10-03-2015، 11:56
سلام دوستان گلم؛
پس چطور کسی نیومده نظری بده یا در مورد موتورش بنویسه؛
یعنی کسی از این نوع موتورها نداره... :297:
بهرحال میخوام توضیحاتی بدم در مورد تریل خودم...
اول عکسش:
چندماهی میشه که دارم باهاش کار میکنم..در مورد قطعات مختلف توضیح میدم...
- موتوری-سرعت-شتاب
موتوریش عالیه...یعنی تا حالا که دردسر یا خرجی درست نکرده! با اینکه جنس چینه امّا تحت لیسانس یک شرکت ژاپنی هست که اسمش Jinan Qingqi هست و کاملاً شناخته شده و اینکارست به قول خودمون؛
از لحاظ سرعت موتور خودشو بکشه داغون بشه 110 تا میره....یعنی اندش اینه؛
ار لحاظ شتاب امّا واقعاً نمرش 20....خودم شتاب 0 تا 70 رو 4 ثانیه ثبت کردم....مثلاً 0 تا 100 میشه 8 ثانیه که تقریباً قابل قبوله؛
- گیربکس
کارش خوبه...گیربکس 5 دنده یکی پایین چهارتا بالاست...کاملاً نرم و دبش.یعنی فقط اشاره میخواد تا جا بره و واقعاً خوب کار شده؛
- ترمزها
جلو دیسکی و عقب کفشکه...عملکردش واقعاً دیدینه...ترمزهاش خوب کار میکنن و یکدفعه منطقه کوهستانی بودیم یعنی اگه خوب نبودن الآن مراسم سالگرد برامون میگرفتن؛
- سایر موارد مثل بوق،چراغها،عملکرد لاستیک ها،کمک ها و ... خوب هستند و قابل قبول...
تنها موردی که بنظرم ضعف محسوب میشه عملکرد استارت هست؛
بنده زیاد وارد نیستم امّا بطورمثال وقتی ماشین رو استارت میزنی تمیز و باقدرت استارت میخوره و روشن میشه..یعنی استارت محکم میخوره و دبش؛
امّا توی موتورسیکلت بنظرم استارت یه وصلۀ ناجور میاد...یعنی یا باید باتری قویتری میداشت تا استارت مشتی بخوره و یا اینکه نداشته باشه اصلاً.درسته؟ شایدهم من اشتباه فکر میکنم؛
بنده تا حالا موتور استارتی نداشتم و این اولیشه...اگه دوستانی که مدل های دیگه دارن بگن تو اون مدلها عملکرد استارت چطوره...
اصلاً استارت جوری تعبیه شده که بتونه توی سرمای زمستون وقتی موتور اینقدر لشه بازهم استارت بزنه و روشن بشه؟؟؟ :297:
پس چطور کسی نیومده نظری بده یا در مورد موتورش بنویسه؛
یعنی کسی از این نوع موتورها نداره... :297:
بهرحال میخوام توضیحاتی بدم در مورد تریل خودم...
اول عکسش:
چندماهی میشه که دارم باهاش کار میکنم..در مورد قطعات مختلف توضیح میدم...
- موتوری-سرعت-شتاب
موتوریش عالیه...یعنی تا حالا که دردسر یا خرجی درست نکرده! با اینکه جنس چینه امّا تحت لیسانس یک شرکت ژاپنی هست که اسمش Jinan Qingqi هست و کاملاً شناخته شده و اینکارست به قول خودمون؛
از لحاظ سرعت موتور خودشو بکشه داغون بشه 110 تا میره....یعنی اندش اینه؛
ار لحاظ شتاب امّا واقعاً نمرش 20....خودم شتاب 0 تا 70 رو 4 ثانیه ثبت کردم....مثلاً 0 تا 100 میشه 8 ثانیه که تقریباً قابل قبوله؛
- گیربکس
کارش خوبه...گیربکس 5 دنده یکی پایین چهارتا بالاست...کاملاً نرم و دبش.یعنی فقط اشاره میخواد تا جا بره و واقعاً خوب کار شده؛
- ترمزها
جلو دیسکی و عقب کفشکه...عملکردش واقعاً دیدینه...ترمزهاش خوب کار میکنن و یکدفعه منطقه کوهستانی بودیم یعنی اگه خوب نبودن الآن مراسم سالگرد برامون میگرفتن؛
- سایر موارد مثل بوق،چراغها،عملکرد لاستیک ها،کمک ها و ... خوب هستند و قابل قبول...
تنها موردی که بنظرم ضعف محسوب میشه عملکرد استارت هست؛
بنده زیاد وارد نیستم امّا بطورمثال وقتی ماشین رو استارت میزنی تمیز و باقدرت استارت میخوره و روشن میشه..یعنی استارت محکم میخوره و دبش؛
امّا توی موتورسیکلت بنظرم استارت یه وصلۀ ناجور میاد...یعنی یا باید باتری قویتری میداشت تا استارت مشتی بخوره و یا اینکه نداشته باشه اصلاً.درسته؟ شایدهم من اشتباه فکر میکنم؛
بنده تا حالا موتور استارتی نداشتم و این اولیشه...اگه دوستانی که مدل های دیگه دارن بگن تو اون مدلها عملکرد استارت چطوره...
اصلاً استارت جوری تعبیه شده که بتونه توی سرمای زمستون وقتی موتور اینقدر لشه بازهم استارت بزنه و روشن بشه؟؟؟ :297: