اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام

#1
 پاتایا ( Pattaya ) جاذبه های تفریحی و گردشگری 
پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام پاتایادر کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. شهر پتایا در فاصله ۱۶۵ کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد.  پاتایا با بازدید بیش از ۵٫۵ میلیون توریست خارجی در سال که بیشتر آنان را مردان تشکیل می‌دهند، یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید. شهر پتایا به دلیل وجود باره‌ها و انواع محلات تفریحات شبانه ( دیسکو پاتایا )دارای مشهوریتی جهانی است.
 
آب و هوای پاتایا

پاتایا بدلیل نزدیکی به خط استوا دارای آب و هوای گرم استوائیست و دارای سه نوع آب و هواست.
در ماههای آبان تا بهمن هوا گرم و خشک
در ماههای اسفند تا اردیبهشت هوا گرم و مرطوب
در ماههای خرداد تا مهر هوا گرم و بارانی است. 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام

Visit Pattaya
 باغ وحش ببرها در پاتایا 

پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام این باغ وحش دارای بیش از ۲۰۰ ببر بنگال و صد هزار تمساح است و در کنار آن نیز دارای گونه های مختلفی از حیوانات دیگر است که سرگرمی های متعددی را برای گردشگران فراهم می کند. در این باغ وحش، ببر ها نمایش های زیبایی از جمله پریدن از حلقه های آتش و راه رفتن روی طناب را در سیرک اجرا می کنند. تمساح های این مکان نیز هر روز چندین نمایش دارند و فیل ها نیز گردشگران را ماساژ می دهند...


ببر های بنگال که در این مکان نگهداری می شوند، بزرگترین گونه ببر در جهان هستند و رنگ آنها زرد مایل به قهوه ای یا خاکستری است. ببرها معمولا تنها زندگی می کنند و آنهایی که با هم هستند، ببر ماده و بچه هایش هستند.
جزیره مرجان پاتایا
یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، سفری یک روزه به جزیره مرجان است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. طی این مسیر با لنج، ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری، ۱۵ دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری است 
. گردشگران در این جزیره می توانند با قایق های کف شیشه ای، به تماشای این مرجان ها بروند. در اینجا امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کند. 
پاتایا مینی سیام  دیسکو پاتایا
پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام وقتی که از جاده بین شهری به سمت شهر ساحلی پاتایا حرکت می کنیم در آستانه خیابان ورودی به پاتایا مجموعه ای بزرگ توجه مارا به خود جلب می کند که نام آن "مینی سیام" است .
در این مجموعه عده ای از هنرمندان کهنه کار تایلند ، در فضایی بزرگ و سرسبز آثار زیبایی از سمبلهای نمادین کشورهای دنیا را گرد هم آورده اند و در واقع مینی سیام یک mini world است .
 
سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی تایلند است و در مسیر ورودی شهر پاتایا قرار دارد .از زیبا ترین ماکت های قرار داده شده در مینی سیام ، ماکت تخت جمشید از ایران است که مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گیرد .تخمینی که از آمار بازدید توریستها و مردم تایلند از این پارک زیبا زده شده است در حدود 10 میلیون نفر در سال است .

پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام
پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
پاتایا , آب و هوای پاتایا مینی سیام - ×ThundeRBolT× - 27-07-2014، 13:10


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان