03-08-2016، 11:14
(03-08-2016، 9:08)حصين ابلييس نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چه جالب![]()
تهران كجاس پ
از این نظرا خیلی خوشم اومد (: برا جوابت:
توجه جدی به وسعت شهری و جمعیت شهری بسیار مهمه. تهران بزرگ با داشتن 11.7 میلیون نفر و با وجود 3.5 میلیون اتومبیل. مطمئنا شهر شلوغیست تراکم شهری در تهران 10.555 نفر در متر مربعه و جالبه مسکو هم 11.5 میلیون نفر جمعیت و تراکم 10.6 دو ثبت کرده . در صورتی که شهری مثل برلین با وسعت تقریبا 60% تهران جمعیتی کمتر از نصف رو داره و تراکم 5.8 رو نشون داده و در کنار اینها سیستم حمل و نقل عمومی بسیار کار آمد که شامل خطوط گسترده مترو در تمام شهر و نیز اتوبوسها با زمان دقیق حرکت و….. و قابلیت اطمینان بالا که باعث اعتماد عامه به سیستم حمل و نقل عمومی شده ترافیک رو به کمترین حد رسونده. شما در برلین تنها در مرکز شهر آسمون خراش ها رو مشاهده میکنین و در اطراف شهر شهرکها با ساختمانهای بیشتر از 3 طبقه در بقیه شهر تراکم پایینه. در نقطه مقابل تهران با سیستم حمل و نقل. عمومی بسیار ضعیف و فرسوده که اقبال عمومی رو نمیتونه همراه کنه و تراکم شدید جمعیت باعث میشه تمام زمان مفید در ساعاتی که باید صرف تولید بشه و استرس شدید تحمیلی از ترافیک و فرهنگ پایین رانندگی ,حتی از کارایی افراد بکاهد. کشورهای در حال توسعه به دلیل کمبود هماهنگی و برنامه جامع برای پیشرفت تنها در یک یا چند زمینه شاهد رشد هستن و متأسفانه از جوانب دیگر که ضمانت رشد جامعه و اقتصاد اند مثل حمل و نقل که باید نقش شریان یک کشور رو داشته باشه غافل و معمولا بسیار کاهلند. تعداد زیاد شهرهای کشورهای در حال توسعه یا توسعه یافته اسمی در این لیست نشان دهنده این مهم است
+
اول مقاله ذکر کرده بر چه اساسی هست
مگه تو ایران چند درصد خودروها از تام تام استفاده میکنن که بشه بر اساسش امار گرفت