امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 3.86
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

" گفتگــو و بررسی سـریالهای کــره ای "

خخخ منم !
باشه مرسی . سارای خودمون ؟
خب حالا که تو هم تمومش کردی میخوام یه نقد کلی بزارم ( بیکارم دیگه D: )

_____

نگهبان شب از متفاوت ترین کارایی بود که تا حالا دیدم .
اول نظر خودمو میگم :

- شخصیت پردازی ها قوی بود . نه فقط نقش های اصلی بلکه بقیه ی نقش ها هم داستانی برای خودشون داشتن یعنی فقط نقش مجسمه رو بازی نمیکردن . مثل دوست رییس نگهبانان شب ( اسم جفتشونو یادم رفته ) ..

- شروع داستان خیلی خوب بود . طوفانی شروع شد و بعد از چند قسمت هیجانی روال کار آروم شد . به خوبی میشد بالا پایین بودن میزان حساسیت داستانو در طی 24 قسمت حس کرد ؛ سریال یک رنگ نبود .

- موزیک های متن فوق العاده بودن انگار فقط و فقط برای سکانس های پخششون بوجود اومده بودن و بس ! موزیک های متن تاثیر خیلی خوبی روی جذابیت های داستان داشتن .

- بازی ها همه عالی بود . به نظرم قوی ترین بازی رو بازیگر نقش سادام داشت . بعد از اون جونگ ایل وو و بازیگر های نقش های شاه و دوها و وزیر اعظم عالی کار کردن . هیچکس خشک بازی نمیکرد ، و بازیگرای کودک هم خیلی خوب ظاهر شدن به ویژه بازیگر نقش بچگی رین !

- داستان بی روح نبود ؛ یه عاشقانه ی جذاب و باز هم یه مثلث عشقی از قلب تخیلی داستان بیرون اومد .

- جلوه های ویژه خیلی خوب بود . صحنه های شهاب سنگ ، ارواح ، خدای اژدها و جادوها همه خوب بودن و بعضی جاها واقعا عین فیلمای هالیوودی میشدن .

- پایان خوب و شاید در بعضی موارد غیر قابل پیشبینی بود . شاهی که از بچگی به رین حسادت میکردو تمام زندگیش شاه بودنش بود و حتی بخاطر مقامش از مادربزرگش هم گذشت ، یکهو قسمت اخر تاج و تخت رو به برادرش داد . اما رسیدن رین و دوها به هم طبیعی بود و انتظارش میرفت . و اما موسوک و تنها موندنش ( از لحاظ عشقی ) یکم جالب نبود . به نظرم اگه یه پایان عاطفی برای موسوک هم میزاشتن بهتر بود .

- نقش افرینی و شخصیت پردازی کاراکترای منفی خیلی قوی بود ؛ کاراکتر های سادام ، سو ریون و شاه کامل بود . هر سه برای اهدافشون مسمم بودن ؛ سادام برای رسیدن به خدای افعی ، سو ریون برای رسیدن به شاهزاده و شاه هم برای حفظ سلطنتش به هر قیمتی . البته از لحاظ روحی روانی شاه ناقص بود . وزیر اعظم هم کاراکترش کامل بود ولی نسبت به بقیه ی منفی ها نه . مسمم نبود نقشه ای نداشت حتی خودشم نمیدونست به کی اعتماد کنه . کاراکتر سادام کامل ترین بود از اول تا اخر برای هدفش جنگید و برای رسیدن به خواستش خیلی صبر کرد و نوکری پادشاه و وزیر رو کرد که اصلا به سلیقه ش نمیخورد ولی برای هدفی که داشت همه ی اینکارا رو کرد .

- در شخصیت های مثبت هم کامل ترین کاراکتر ها بنظر من دوها و موسوک بودن . رین اولش شخصیت ضعیفی داشت و ول میگشت و هیچی نمیخواست ؛ یه زندگی بی هدف و مسخره داشت ! ولی با دوستی با موسوک و دوها که اوم های قوی و پرتلاشی بودن کامل شد و شخصیتش رشد کرد . دوها با نرسیدن به هدفش نا امید نشد و موسوک هم تصمیم های زیادی گرفت و خیلی تغییر و رشد کرد .

- ما به غیر از مثلث عشقی دوها و رین و سو ریون یه مثلث عشقی دیگه هم داشتیم ؛ رییس نگهبانا و دوستش و اون خانمه . خانومه رییس نگهبانا رو دوس داشت دوستش هم خانومه رو ! شخصیت مظلومی داشت این دوسته .. اخرشم مرد : (

- نکته ی دیگه ی زیبایی سریال این بود که نمیدونستی چی خواهد شد . فیلمنامه ی قوی همه ی داستان رو طوری درست کرد که جذابیت فیلم همیشه حفظ بشه و اتفاقای جالبتر بیفته .

- در آخر بگم اگه یه لقب به نگهبان شب بدیم من لقب " متفاوت ترین " رو بهش میدم چون متفاوت ترین بود .
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط Dead Silence ، Tɪɢʜᴛ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: " گفتگــو و بررسی سـریالهای کــره ای " - Apathetic - 08-04-2016، 20:55


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان