16-05-2012، 15:12
زنان و مردان ایرانی چه سنی گواهینامه می گیرند؟
شهری - رئیس پلیس راهور کشور گفت: میانگین سنی زنان برای دریافت گواهینامه 27 و مردان 26 سال است.
سردار اسکندر مومنی، در حاشیه سومین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده ای در مورد تغییر گواهینامه ها نیز گفت: تغییرات اساسی در آموزش داریم ضمن اینکه مدت اعتبار گواهینامه ها بر اساس شرایط سنی افراد تعیین می شود.
به گزارش خبرآنلاین ،وی استفاده از سیستم های هوشمند و کنترل الکترونیکی امروز یک ضرورت دانست و گفت: دیگر امکان کنترل فیزیکی جاده ها وجود ندارد. در هر منطقه ای که سیستم های هوشمند نصب شده است با کاهش تخلفات و بهبود رفتار رانندگان مواجه بودیم. به عنوان مثال در جاده تهران - مشهد میزان تخلفات در هنگام نصب دوربین ها 4 درصد بود اما میزان تخلفات امروز به 4 دهم درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی امسال 2200 کیلومتر از جاده ها نیز تحت پوشش دوربین قرار می گیرند. در گذشته دوربین ها به صورت آفلاین و مجزا بودند اما امروز به صورت یکپارچه فعال هستند. هم اکنون 40 درصد جاده ها به صورت هوشمند کنترل می شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد افزایش ایمنی خودروها گفت: برای کاهش تلفات رانندگی دیگر یک مولفه کافی نیست و همه مولفه ها باید در نظر گرفته شود. ایمنی خودروها هم باید همپای سایر مولفه ها پیش رود.
شهری - رئیس پلیس راهور کشور گفت: میانگین سنی زنان برای دریافت گواهینامه 27 و مردان 26 سال است.
سردار اسکندر مومنی، در حاشیه سومین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده ای در مورد تغییر گواهینامه ها نیز گفت: تغییرات اساسی در آموزش داریم ضمن اینکه مدت اعتبار گواهینامه ها بر اساس شرایط سنی افراد تعیین می شود.
به گزارش خبرآنلاین ،وی استفاده از سیستم های هوشمند و کنترل الکترونیکی امروز یک ضرورت دانست و گفت: دیگر امکان کنترل فیزیکی جاده ها وجود ندارد. در هر منطقه ای که سیستم های هوشمند نصب شده است با کاهش تخلفات و بهبود رفتار رانندگان مواجه بودیم. به عنوان مثال در جاده تهران - مشهد میزان تخلفات در هنگام نصب دوربین ها 4 درصد بود اما میزان تخلفات امروز به 4 دهم درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی امسال 2200 کیلومتر از جاده ها نیز تحت پوشش دوربین قرار می گیرند. در گذشته دوربین ها به صورت آفلاین و مجزا بودند اما امروز به صورت یکپارچه فعال هستند. هم اکنون 40 درصد جاده ها به صورت هوشمند کنترل می شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد افزایش ایمنی خودروها گفت: برای کاهش تلفات رانندگی دیگر یک مولفه کافی نیست و همه مولفه ها باید در نظر گرفته شود. ایمنی خودروها هم باید همپای سایر مولفه ها پیش رود.