امتیاز موضوع:
  • 12 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

_ گـفـتگوی آزاد 229 _

(26-02-2015، 12:26)PISHY نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(26-02-2015، 12:24)Mohammad 77 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
سلنا گومز را می‌توان مصداق بارز الگوسازی در حوزه تغییر سبک زندگی در جنگ نرم دانست. هر چند وی به ظاهر یک بازیگر و یا خواننده است اما نوع محبوبیت ساخته شده برای او در میان همسالانش بدون شک مسیر دیگری را برای طرفداران وی ترسیم خواهدکرد. این امر در کشور ما و در میان دختران جوان و نوجوان نیز کاملاً صدق می‌کند.

قاطعانه می‌توان گفت الگوسازی غرب برای جوانان و نوجوانان و تغییر سبک زندگی آن‌ها به سبک زندگی امریکایی و عادی سازی بی بندو باری در میان ایشان به مراتب از صدها تهدید نظامی و اقتصادی از سوی دشمنان این مرز و بوم خطرناک تر است، چرا که سبک زندگی غیرعفیفانه روحیه‌ی مقاوت و عقبی نگر را از جوان مسلمان می‌رباید و اینجاست که دشمن به سادگی می‌تواند با ورود به مختصات جمهوری اسلامی ایران، آن را با چالش مواجه کند. در این جا بر مومنین است که با الگو سازی‌های صحیح، نه تنها دختر و زن ایرانی که دختران و زنان سایر کشورهای اسلامی نیز را به خصویت اصلی و فراموش شده‌ی مادری دوباره زنده کنند و بار دیگر جایگاه واقعی زن را باز گردانند.
بعلهههههه
ممنون
خواهش میکنم (:
 سپاس شده توسط PISHY ، ◄Iяαи►


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: _ گـفـتگوی آزاد 229 _ - Mohammad 77 - 26-02-2015، 12:28


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان