نظرسنجی: با تغییر نام کلبه والیبالی ها موافقید؟نام پیشنهادی تونو رو برام بنویسید
بله
خیر
نظری ندارم!
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 18 رأی - میانگین امتیازات: 4.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****

#3
آغاز بیست و هفتمین دوره با پنج بازی هم زمان
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام "ولایت" در سال 1392 با حضور دوازده تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس، باریج اسانس کاشان، بازرگانی جواهری گنبد، نوین کشاورز، پیکان تهران، سایپای البرز،  شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، کاله مازندران****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌**** ، متین ورامین، شهرداری زاهدان و میزان مشهد از پنجم آبان ماه آغاز می شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
در این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یك گروه به صورت رفت و برگشت با هم پیكار می كنند و سپس هشت تیم برتر برای كسب مقام اول تا هشتم در مرحله پلی آف با هم دیدار خواهند كرد.
دور رفت رقابت های امسال با پنج دیدار در فردا یکشنبه آغاز می شود که شهرهای تهران،  ارومیه، کرج، کاشان و تبریز میزبان بازی های هفته نخست هستند.
در یکی از مهمترین بازی های هفته نخست شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران در خانه والیبال مهمان تیم نوین کشاورز هستند که هدایت آن را مسعود آرمات بر عهده دارد.
تیم والیبال پیکان که با 11 دوره قهرمانی، عنوان پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در سال جاری را در پرونده کاری خود دارد، از عمکلرد سال گذشته خود که مقام سومی بود،  از نخستین بازی امسال با قدرت به میدان خواهد آمد.
در دیگر بازی این هفته شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در کرج میزبان بازرگانی جواهری گنبد هستند. بازرگانی جواهری گنبد امسال با بای محمد دوجی به عنوان سرمربی تلاش دارد از اعتبار والیبال این منطقه ایران دفاع کند. سایپا تا کنون شش عنوان نایب قهرمانی و یک مدال برنز لیگ برتر را به دست آورده است، اما تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. 
در سومین بازی این هفته شهرداری های ارومیه و زاهدان در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می روند که هدایت تیم میزبان را ابراهیم وطن پرست بر عهده دارد و تیم شهرداری زاهدان که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، با هدایت حمید موحدی به میدان می آید.
تیم والیبال باریج اسانس کاشان که امسال چند ملی پوش والیبال ایران را نیز جذب کرده است، در چهارمین بازی هفته نخست این رقابت ها در کاشان با هدایت مصطفی کارخانه میزبان میزان مشهد است. نماینده خراسان رضوی امسال نیز به همراه جبار قوچان نژاد به عنوان سرمربی در لیگ برتر والیبال حضور خواهد داشت.(امســال باریج اسانس هم خیلی خوب بسته شــده!)
تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم المهدی بندرعباس پنجمین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال را در تبریز برگزار می کنند. هدایت تیم شهرداری تبریز را حسین معدنی بر عهده دارد که قهرمانی در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به همراه تیم ملی والیبال ب کشورمان از جدیدترین افتخارات این مربی است. محمدرضا دامغانی نیز سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس است که نخستین بازی از بندرعباس در جنوب ایران به تبریز در شمال غربی کشور برود.
برنامه کامل نخستین هفته لیگ برتر والیبال سال 92 به قرار زیر است: (تمام بازی ها ساعت 17 برگزار می شوند)
تهران، نوین کشاورز تهران – پیکان تهران
کرج، سایپا البرز – بازرگانی جواهری گنبد
ارومیه، شهرداری ارومیه – شهرداری زاهدان
کاشان، باریج اسانس کاشان – میزان مشهد
تبریز، شهرداری تبریز – آلومینویم المهدی بندرعباس
قرار بود در هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران تیم های کاله مازندران و متین ورامین نیز با یکدیگر روبرو شوند که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ این دیدار به 10 آذر موکول شد.


لیست 20 نفره ولاسکو برای جام قهرمان قهرمانان
خولیو ولاسکو اسامی 20 بازیکن را جهت حضور در رقابت های والیبال جام قهرمان قهرمانان اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 20 بازیکن تیم ایران را برای شرکت در رقابت های والیبال جام قهرمان قهرمانان که از 28 آبان  لغایت 3 آذر با شرکت قهرمان قاره ها برزیل، ایتالیا، ایران، ژاپن، روسیه و امریکا در ژاپن برگزار می شود را اعلام کرد.
بر این اساس لیست بیست نفره معرفی شده تیم ایران به فدراسیون جهانی والیبال به قرار زیر است که از میان آنها چهارده بازیکن پس از برگزاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی در تهران از سوی کادر فنی انتخاب و به FIVB و کمیته برگزاری مسابقات جام قهرمان قهرمانان معرفی می شوند.
1- شهرام محمودی
2- محمد طاهر وادی
3- سامان فائزی
4- سعید معروف
5- فرهاد قائمی
6- سید محمد موسوی
7- حمزه زرینی
8- فرهاد ظریف
9- عادل غلامی
10- امیر غفور
11- رحمان داوودی
12- مجتبی میرزاجانپور
13- مهدی مهدوی
14- فرهاد پیروت پور
****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****
15- ناصر رحیمی
16- آرمین تشکری
17- علیرضا جدیدی
18- سید علی سجادی
****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****
19- مهدی مرندی****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****
20- علیرضا مباشری

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****
****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****
پاسخ
 سپاس شده توسط spent † ، ★3aeed ، NeginNg ، ♥h@di$♥ ، ✔✘ζoΘdY✘✔ ، شیطون کوچولو ، ~~SARA:HIVA~~ ، "تنها" ، 0027 ، farnoosh.b.m ، nimapouya ، Titiw ، ✞ Ϧ ʝ ᔣ ✞ ، ✘PETER✘ ، Hesam. ، ★ASAL-GIRL★ ، *Mahdis* ، Ƒαкє ѕмιƖє ، Mason ، mahsa999 ، zahra.15 ، kiyarmin ، hedieh_ahd ، ḲℑℳℐÅ ، eɴιɢмαтιc ، سهیلاا


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌**** - Nazanin♥Xavi - 13-07-2014، 17:07


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان