی نیز به ایفای نقش پرداخته است. او میگوید این بار به هیچ سفر الهامبخشی به مکزیک نیاز نبود و فقط میبایست صبور و شکیبا بود.
در ابتدا قرار بود که با یکدیگر به استودیوی ضبط برویم، اما تیم مدیریتی سلنا با این تصمیم موافقت نکرد و نظرش این بود که هنوز خیلی زود است که در باب آن اطلاعاتی منتشر شود. اما سلنا نمیتواند جلوی خودش را بگیرد. او میگوید که موسیقیِ این آلبوم متفاوت از تمامِ کارهایی است که پیشتر انجام داده – البته بلافاصله به این نکته نیز اشاره میکند که این چیزی که معمولاً همه هنرمندها میگویند اما کمتر پای حرفشان میمانند. او موسیقی تازهاش را «پرتکوتا و تند» میخواند. او در حالی که به بادیگاردش میگوید که یک آهنگ تازه را پخش و صدایش را زیاد کند، می گوید: «حتماً [تیم مدیریت] پوست از کلهام میکَنند!»
یک ریتم باس کوبنده شروع به نواختن میکند. صدای مطمئن و محکم سلنا شنیده میشود. این قطعه بیشتر به کارهای پرینس میخورد تا آن دخترکی که در آهنگ Come & Get It جیکجیک میکرد.
او میگوید «ببین!» او میخواهد به من ثابت کند که این موسیقی عزیمت به یک وادی دیگر است، و واقعاً هم همینگونه است؛ اما من فکر میکنم چیزهای بیشتری دربارۀ آن وجود دارد. او مایل نبود که دربارۀ زندگی عاطفی امروزش یا حتی سابقش صحبت کند. او مطمئناً به طور مستقیم به نامزدی برقآسای بیبر و بالدوین اشاره نخواهد کرد (آنها نیز با کلیسای هیلسانگ رابطه دارند.) مانند دوست نزدیکش تیلور سویفت که سخنان تلخ و گزندهاش را برای ترانههایش کنار میگذارد، به نظر میرسد سلنا نیز قصد دارد که اجازه بدهد موسیقیاش کاملا به مخاطب بگوید که او از لحاظ عاطفی در چه موقعیتی قرار گرفته.
مجبورم که سریع یادداشتبرداری کنم. او درباره بیرون گذاشتن یک مرد از زندگیاش پس از «1460 روز» و «پاک کردن حساب»ش (cleaning my slate) حرف میزند. او در آهنگ می خواند که Without you I don’t overthink it و اینطور ادامه پیدا میکند که I’m drunk and I might as well tell you, Get you ooh ooh ooh out of my head now.
او نمیتواند جلوی خودش را بگیرد و همراه آهنگ میخواند، و شادتر و آرامتر از تمام آن روز و البته دفعه قبلی که همدیگر را دیده بودیم به نظر میرسد. این آهنگ به پایان میرسد که او یک آهنگ دیگر را پخش میکند که این بار اشاره به استقلال او دارد و دربارۀ مردی است که به او احترام نمیگذارد. او میخواند که Were my ambitions too high? و بعد فریاد میزند Baby, you’re so distant. Why don’t you recognize I’m so rare?
او با من دربارۀ آهنگی در این آلبوم صحبت میکند که اسمش Flawless است (بله، اسمی مشابه یکی از آهنگهای معروف بیانسه). «آهنگی که میگوید شما با وجود تمام نقایصتان بیعیب هستید. شما دست به تلاش و تقلا نمیزنید. این من هستم که جلوهای تازهتر از خودم را تحسین میکنم. حتی زمانی که شما بینقص نیستید، حتی زمانی که احساس بیارزشی میکنید، شما بی عیب و نقص هستید. این آهنگی که میخواهم آن را برای تمام طول زندگیام بخوانم.»
پایان
مهرداد
پنجشنبه 1397/8/3