27-10-2015، 15:41
عمل تغییر جهت در واقع با چرخ عقب انجام میشود و امکان دور زدن در یک دایره بسیار کوچک را فراهم میکند. کمی دیوانگی به نظر میرسد، اما سه دقیقه ویراژ دادن میان خودروها در «گرنوبل» (Grenoble) تنها جایی در اروپا که میتوان این خودرو را راند باعث می شود که عاشقش شویم.
فرض کنید تمام خیابانها پر شود از i-road ، ترافیک و آلودگی ناپدید میشوند و سکوتی آرامش بخشی در نبود صدای موتورهای بنزینی بر شهر حکمفرما میشود. این دقیقا چیزی است که در گرنوبل امتحان میکنند. شما میتوانید با ۳ یورو برای یک ربع i-road را اجاره کنید و بعد از آن هم هر یک ربع، یک یوروی ناقابل از شما میگیرند. متاسفانه i-road هنوز در حد یک طرح مفهومی است و به نظر نمیرسد به این زودیها شاهد این خودروها در بریستول باشیم اما تویوتا گفته است که به پیشبرد برنامه i-road متعهد است پس باید امیدوار بود.
برخلاف ظاهر عجیب و غریب تخیلی داخل i-road بسیار ساده و معمولی است، درست مانند تمام خودروهای چهار چرخ دیگر، اما عملکرد این خودرو کاملا متفاوت است. با چرخش فرمان به چپ یا راست، کل خودرو خم میشود درست مثل کاری که اسکیت بازان سرعت انجام داده و سعی میکنند در هنگام تغییر جهت، وزن خود را هر چه بیشتر به گوشهای منتقل کنند که به آن سمت در حال پیچیدن هستند. البته بر خلاف آنها، رانندگان i-road لازم نیست نگران چپ کردن باشند چرا که این خودرو با کمک ژیروسکوپ و حسگرهای اینرسی تعبیه شده در آن میزان مجاز کج شدن بدنه را به صورت خودکار محاسبه کرده و بر اساس آن، سیستم تعلیق با کم کردن ارتفاع خودرو در یک سمت و زیاد کردن ارتفاع در سمت دیگر این میزان کجی را در هنگام پیچیدن ایجاد میکند.
عمل تغییر جهت در واقع با چرخ عقب انجام میشود و امکان دور زدن در یک دایره بسیار کوچک را فراهم میکند. کمی دیوانگی به نظر میرسد، اما سه دقیقه ویراژ دادن میان خودروها در «گرنوبل» (Grenoble) تنها جایی در اروپا که میتوان این خودرو را راند باعث می شود که عاشقش شویم.
فرض کنید تمام خیابانها پر شود از i-road ، ترافیک و آلودگی ناپدید میشوند و سکوتی آرامش بخشی در نبود صدای موتورهای بنزینی بر شهر حکمفرما میشود. این دقیقا چیزی است که در گرنوبل امتحان میکنند. شما میتوانید با ۳ یورو برای یک ربع i-road را اجاره کنید و بعد از آن هم هر یک ربع، یک یوروی ناقابل از شما میگیرند. متاسفانه i-road هنوز در حد یک طرح مفهومی است و به نظر نمیرسد به این زودیها شاهد این خودروها در بریستول باشیم اما تویوتا گفته است که به پیشبرد برنامه i-road متعهد است پس باید امیدوار بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فرض کنید تمام خیابانها پر شود از i-road ، ترافیک و آلودگی ناپدید میشوند و سکوتی آرامش بخشی در نبود صدای موتورهای بنزینی بر شهر حکمفرما میشود. این دقیقا چیزی است که در گرنوبل امتحان میکنند. شما میتوانید با ۳ یورو برای یک ربع i-road را اجاره کنید و بعد از آن هم هر یک ربع، یک یوروی ناقابل از شما میگیرند. متاسفانه i-road هنوز در حد یک طرح مفهومی است و به نظر نمیرسد به این زودیها شاهد این خودروها در بریستول باشیم اما تویوتا گفته است که به پیشبرد برنامه i-road متعهد است پس باید امیدوار بود.
برخلاف ظاهر عجیب و غریب تخیلی داخل i-road بسیار ساده و معمولی است، درست مانند تمام خودروهای چهار چرخ دیگر، اما عملکرد این خودرو کاملا متفاوت است. با چرخش فرمان به چپ یا راست، کل خودرو خم میشود درست مثل کاری که اسکیت بازان سرعت انجام داده و سعی میکنند در هنگام تغییر جهت، وزن خود را هر چه بیشتر به گوشهای منتقل کنند که به آن سمت در حال پیچیدن هستند. البته بر خلاف آنها، رانندگان i-road لازم نیست نگران چپ کردن باشند چرا که این خودرو با کمک ژیروسکوپ و حسگرهای اینرسی تعبیه شده در آن میزان مجاز کج شدن بدنه را به صورت خودکار محاسبه کرده و بر اساس آن، سیستم تعلیق با کم کردن ارتفاع خودرو در یک سمت و زیاد کردن ارتفاع در سمت دیگر این میزان کجی را در هنگام پیچیدن ایجاد میکند.
عمل تغییر جهت در واقع با چرخ عقب انجام میشود و امکان دور زدن در یک دایره بسیار کوچک را فراهم میکند. کمی دیوانگی به نظر میرسد، اما سه دقیقه ویراژ دادن میان خودروها در «گرنوبل» (Grenoble) تنها جایی در اروپا که میتوان این خودرو را راند باعث می شود که عاشقش شویم.
فرض کنید تمام خیابانها پر شود از i-road ، ترافیک و آلودگی ناپدید میشوند و سکوتی آرامش بخشی در نبود صدای موتورهای بنزینی بر شهر حکمفرما میشود. این دقیقا چیزی است که در گرنوبل امتحان میکنند. شما میتوانید با ۳ یورو برای یک ربع i-road را اجاره کنید و بعد از آن هم هر یک ربع، یک یوروی ناقابل از شما میگیرند. متاسفانه i-road هنوز در حد یک طرح مفهومی است و به نظر نمیرسد به این زودیها شاهد این خودروها در بریستول باشیم اما تویوتا گفته است که به پیشبرد برنامه i-road متعهد است پس باید امیدوار بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.