اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

E3 2014: تفاوت سبک های “وحشت” و “وحشت بقا” از زبان Shinji Mikami

#1
سبک ترسناک در بازی های ویدئویی مدتی می شود که عملا در بسیاری از عناوین مختلف زیر سوال رفته اند. همگی یا به اکشن شدن روی آوردن یا کاملا آن حس اضطراب همیشگی در باز های کلاسیک را از بین برده اند. شخصیت های Resident Evil حرکات رزمی می زنند، آیزاک کلارک تبدیل به کماندو می شود، مهمات در این گونه عناوین مانند نقل و نبات ریخته است وغیره. اینها موارد تنها بخشی از فجایعی است که سبک وحشت این روزها به آن دچار است و خیلی از بازیکنان را در حسرت  یک ترس واقعی گذاشته است. با این حال پدر این ژانر اخیرا طی صحبت های خود تفاوت های دو سبک نام برده را اعلام کرده اند.

آقای Shinji Mikami به عنوان خالق The Evil Within که هنوز منتشر نشده است، معتقند که این بازی در سبک “وحشت بقا” یا همان “survival horror” می باشد و مخالف  ارائه ترسی در حد بازی های ویدئویی یا فیلم های سینمایی ژاپنی است. ایشان طی مصاحبه خود با سایت Wired گفته اند:
نقل قول:
در بازی های ویدئویی ژاپنی، سبک ترسناک بازیهایی مانند Clock Tower یا Silent Hill را شامل می شود اما سبک وحشت بقا که من دوست دارم آن را نمایش دهم، سرگرمی را هم به ارمغان می آورد.
جنبه های سرگرمی و ترسناک بازی به این شکل با یکدیگر ادقام خواهند شد.
تفاوت سبک های وحشت و وحشت بقا چندان نمی باشد با این حال در گزینه دوم شما می توانید لذت بیشتری را از نابود کردن یک هیولا بدست آورید حتی اگر بسیار قدرتمند باشد.
من Evil Within را طوری طراحی کرده ام که بسیار سخت جلوه کند با این حال در صورتی که آن را به پایان برسانید، حس رسیدن به یک دستاورد دلنشین را خواهید داشت. این عنوان ترسناک است اما در آن حد هم نیازی نیست که بترسید.
این تصمیمات بسیار جالب می باشند در حالی که بازی های مانند Outlast و Amnesia نیز وجود دارند که با نداشتن هیچ گونه اسلحه ای، بیش از پیش ترسناک جلوه می کنند. خیلی مشکل است که شما یک شات گان اتوماتیک داشته باشید و در عین حال بخواهید بترسید. نکته بسیار جالب دیگر این است که آقای Shinji Mikami سرگرمی (احتمالا تیر اندازی به هیولاها را می گویند) و ترس را از یکدیگر جدا می کنند. اینکه از اتمسفر و گیم پلی یک بازی وحشت داشته باشید به نظر شما خود سرگرمی نیست؟ آیا ایشان یک عنوانی را ترجیح می دهند که چندان هم آدم را از ترس مانند Slender Man دیوانه نکند؟ 
امیدواریم بازی The Evil Within زمانی که در ماه اکتبر برای PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360 و Xbox One عرضه شد سعی کند تاکیید مناسبی بر روی ترس داشته باشد. چیزی که این روزها فراوان است، بازی اکشن می باشد و ما شدیدا به دنبال یک عنوان ترسناک واقعی هستیم.
E3 2014: تفاوت سبک های “وحشت” و “وحشت بقا” از زبان Shinji Mikami
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
E3 2014: تفاوت سبک های “وحشت” و “وحشت بقا” از زبان Shinji Mikami - Aiden Pearce - 12-06-2014، 15:51

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی Valorant چقدر با عناوین رقیبش تفاوت دارد؟
  E3 2014: حمله‌ی گله‌ی مبتلا‎ شدگان به Diablo 3 در PS4
  یوبی سافت : 30% بازی ها در سال 2014 به صورت جهان آزاد بودند
  بازی FIFA 2014 برای PES
  استاد کابوس ها | مصاحبه با Shinji Mikami سازنده The Evil Within و سری Resident Evil
  از تریلر جدید بازی Bloodborne در TGS 2014 رونمایی خواهد شد
  کوجیما تصویر مرموزی را با نام ” Metal Gear Collection 2014 ” منتشر کرد
  بازی بعدی از سری Total War در EGX 2014 معرفی خواهد شد
  جزئیات No Man’s Sky از زبان Sean Murray
  مایکروسافت لیست بازی های خود را برای TGS 2014 اعلام کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان