اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Sledgehammer: ما توانایی روایت داستان بزرگ را داریم

#1
Sledgehammer: ما توانایی روایت داستان بزرگ را داریم
Aaron Halon، مدیر ارشد Sledgehammer Games، به تجربه تیم سازنده در روایت داستان، و توانایی آن ها برای ارائه تجربه ای متفاوت درعنوان مورد انتظار Call of Duty: Advanced Warfare، اعتماد دارد.

Halon می گوید:
نقل قول: فکر می کنم، با توجه به داستان فوق العاده و تجربه ما در روایت بازیهایی مانند Dead Space، فکر می کنم ما تغییر بزرگ ایجاد کرده، و سری را به مسیری جدید وارد می کنیم.
اگر با تیم مسئول داستان و روایت در Sledgehammer ناآشنا هستید، باید بدانید که موسسین این استودیو، بخش بزرگی از کارکنان سابق Visceral و کارکنان کنونی این استودیو، و بسیاری از دیگر کارکنان، سابقه نسبتا خوبی در صنعت بازیسازی دارند. Glen Schofield و Michael Condrey، موسسین این استودیو، با همکاری هم عنوان موفق Dead Space را روانه بازار کردند، و کار خود را با ساخت Call of Duty ادامه دادند. Halon توضیح می دهد، که چرخه ساخت طولانی تر، به روایت داستانی بازی کمک خواهد کرد.
نقل قول: همچنین، چرخه ساخت سه ساله، که ویژگی جدیدی در این سری است، فرصت بیشتری برای توسعه داستان، گیم پلی و گرافیک به ما می دهد.
Activision در اوایل امسال اعلام کرد، که ساخت این سری با چرخه ای سه سال به سه استودیو واگذار می شود، و به هر استودیو فرصت مناسبی برای بهبود عنوانشان می دهد. این تصمیم بازخوردهای خوبی دریافت کرده، و بازی بهتری را به بازیکنان تقدیم خواهد کرد. سازندگان می توانند محصول را بررسی کنند، و از آماده بودن بازی اطمینان حاصل کنند. Halon به تمجید از این چرخه پرداخته و از مزایای آن گفته است:
نقل قول: به دلیل چرخه سه ساله ساخت، همه چیز بهتر شده است. این اولین باری است که حقیقتا بر روی عنوانی نسل بعدی کار می کنیم، بنابراین تمامی ویژگی های نسل بعدی به ثبات Advanced Warfare کمک می کنند.
Call of Duty: Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر، برای نسل قبل، کنونی و PC منتشر می شود.
Sledgehammer: ما توانایی روایت داستان بزرگ را داریم
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
Sledgehammer: ما توانایی روایت داستان بزرگ را داریم - Aiden Pearce - 04-09-2014، 8:54

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star بازی Mafia: Definitive Edition سعی در وسعت بخشیدن به قسمت‌هایی از داستان و مأموریت‌ها
  تاریخ عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگ بازی Warframe تاخیر خورد
  شایعه: تولید GTA VI از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ خواهد بود
  شایعه: مایکروسافت دو رویداد دیجیتالی بزرگ را در دو ماه آینده برگزار خواهد کرد
  آخرین به‌روزرسان بزرگ Terraria ماه آینده منتشر خواهد شد
  شایعه: تیم توسعه‌ی Resident Evil 4 Remake از سایر بازسازی‌های مجموعه بزرگ‌تر است
  تیم توسعه‌دهنده Titanfall 2 حدود ۳۰ درصد بزرگ‌تر از نسخه قبلی است
  در WiLD هر کسی داستان متفاوتی را تجربه خواهد کرد!
  عنوان Call of Duty: Black Ops 3 غنی ترین داستان را در سری ندای وظیفه خواهد داشت
  یک معرفی بزرگ برای Tekken7 در تاریخ ۷ جولای

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان