اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم

#1
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
در حالی که بازار تایید عناوین Remaster داغ است ، یکی از عناوینی که از مدت ها قبل صحبت عرضه آن بر روی نسل جدید شده بود Metro Redux است . این عنوان شامل نسخه های Metro 2033 و Metro : Last Light است اما سوالی که در این بین مطرح می شود این است که براستی 4A Games تا چه حد در زمینه ارتقا گرافیکی بازی موفق بوده است ؟ آیا این عنوان بر روی کنسول ها به طور روان روی 60 فریم اجرا می شود ؟ مهمتر از همه آیا این عنوان ارزش خرج دوباره را دارد ؟ پاسخ DF به این سوال مثبت است و عمل Remastering به بهترین شکل ممکن انجام شده است و Digital Foundry عنوان Metro Redux را در این زمینه بهترین نامیده است .
اولین نقد Digital Foundry پیرامون گرافیک بازی منتشر شده است که در این نقد به مقایسه عملکرد کنسول های نسل هفتم و هشتم پرداخته شده است . در ادامه شما می توانید بخش هایی از نقد را مشاهده کنید :
ارتقا کیفیت Mtero 2033 تا چه حد بوده است ؟
Metro 2033 بر روی PS3 عرضه نشده است به همین دلیل DF به مقایسه دو نسخه Xbox 360 و Xbox One پرداخته است . در زمینه Metro 2033 نسخه Xbox One بسیار بهتر از Xbox 360 خود را نشان می دهد . محیط های پیرامون با وضوحی عالی بنمایش در آمده اند ، طراحی کاراکتر ها بهتر انجام شده است اما در زمینه سطح جزئیات ما تحول بزرگی را مشاهده نمی کنیم . در سایر مناظر نیز ما شاهد جزئیات بیشتر اشکال مختلف ، درختان و ... در نسخه نسل هشتم هستیم . طرح نورپردازی بازی با بهره گیری از تکنولوژی جدید 4A بسیار بهتر و با جزئیات تر است . در این زمینه حتی سیستم های آب و هوایی یخی ، وزش باد و تراکم برف نیز کاملا بهبود یافته است و به طور کلی تجربه کلی بازی بسیار بهتر از نسخه Xbox 360 است که با فریم ریتی روان بر روی Xbox One اجرا می شود .
Redux بازی را در زمینه جزئیات متحول کرده است و از دید هنری نیز شاهد بهبود خروجی نهایی هستیم و حتی در زمینه نورپردازی بازنگری شده است . البته در نقد DF بشدت از گرافیک نسخه Xbox 360 تمجید شده است و به گفته DF با وجود گذشت 4 سال همچنان ما شاهد خروجی خوبی هستیم .
ارتقا گرافیکی Metro Last Light تا چه حد بوده است ؟
اما در ادامه DF به مقایسه Metro : Last Light بر روی PS3 و PS4 رسیده است . توسعه Last Light بر روی کنسول های نسل هشتم نبردی بزرگ برای 4A است . در Redux از برخی آپشن ها و تنظیمات PC های قدرتمند بهره گرفته نشده است تا به میزان متعادلی جزئیات اجرایی نظیر فریم ریت را با میزان جزئیات گرافیکی متعادل سازند . اما به طور کلی 4A بخش زیادی از حافظه را درگیر افزایش جزئیات گرافیکی بازی کرده است  و سپس به زیبایی به دنبال ارتقا رزولوشن و فریم ریت رفته است و سطح پیشرفت نسخه جدید بسیار مطلوب و ارزشمند است . در نسل گذشته 4A برای نسخه PS3 رزولوشن 1280x672  و برای نسخه Xbox 360 رزولوشن 1152x640 را در نظر گرفت در حالی که PS4 به شکل مطلوبی روزولشن 1080P را به ارمغان می آورد و به طور کلی بازی نسبت خوبی از تجربه نسخه PC را بر روی کنسول های نسل هشتم ارائه می دهد .
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
آیا Metro Redux تجربه ای نسل هشتمی را ارائه می دهد ؟
در بهترین حالت Metro Last Light خود را قابل رقابت با عناوین گرافیکی برتر نسل نگه می دارد . اولین صحنه ای که ما با فضای باز رو به رو می شویم بخشی از زیبایی گرافیکی بازی روی کنسول را مشاهده می کنیم اما با این وجود به مانند Metro 2033 بازی همچنان ریشه در گذشته ( نسل قبل ) دارد ولی ارتقا گرافیکی آن بیشتر از نسخه 2033 بوده است . مدل سازی کاراکتر ها و انیمیت و حرکت آنها به وضوح به نسل جدید نقل مکان کرده است .
آیا عنوان سنگینی نظیر Metro توانسته است بر روی کنسول ها به طور روان روی 60 فریم اجرا شود ؟
در روزهایی که 60 فریم بودن به یک چالش بزرگ تبدیل شده است و حتی بسیاری از عناوین در ارائه این فریم ریت بصورت پایدار عاجز هستند رویکرد 4A بسیار قابل تحسین است . آنها از همان ابتدا وعده 60 فریم بودن را دادند ، آنها نگفتند هدف آنها 60 فریم بودن است بلکه آنها از همان ابتدا 60 فریم بودن را به عنوان مفهوم بازی در کنسول های نسل هشتم بکار گرفتند . به طور کلی فارغ از برخی افت فریم های جزئی که به تجربه کلی اثر ضربه نمی زند ما شاهد اجرای روان و ثابت بازی هستیم . کنسول PS4 در زمان اجرای بازی Last Light از آغاز تا پایان تجربه 60 فریم را به طور روان و ثابت ارائه میدهد و تنها در برخی کات سین های سینماتیک شاهد افت هستیم و در اجرای Metro 2033 بر روی Xbox One نیز تنها در دو قاب شاهد افت فریم شدید بودیم . به طور کلی این موضوع نشان می دهد Metro Redux احساس بین بازیکن و بازی را بهبود بخشیده است .
در زمینه رزولوشن شرایط دو نسخه چطور است ؟
در زمینه رزولوشن ما شاهد اجرای بازی با رزولوشن 1080P بر روی PS4 هستیم اما در سوی مقابل بازی با رزولوشن عجیب 910P بر روی Xbox One اجرا می شود ( به طور دقیق 1620x912 ) . طرح اصلی بر روی این کنسول اجرا روی رزولوشن 900P بود اما احتمال دارد آپدیت جدید SDK کنسول باعث ارتقا جزئی رزولوشن شده باشد .  شاید 4A تلاشش بیشتر روی ثابت کردن فریم ریت نسخه Xbox One بوده باشد و ارتقا رزولوشن را در اولویت دوم قرار داده است که در این صورت رویکرد آنها کاملا درست است .
 
به طور کلی هر دو بازی به طور قابل توجهی در مسیر رسیدن به 1080P و 60 FPS بهبود بخشیده شده اند . این عنوان بر روی PC نیز عرضه خواهد شد و منتظر مقایسه نهایی نسخه نسل گذشته و نسل جدید باشید . برداشت DF از نسخه های Remaster آشنایی بیشتر سازندگان با سخت افزار کنسول های نسل جدید است و 4A در اولین تجربه خود بر روی کنسول های نسل هشتم خروجی بسیار خوبی را ارائه داده است که می تواند برای آثار آینده این استودیو الهام بخش باشد .
مقایسه تصویری نسخه Xbox 360 و Xbox One عنوان Metro 2033
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
مقایسه تصویری نسخه PS3 و PS4 عنوان Metro Last Light
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
عنوان Metro Redux در تاریخ 7 شهریور بر روی پلتفرم های Playstation 4 ، Xbox One و PC عرضه خواهد شد . در پایان لطفا دیدگاه خود در مورد نقد اولیه Digital Foundry پیرامون ارتقا گرافیکی بازی را برای ما به اشتراک بگذارید ...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
بررسی : مقایسه گرافیکی METRO REDUX در نسل هفتم و هشتم - Aiden Pearce - 11-08-2014، 17:07

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  شایعه: Horizon: Zero Dawn 2 یک بنچمارک گرافیکی در صنعت بازی‌ها خواهد بود
  بررسی بازی Metal Gear Survive
  Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain-E3-2015-Screen-Big-Boss-Skull-Face بررسی نمایش بر
  نقد و بررسی بازی mafia 3
  نقد و بررسی بازی watch dogs 2
  ارتقای گرافیکی بازی The King Of Fighters 14
  مقایسه کامل فیفا ۱۵ و PES 2015، انتخاب شما چیست؟(نظرسنجی)+آخرین اخبار
  ساخت Until Dawn 2 در حال بررسی است
  از باکس آرت Call of Duty: Black Ops III برروی نسل هفتم رونمایی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان