اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرما و گرمای مطبوع

#1
هوای خانه ممکن است مملو از گرد و خاک و شوره حیوانات خانگی گرده گل ها و... باشد و ممکن است شما به این ها آلرژی داشته باشید تنها با داشتن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایرواشر درخانه می توان هوا را تصفیه کرد و براحتی در خانه نفس عمیق کشید و از هوای سالم و مرطوب داخل خانه لذت برد. دستـگاه هواسـازي كه سنجـش سرمـايش در آن از نوع ايـرواشـر ( با سيستم اسپري آب ) مي باشد و جـهت سـالن هـاي مختـلف ( سالن هاي ورزشي، كارخانجات صنايع نساجي و ... ) بكار مي رود، با ظرفيت هاي 2000 الي 100000 فوت مكعب در ساعت.
چیلر تراکمی دارای طیف گسترده ای از مدل ها با ظرفیت های متفاوت همراه با نصب و راه اندازی آسان و ساده می باشد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چیلر تراکمی فلو در 2 نوع كندانسور آبي و هـوايي (يكـپارچه و مجزا) و در ظـرفيت هـاي 3 الي 500 تن تبـريد و در چـهـار تيـپ متناسب با عملكرد انواع مبردها همچون R134a - R22 - R407c (طبق درخواست خريدار) توليد مي شوند. اين چیلر تراکمی از نظر كاربردي در دو نوع چيلر هاي صنعتي و چيلر هاي تهويه مطبوع ساخته مي شوند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فن کویل ها بهترین انتخاب برای تهویه هوا با حداقل سروصدا می باشد که کمترین فضا را به خود اختصاص می دهند فن کویل ها را از لحاظ نصب آن ها می توان به فن کویل های زمینی، سقفی و کانالی تقسیم نمود. فن کویل ها از یک فن، لوله های گرمایش و سرمایش، فیلتر های قابل تعویض، شیر فلکه، و شیر هواگیری تشکیل شده اند و قابل استفاده در تمام آپارتمان ها بیمارستان ها مراکز خرید رستوران ها و... می باشد. به جهت دو منظوره بودن اين دستگاه كه قابل استفاده در زمستان و تابستان مي باشد يكي از مناسب ترين و پرمصرف ترين دستگاه هاي تـامين كننده سرمايش و گرمـايش مي باشد كه اغـلـب در منازل مسـكوني، بيمارستـان ها، وزارت خـانه ها و... مورد استفـاده قـرار ميگيرد. با ظرفيت هاي 200CFM الي 1200CFM به صـورت دكـوراتيو (زميني، سقفي، ديواري) توليد مي گردد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زنت یک دستگاه سرمایشی گرمایشی ایرانی می باشد که با تلاش آقای مهدی بازرگان تولید شده است. زنت مخفف کلمات زمستانی نیمه تابستانی می باشد این دستگاه را می توان برای هر واحد مسکونی جهت تنظیم سرما، گرما رطوبت مورد استفاده قرار داد کف این دستگاه باید عایق رطوبتی و صوتی استفاده نمود.زنت همانند کولر آبی برای سرمایش عمل می کند و برای ایجاد گرما از کویل های آب گرم و یا کویل های الکتریکی کمک می گیرد. دستگاه زنت فـلو جهت ايجاد گرمايش و سرمايش با هزينه بسيار كم جهت آپارتمان ها، سالن هاي توليد، مساجد و ساختمان هاي اداري و تجاري و ... بكار مي رود، ظرفيت آن متناسب با محل نصب محاسبه مي گردد.

دستگاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زنت که با توجه به اقلیم آب و هوایی ایران ساخته شده است دارای دو بخش مجزا سرمایش و گرمایش می باشد که می تواند رطوبت هوا را نیز تنظیم نمود. بخش گرمایش زنت از یک کویل دو ردیفه و یا چهار ردیفه ساخته شده است و بخش سرمایش زنت از طریق پوشال و آب افشان عمل می نماید و به سیستم لوله کشی آب شهری متصل می باشد. مینی زنت در واقع همان مدل دستگاه زنت می باشد منتها در حجم کمتر که فضای کمتری را نیز به خود اختصاص می دهد هدف از ساخت این دستگاه این می باشد که از آن برای یک واحد ساختمانی مستقل استفاده گردد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور ترکیه
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
سرما و گرمای مطبوع - sahar h - 27-12-2015، 15:03

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آیا یخ در طبیعت فقط بر اثر سرما ایجاد می‌شود؟
  کیف پولی که با گرمای بدن شارژ می‌شود+تصاویر
  کاهش سرما خوردگی
  گیاهان خانه را برای سرما آماده کنید
  پیشگیری از مرگ کودکان در گرمای ماشین با یک دستگاه کوچک
  انار بخورید تا سرما نخورید
  هشدارهای ایمنی در آستانه فصل سرما
  چرا پنگوین ها در سرما یخ نمی زنند؟
Rainbow چراغ قوه ای که با گرمای بدن کار می کند
  در فصل سرما پس از حمام دست و پا را با آب سرد بشویید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان