امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین اخبآر مذآکرآت هسته ای 1+5

#61
بیتـــآ جـونم ((= ^____^

××××

طرف اصلی مذاکره با غرب، ملت انقلابی ایران است


آخرین اخبآر مذآکرآت هسته ای 1+5


گروه سیاسی: امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین گفت: طرف‌های مذاکرات هسته‌ای بدانند که طرف اصلی مذاکرات، ملت قهرمان و انقلابی ایران است و مقام معظم رهبری، حرف آخر را در مورد مذاکرات خواهند گفت.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه قزوین که در مسجد النبی(ص) این شهر برگزار شد گفت: طرف‌های مذاکره، امریکا و گروه 5+1 بدانند که طرف اصلی مذاکرات، ملت قهرمان و انقلابی ایران است و رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که حرف آخر را در مورد مذاکرات خواهند گفت.
وی افزود: اگر طرف‌های مذاکره از این واقعیت آگاه شوند قطعا رفتارهای نامودبانه و ضمن مذاکره را کنار خواهند گذاشت.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری و ملت پشتیبان قوی تیم مذاکره کننده است تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیگیر جدی خواسته‌ها و دیدگاه‌های مردم است و مردم هم تصمیم نهایی نظام را از زبان ایشان می شنوند و طرف‌های مذاکره آگاه باشند که این ملت حق هر نوع تصمیم گیری را در هر مرحله ای خواهد داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تاکید کرد: تیم هسته ای مذاکره کننده کشورمان تحت تاثیر شیطنت‌ها و جوسازی‌های دشمنان قرار نگیرند و آگاه باشند که هر تصمیمی که خلاف آرمان‌های ملت، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهل بیت(ع) باشد از سوی ملت و رهبری پذیرفته شده نیست.
مراقب اشک تمساح دشمنان باشیم
حجت‌الاسلام با اشاره به پیدا شدن پیکرهای شهدای غواص عملیات کربلای 4 گفت: به تازگی پیکرهای 175 غواص عملیات کربلای 4 کشف شده که نحوه شهادت آنها نشان دهنده مظلومیت آنهاست که توسط بعثی‌ها در جنگ نیابتی 8 ساله که در حقیقت همه کفر و استکبار جهانی با پیشوازی بعثی‌ها بر این کشور تحمیل شد شهید شده اند.
وی افزود: امروزه دشمنان ما برای شهدای غواص و نحوه شهادت آنها اشک تمساح می ریزند در حالی که خود جزو عوامل اصلی این واقعه بوده اند و جوانان ما برای دفاع از مرزو بوم و استقلال این کشور به شهادت رسیده‌اند.
خطیب نماز جمعه قزوین اظهار کرد: سوالی که ما باید از دشمنان بپرسیم که آیا دفاع از مرزهای کشور جرم است؟ آیا دفاع از نوامیس شهرهای مرزی جرم است؟آیا دفاع از استقلال یک ملت جرم است؟ آیا جنگیدن با کسانی که با بی حیایی به کشور دیگری حمله می کنند جرم است؟ پس به جای دشمنان، ما باید از این شهدا بپرسیم که به چه جرمی و چرا این گونه شهید شده اید؟
امام جمعه قزوین با اشاره به جریان شهادت عمار در جنگ امام علی(ع) و معاویه گفت: پیامبر اکرم(ص) فرموده بود که عمار به دست گروه ستمگر به شهادت خواهد رسید اما بعد از شهادت این صحابی پیامبر اکرم(ص) گروه ستمگر برای اینکه این ننگ را از دامن خود پاک کنند گفتند که چون عمار به فرمان امام علی(ع) در جنگ شرکت کرده بود پس قاتل او امام علی(ع) است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: بعد از کشف پیکرهای مطهر غواصان عملیات کربلای 4 استکبار جهانی و آمریکا با یاوه سرایی‌های خود می خواهند تقصیر را به گردن جمهوری اسلامی ایران بیندازند که چرا این جوانان را به جنگ فرستادید تا شهید شوند و ما باید حواسمان جمع باشد تا فریب نیرنگ‌های دشمنان را نخوریم.


مسئولان به خواسته‌های اصلی جوانان توجه داشته باشند
نماینده ولی‌فقیه در استان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانی فرصت رشد و بالندگی است و اگرکسی به جایی رسیده ثمره تلاش و کوشش او در دوره جوانی است.
وی افزود: اگر کسی در جوانی همت نکرد وقتی این فرد پا به سن گذاشت انجام برخی کارها و رسیدن به جایگاه‌ها سخت می شود محال نیست اما سخت است.
حجت‌الاسلام عابدینی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: در حدیثی از امام علی(ع) دل جوان به زمین کشاورزی مستعدی تشبیه شده است که آماده کشت است و جوانان باید مواظب باشند که از زمین مستعد آماده چه استفاده ای باید ببرند.
خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به خواسته‌های جوانان و و ظایف دولتمردان و مسئولان جمهوری اسلامی گفت: تحصیل و برخورداری از علم و معرفت، ازدواج و شغل از جمله خواسته‌های جوانان کشور است و همه دولت و مسئولان باید در جهت برآوردن کردن این نیازها بسیج شده و تلاش و کوشش نمایند.
وی افزود: تحصیل دانش و برخورداری از علم و معرفت از جمله خواسته‌های مشروع جوانان است که امروز عدم توانایی در پرداخت شهریه یکی از موانع رسیدن به این هدف است.
  نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: داشتن شغل، حق مسلم هر جوانی است و خواسته جوانان هم این است که زمینه‌های لازم برای اشتغال آنان فراهم شود تا آنهااز طریق تلاش و کوشش خود و با تکیه بر توان و قدرت بازوی خود مشغول به کار شده و زندگی خود را بسازند.
امام جمعه قزوین با اشاره به نقش ازدواج در تکامل شخصیت جوان گفت: ازدواج از جمله راه‌های تکامل شهخصیت جوانان محسوب می شود که اگر زمینه‌های آن فراهم نشود و جوانان به لاالبالی گری و بی مبالاتی روی بیاورند در جامعه فاجعه رخ می دهد.
وی خطاب به مسئولان و افراد ذی ربط در بحث ازدواج گفت: در بحث ازدواج، پدر و مادرها نباید شرایط را سخت کنند، دولتمردان بایدکاری کنند که جوانان با شغل به سراغ ازدواج بروند و جوان‌ها هم توجه داشته باشند که اگر به خاطر ترس از فقر به سمت ازدواج نمی روند بدانند که خداوند وعده داده است که آنها را از فضل خود بی نیاز خواهد کرد و اگر جوانی برای ازدواج قدم پیش بگذارد خداوند هم مشکل او را بر طرف خواهد کرد.


فرهنگیان مراقب افراد سوء استفاده گر باشند
امام جمعه قزوین با اشاره به تجمعات فرهنگیان در کشور گفت: هر قشری برای خود مطالباتی دارد و درخواست این مطالبات همیشه هم بوده و این مطالبه حق مسلم ماست و نه تنها فرهنگیان، بلکه هر قشری باید به حق و حقوق خود برسد
.
وی با اشاره به زحمات معلمان در طول تاریخ ایران گفت: معلمان در طول انقلاب، دانش آموزان را برای مبارزه آماده می کردند، حماسه نیمه خرداد توسط معلمان آفریده شد و روح آزادگی، صلحشوری و بصیرت دائما توسط معلمان به دانش آموزان تزریق می شد و در حال حاضر هم بیشتر از گذشته به این زحمات معلمان نیاز داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خطاب به معلمان گفت: در شرایطی هستیم که ممکن است عده ای که خود را دایه دلسوزتر تر از مادر نشان می دهند از این حرکت شما برای مسائل حزبی سوء استفاده کنند و به فرهنگیان پیشنهاد می کنیم که ضمن اینکه دنبال حق و حقوق خود باشید مواظب باشید دیگران نگاه ابزاری به شما نداشته باشند و کرامت انسانی شما بازیچه دیگران قرار نگیرد.
حجت‌الاسلام عابدینی تصریح کرد: از دست اندرکاران می خواهیم که کرامت فرهنگیان را حفظ کنند که اگر این اتفاق نیفتد ناچار می شویم مباحث و مسائلی را به عرض همه مردم و به ویژه فرهنگیان برسانیم.


آینده جهان متعلق به اسلام است
امام جمعه قزوین با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت (عج) عنوان کرد: هر روز که می گذرد جهان بیشتر از گذشته در راستای شناختن فرهنگ مهدویت و شخص امام زمان(عج) پیش می رود و هر روز آمادگی جهان برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) بیشتر می شود.
وی افزود: روزی که امام قیام کردند خبری از انقلاب بحرین، یمن و سایر حرکت‌های آزادی خواه در منطقه نبود و باید از خود بپرسیم که موقعی که ایران قیام کرد امام آمد و اگر مسلمان‌های جهان قیام کنند چه کسی می آید؟
نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: در عصر حاضر نسیم محبت اهل بیت (ع)، فرهنگ نبوی،علوی،حسینی و مهدوی در همه جهان وزیدن گرفته و ما را امیدوار می کند که در نهایت همه جهان به زیور اسلام آراسته شود.


قیام 15 خرداد، مقدمه ظهور است
امام جمعه قزوین با اشاره به بیت شعر« سال‌ها می گذرد حادثه‌ها می‌آید  انتظار فرج از نیمه خرداد کشیم» از امام خمینی(ره) بیان کرد: این شعر یک معنای عرفانی و شخصی دارد که معنایش این است که من در 15 خرداد با دلی آرام و ضمیری شاد به ملاقات خدا خواهم رفت و این نشان دهنده این است که ایشان از زندگی آینده خود خبر داشته و انتظار این ملاقات را در نیمه خرداد داشته است.
وی ادامه داد: معنای اجتماعی و سیاسی این بیت هم این بوده که شروع انتظار ظهور فرج، شکسته شدن گردن مستکبرین، پایان یافتن عمر منافقان و مزدوران آمریکایی و عوامل جنگ‌های نیابتی در منطقه و برپایی حکومت جهانی عدل و قسط جهانی با قیام 15 خرداد آغاز خواهد شد و جهان به سمت ظهور پیش خواهد رفت.


در مسائل اجتماعی از منفی بافی دوری کنیم
حجت‌الاسلام عابدینی با انتقاد از برخی نگاه‌ها و طرز تفکرها در جامعه در مورد بعضی مسائل گفت: متاسفانه برخی افراد در جامعه با منفی بافی و تفکرات غلط، در صورت مشاهده یک مورد خلاف آن را به همه تسری می دهند و در مقابل از ذکر فضائل و خوبی‌ها خودداری می کنند.
خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: علی رغم اینکه از بد حجابی گلایه می شوند و یا عده ای می گویند که جوانان نسبت به نماز بی اعتنا شده اند مشاهده می کنیم که روز به روز بر تعداد محجبه‌ها افزوده شده، رویکرد زنان و دختران به حجاب و عفاف افزایش یافته و هزاران جوان در صفوف نماز دانشگاه‌ها و مساجد حضور می یایند و جوانان ما با سرعت و شتاب به سمت خوبی‌ها حرکت می کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ᵖᵃʳᶰᶤᵃᶰ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: آخرین اخبآر مذآکرآت هسته ای 1+5 - an idiot - 29-05-2015، 17:06

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آخرین اخبار کورونا
  امشب طلوع آخرین ابرماه سال را ببینید !
Heart آخرین وضعیت وام از صندوق بین المللی پول
Heart آخرین جزئیات از حمله هکر‌ها به سامانه مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی
  آخرین جلسه محاکمه فریبا عادلخواه برگزار شد
  آخرین آمار کرونا در ایران
  ویروس کرونا: آخرین اخبار، علائم و درمان ویروس جدید کرونا در چین و ایران
Shocked بلایی که پسر جوان سر بی ام و آخرین مدل آورد! + تصاویر
  ترامپ: از برجام خارج شدیم/ تحریمهای هسته ای باز می‌گردد
  آخرین فیش حقوقی احمد متوسلیان + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان