امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش بینی جنگ ایران و آمریکا( از دیدگاه های مختلف)

#1
این سرنوشت هردوکشورازنظروبلاگ های مختلف موردقبول شماونظرشخصی من هست
کاربران هم نظرات خودراارائه دهندتامجموعه ی کامل ازنظرات مختلف راداشته باشیم
خواهشانظرات عاقلانه باشندنه اینکه درهرنظرایران برنده باشدمنظوراین است که جنگ دورازواقعیت نباشدوسلاح های خیالی مانندهارپ یاموشک های ماهواره ای درآن نباشد
وکوتاه هم نباشد

وبلاگ جماران110
jamaran110.blogfa.com

صورت بروز جنگ احتمالی ابتدا باید ناوهای جنگی نیروهای متخاصم وارد تنگه هرمز شوند تا 3000 موشک کروز خود را به صورت دریایی به صدها نقطه استراتژیک ایران آغاز کند. در فرودگاهای عریستان،عراق وکشورهای حاشیه خلیج فارس نزدیک به 200 فروند هواپیمای اف 15 واف 16 برا ی بمباران نقطه ای به سمت تاسیسات هستهای ایران پرواز میکنند هواپیماهای بی 2 .بی 52 از جزیره دیگو گارسیا برای نابودی رادارهای مرکزی ومهم ایران آماده پرواز میشوند .سیتمهای باند ایکس ورادارهای ایجس وسیستمهای ضد موشک پاتریوت وsm3 آمریکا در نقاط مختلف جهان به حالت آماده باش کامل قرار مبگیرند.......

چند لحظه بعد جنگ بدون هیچ هشداری شروع میشود........ هواپیماهای بی-2 مستقردر جزیره دیگو گارسیا در 3800کیلومتری سواحل جنوبی ایران آماده پرواز ،اما غافل از عملیاتهای سری کماندوهای سپاه صابرین در نزدیکی آنها... ریس جمهور آمریکا دستور شروع جنگ را میدهد اما هواپیماهای استراتژیک بی 2 در جزیره دیگوگارسیا دیگر وجود ندارد تمام هواپیماهای ضد رادار چند تریلیون تومانی ،بی 2 در پایگاهشان قبل از پرواز توسط عملیات چریکی کماندههای سپاه صابرین منهدم شده اند...... اما هزاران کیلومتر آنطرفتر موشکهای کروز از ناوهای جنگی مهاجمین به سمت ایران شلیک میشوند هواپیماهای جنگنده به سمت نقاط مختلف ایران رهسپار میشوند. اما مشکل آنها این بود که از 3000 کیلومتر آنطرفتر توسط رادارهای ایران شناسایی شده اند ،جنگندهای نسل چهارم آمریکا واسرائیل قبل از حمله به تاسیسات اتمی ایران در دام اسکادرانهای اف 14 بهینه شده ومجهز به رادار با برد 2000 کیلومتری وموشک رهگیر ستار با برد 240 کیلومتر به دام میافتند. شلیک اول ودوم از آن تامکتهای ایرانی خواهد بود. نزدیک به60 درصد هواپیماهای مهاجم نابود میشوند تلفات نیروهای خودی نزدیک به 20درصد میباشد.پدافند ضدموشک وضد الکترونیک وضد ضد الکترونیک نزدیک به 200 فروند هواپیماهای دیگر را توسط سیستمهای ضد موشک شاهین و اس 200منهدم میکنند . حدود 500موشکهای کروز از نوع تاماهاک و جاسم توسط سیستمهای مصباح 1 وسایر ضد موشکهای مانند راپیر، و توپهای سماوات شکار میشوند باقی موشکها توسط قیفهای منحرف کننده لیزری و منحرف کنندهای GPS از مسیر حرکت خارج میشوند مابقی موشکها( 20درصد) به اهداف خود اصابت میکنند وخساراتی به بار میآورد. بلافاصله ایرانی تنگه هرمز را توسط مین های ضد کشتی وغرق کردن چند کشتی بزرگ نفتکش مسدود میکند موشکهای ضد کشتی ورادار گریز ، از نوع ساحل به دریا ایران با برد حدودا 400 کیلومتر، نزدیک به 40 ناو بزرگ مهاجمین رامورد هدف قرار میدهد،




لشکر قایقهای تندرو و رادار گریز ایران به ناوگان دوم آمریکا حمله میکنند. نزدیک به 15 ناودیگر از مهاجمین غرق میشوند زیر دریاییی ضد رادار ا ایران توسط اژدرهای حوت به ناوگان زیردریایی آمریکا وانگلیس حمله مبکنند خسارات وارده به مهاجمین در روز اول جنگ غیر قابل باور است .ناوگان ایالات متحده مستقر در بحرین با غرق شدن ناوگروه محافظ وغرق ناو هواپیمابر رونالد ریگان نابود میشود.یک ناو هواپیمابر توسط کماندوهای سپاه صابرین فتح میشود . قسمتهای مهم خلیج فارس مانند بازار نفتی ومرکز تجارت جهانی عربستان سعودی و........ مورد اصابت 300 موشکهای شهاب3 وسجیل2 وعاشورا قرار میگیرد ، نابودی تاسیسات 80درصد وبرهم خوردن امنیت نفت وسقوط بی سابقه نرخ دلار.... آمریکا رابا چالش جدی روبرو میکند .




موشکهای شهاب -3 مجهز به کلاههای فجر-3 باسرعت 6 کیلومتر در ثانیه به ناو هواپیمابر آیزنهاور در خارج خلیج همیشه فارس برخورد میکنند.... ،ناو از وسط به دونیم شده و 30هواپیماهای 40میلیادی تومانی f-18 به داخل آب سقوط می کنند. همزمان دهها موشکهای بالستیک قدر با مانورهای چرخشی با سرعتی معادل شهاب سنگ از سپر موشکی پاتریوت -3 عبور میکنند و پایگاه سینگتام در قطر رابه جهنم تبدیل میکنند! ناوهای به اصطلاح ضد موشک بالستیک-- -ایجس ---آمریکا که وظیفه دفاعی موشکی را در برابر موشکهای ایران راه به عهده داشت مورد حمله لشکر دوم وسوم پرسرعت ترین قایقهای جهان و البته متعلق به سپاه پاسداران قرار میگرند و چند دقیقه بعد....7ناو از گرانقیمتترین ، ابزار جنگی تاریخ به آکواریومی برای ماهی های دریا بدل میشوند.ایالات متحده ناتوان از باز کردن تنگه هرمز ،درگیری را شدت میبخشد،بالاخره پس از حملات پی در پی آمریکا در تنگه هرمز ، 2 ناوچه موشک انداز ایرانی مورد اصابت موشکهای ضد کشتی آمریکا قرار میگیرند ،تعدادی از دریادلان ایرانی شهید میشوند ، درگیری با ورود ناو گروه جماران و ناو گروه ذولفقار به عرصه نبرد شدت بیشتری میگیرد .ناو وینسنس ایالات متحده غرق میشود و ناو- تیکوندراگا - با یدکش به سمت بحرین برده میشود، درآنسوی آسمانها هواپیماهای mig-31وf-14واسکادرانهای صاعقه ایران حملاتی رابه هواپبماهای نسل پنجم f-35 که ازهواپیمای آواکس محافظت میکنند ، انجام میدهند یک فروند هواپیمای آواکس ساقط میشود!!، رادارهای مطلع فجر، 2 فروند هواپیمایB-2 را از فاصله 1500 کیلومتر شناسایی میکنند واسکادرانهای رادار گریز شفق را به سمت آنها گسیل میکنند، چند دقیقه بعد یک فروند هواپیمای B-2 از جایی که نمیداند کجاست مورد اصابت موشک قرار میگیرد! وهواپیمای بعدی با اخطار موشک هواپیمای ایرانی ،تحت الحفظ توسط 2 فروند هواپیمای شفق برای فرود به پایگاه نوژه همدان، اسکورت میشود.




کماندوهای ایران در عملیات ضربتی لوله اضطراری صدور نفت عربستان را در داخل این کشور منفجر میکنند ..مهار آتش بسیار سخت.....هواپیماهای باقیمانده مهاجم به سمت پایگاههای خود رهسپار میشوند اما موشکهای شهاب ایران فرودگاهی را برای فرود آمدن باقی نگذاشته اند ...سیستمهای ضد موشک پاتریوت وهشدار زود هنگام ایکس باند توسط موشکهای فاتح 110 ایران منهدم شده اند .اسرائیل تنها باقیمانده نبرد مورد حمله همزمان 3000موشک خوشه ای شهاب و موشک ضد رادار سجیل 2وعاشورا قرار میگرد تاسیسات دیمونا منهدم میشوند ، موج آلودگی رادیو اکتیو چندصد کیلومتر داخل اسرائیل را در بر میگیرد ،ترس و وحشت حاصل از برخورد موشکهای ایران به نقاط مختلف اسرائیل از جمله تلاویو، حیفا و...،مهاجرت معکوس رابرای غربیهای مهاجم در بر خواهد داشت ،حزب ا...لبنان نزدیک به ده هزار موشک کوتاه برد را به سمت تلآویو شلیک میکند در گیری حزب ا..به داخل اسرائیل میکشد واسرائیلیها در داخل خاک خود با حزب ا ..میجنگند تلافات نظامی اسرائیل چندین هزار نفر میباشد ،اسرائیل دومین حماقت بزرگی خود را با حملات اتمی خود را از داخل سیلوهای زیر زمبنی با شلیک چند بمب اتمی شدت میبخشد. اما سیستمهای هدایت GPS بمبها به دلیل عملیاتهای سایبری وخرابکاانه برضد ماهواره های موقعیت یاب ،دچار اشکالات هدایتی میشوند و 2بمب اتمی شلیک شده در خاک خود اسرائیل منجر میشوند .......فرودگاه، بن گوریون در تلاویو از بین رفته هرج و مرج شدیدی در اسرائیل حکم فرماست،موشکهای ایرانی حملات خود را پی یاپی به اسرائیل ادامه میدهند ،ضد موشک گنبد آهنین ناتوان از دفع حمله ایران است تعداد کشته های مهاجمین نزدیک به صد هزار نفر است ،اسرائیل در عرض چند روز دچار واپاشی میشود و مردم جهان نابودی رژیم اشغالگر قدس را نظاره میکنند . در اروپا بحران بی سابقه انرژی بوجود آمده مسئولین مملکتی اروپا،اعتصابات گسترده وتظاهراتهای مکرر مردم خشمگین خود را تجربه میکنند. دیکتاتوری صغیر عربستان در حال از هم پاشیدن است .اعتراظات گستردهای در نقاط مختلف جهان انجام میشود .اقتصاد ایالات متحده با 60 بانک ورشکسته قبل از جنگ دست کمی از اروپا وعربستان ندارد ،ایالات متحده آمریکا با بزرگترین اشتباهش ، خود را وارد نقطه بی بازگشت می کند وآخرین حملات خود را بر ضد ایران انجام میدهد .......




ودر نهایت..........




تیتر روزنامه های ایران 100 سال بعد :




فضانوردان ایرانی در سیاره مریخ موفق شدند اولین روبات مریخ نورد به نام فینیکس را پس از سالها از لابلای شنهای سیاره مریخ بیرون بیاورند.




- گفته می شد این ربات مریخ نورد متعلق به ایالات متحده سابق بوده که در26 مه 2010 در



مریخ ازکار افتاده بود.




ایالات متحده سابق سالیان پیش در پی برنامه اعزام انسان به سیاره مریخ بوده، اما بدلیل فشار




نظامی آمریکا بر برنامه هسته ای ایران و درنهایت حمله نظامی این رژیم به ایران اسلامی





،ایالات متحده را وارد یک بحران مالی بی سابقه می کند که در نهایت آمریکا با یک رکود




بی بازگشت به سرنوشت رقیب دیرینه اش شوروی دچار شده وبه فروپاشی ایالات متحده آمریکا می انجامد.




نظریک انجمن مشهور
centeralclubs.com

کسي نگفته که همه اتکاي ما روي قايقهاي تندرو است ويا اينکه توانايي ما در دریا فقط در مقابله با ناوها خلاصه ميشه . لزومی نداره ایران اعلام کنه که از چه روشی برای مقابله با امریکا استفاده خواهد کرد . ولی چیزی که کاملا مشخص است این است که ایران از هر وسیله و امکاناتی برای ضربه زدن به دشمن استفاده خواهد کرد . استفاده از قايقهاي تندرو تنها بخش کوچکي از توانمنديهاي ايران در مقابله با ناوها و ناوچه هاي امريکايي در خليج فارس است و همانطور که امریکا دارای طرحها و نقشه های زیادی میباشد قطعا ایران هم دارای طرحها و نقشه های زیاد و موثری است . ولي به طور کلي چيزي که مسلم است اين است که در صورتي که بخواهد جنگي رخ دهد , امريکا ابتدا ناوهاي خودش رو از منطقه خليج فارس و درياي عمان خارج ميکنه و اونها رو عقب ميکشه تا جايي که برد موشکها و قايقهاي ايران به اونجا نرسه و بعد خودش از اونجا اقدام به شليک موشکهاي با برد 3000 کيلومتر و حمله هوايي با کمک تانکرهاي سوخترسان ميکنه . گذشته از این امریکا برای حمله میتونه از طریق بمب افکنهای B2 نامرئی و F117 های خود در آن واحد هم تاسیسات هسته ای ایران را هدف قرار دهد و هم برای جلوگیری از تلافی کردن ایران , به صورت گسترده بسیاری از مراکز و پایگاه های نظامی ایران را مورد هدف قرار دهد .
امريکا خودش را بيش از اندازه به نفت وابسته کرده و در صورتي که مدت کمي نفت به اون و متحدانش نرسه , به جرات ميتوان گفت کارخانه هاي زيادي در همه جاي دنيا و امريکا از کار خواهند افتاد و يا ورشکسته خواهند شد . پس امريکا از ترس قحطي نفت و عواقب شوم آن هم که شده حمله نخواهد کرد . مورد ديگر اينکه ترس از حمله ايران به اسرائيل دست و پاي امريکا رو بسته . خصوصا با توجه به ضعف سيستمهاي پدافندي اسرائيل در برابر حملات موشکي ايران . اينها تنها قسمتي از مشکلات اساسي امريکا در راه انداختن جنگي عليه ايران است . وضعيت نه چندان خوب اقتصادي امريکا , نداشتن دليل موجه براي حمله به ايران , موقعيت نابسامان نيروهاي امريکايي در عراق و افغانستان قدرت گرفتن روسيه و چين و ضعف امريکا در صورت بروز جنگ , حتي اگر در اين جنگ نيروهاي ناتو با امريکا همراهي کنند . ( هرچند که همه اعضاي ناتو شرکت نخواهند کرد ) .
خلاصه مطلب : امریکا ( و اسرائیل ) از چپ , راست , جنوب و يا هرسه طرف و از هر کجا و به هر صورتی که بخواهند به ایران حمله کنند , باید آنقدر پتانسیل در خود داشته باشند تا بتوانند پاسخ کمربندی از مبارزاني که متحد شده اند را از افغانستان تا , ایران , عراق , سوریه , لبنان و فلسطین را بدهند . در غیر این صورت امریکا بازنده مطلق در این بازی خواهد بود .


نظردیگه ای هم داده شده:

احتمالش بسیار ضعیف چون شرایط ایران با تمام کشورهایی که آمریکا باهاشون جنگیده. ایران نه مثل ویتنام نه مثل عراق و افغانستان. مردم ایران حتی برای یک لحظه هم وجود یک اجنبی در خاک خودشون تحمل نمیکنن. و اینکه در جنگ زمینی مسلما آمریکا شکست میخوره. آشنایی نیروهای ایرانی با مواضع و نقاط سوق الجیشی. تمرین نبردهای نامتقارن نیروهای ایرانی و نبرد موزاییکی نیروهای بسیج. حرکت های خود جوش مردمی و در نتیجه شکست مفتضاحانه آمریکا. البته نباید فراموش کنیم ما هم چه از نظر مالی و چه جانی در این نبرد متحمل خسارت های شدیدی میشیم. فکر نکنم جامعه آمریکا تحمل سربازهای کشته شده بیشتر داشته باشه. شاید چنصد هزار نفر تلفات نیروهای آمریکایی.


وبلاگ امیرکبیر
amirkebir.blogsky.com
شب بی بی سی را نگاه میکردم که از مردم نظر سنجی میکرد که اگر آژانس انرژی اتمی موفق به ارائه ی مدارک دال بر اینکه ایران به دنبال دست یابی به سلاح اتمی است،شما ( یعنی مخاطبین بی بی سی فارسی ) اجازه ی حمله به کشورهایی نظیر اسراییل و آمریکا و اروپا را میدهید یا خیر؟

اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان یا نگران حمله ی احتمالی بودند یا میگفتند که اسراییل در حد این حرف ها نیست.تعدادی از ایرانیان غیور و وطن دوست هم بودند که آرزوی حمله به کشورمان را داشتند که اجرشان باشد با سربازانی آمریکایی که به دختران ژاپنی تجاوز میکنند.

زین ها که بگذریم،قصد تحلیل سیاسی و این حرف ها را ندارم.این کار باشد با خودتان.اما یک سری اطلاعات میدهم،بعد نتیجه گیری کنید.


نخست وزیر اسراییل گفته ما هر روز به جنگ با ایران نزدیک تر میشویم .از آنجایی که اسراییل در 2006 در جنگ با حزب الله لبنان درس درست و حسابی گرفت نتیجه ی جنگ با ایران را خودتان حساب کنید.به اضافه ی اینکه ما برای هر سانتی متر از خاک اسراییل موشک های آماده به پرتاب داریم که تعدادی از آن ها توسط سامانه ی پیشگیرانه دفع خواهد شد و بسیاری به خاک اسراییل خواهد نشست.در ضمن سامانه های موشکی زمین به هوای ایران ( از جمله سامانه ی شبیه سازی شده S-300 روسیه فراموش نشود ).

رییس جمهور فرانسه نیکولا سارکوزی گفته : اگر اسراییل را تهدیدی باشد ما دست روی دست نمیگذاریم و به تاسیسات هسته ای ایران حمله میکنیم.از آن طرف وزیر امور خارجه ی فرانسه گفته جنگ با ایران خاورمیانه رو به شدت دچار بحران میکند و جنگ با ایران به صلاح نیست.

آمریکا هم گزینه ی نظامی را طبق معمول مد نظر قرار داده:

1- سربازان آمریکایی انقدر کم هستند که برای جنگ با لیبی ناچار به خروج تعدادی از تعدادی از سربازان آمریکا در عراق شدند.

2_آمار تعداد خودکشی سربازان آمریکایی در جنگ عراق بسیار بالاست و از لحاظ روحیه توانایی جنگ با کشور سومی را ندارند،آن هم کشوری با توانایی نظامی مانند ایران.

3- بدهی های سنگین به بانک جهانی که چون زنجیری به پای اقتصاد آمریکا بسته شده اجازه تحمل بدهی های بیشتر را به اقتصاد آمریکا نخواهد داد.

4_ فردای روز حمله به تاسیسات ایران شاهد افت شدید بورس های آمریکا و اتحادیه اروپا خواهیم بود.

5- روز حمله به تاسیسات اتمی،تمامی پایگاه های نظامی در دور تا دور خاورمیانه مورد هدف موشک های ما قرار خواهند گرفت.

6- ایران هم کما فسابق میگوید : آی نفس کش.



نظرمن:
سعی کنیدلحظات زیرراتصورکنید
میزان درک شمابه میزان قدرت تصورشمادارد
جنگ ایران وآمریکاباحمله ی جنگنده های ارتش آمریکابه تاسیسات اتمی ایران آغازمیشود

19فروردین 1392
خیال بمباران:

3جنگنده ی اف18هورنت متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده ازیکی ازناوهای هواپیمابرآمریکایی به سمت تاسیسات هسته ای نطنزبه حرکت درمی آیند
حمله به تاسیسات اتمی بوشهربه دلیل نزدیکی به خلیج فارس امکان پذیرنیست ومنجربه آلودگی خلیج فارس میشه
3جنگنده ی هورنت به خیال جولان درآسمان ایران وپیشروی تاتاسیسات اتمی نطزدربوشهرگرفتارآتش پدافندهوایی پایگاه ششم میشوندوهر3هورنت نابودخواهندشد
آمریکاشکست رانخواهدپذیرفت ودنبال راه حل می گردد
2جنگنده ی اف22رپتورپایگاه های خوددرافغانسان راترک کرده وبه سوی ایران رهسپارمی شوند
رادارهای ایرانی آنهاراردیابی کرده و3جنگنده ی شفق برای شکارآنهاپروازمی کنند
یک تامکت ایرانی متوجه رپتورهامی شودوبه آنهاهشدار می دهد
هشداردوم وسوم ولی پاسخی دریافت نمی شودواجباراباآنان درگیرمی شودولی رپتورنوع پیشرفته ترتامکت است وتامکت ایرانی شانس کمی درمقابل رپتورهادارد
دقایقی دیگرخون فرزندان ایران خاک کشورراآبیاری می کند
جنگنده های شفق حال برای دوهدف به سمت رپتورها می روند
1.دفاع ازکشور
2.انتقام هم رزم
بالاخره رپتورهابه شفق می رسند
رادارهای جنگ الکترونیک خراسان واردعمل شده واجازه ی استفاده ازموشک های دوربردرابه جنگنده های آمریکایی نخواهندداد
رپتورهابه خارج ازمحدوده ی رادارفرارخواهندکرد
نخستین رپتورتوسط یک موشک ایم فینیکس هرگیری میشود
موشک شلیک شدتوسط سامانه ی انحراف موشک رپتورهای یافلیرمنحرف می شوند
رپتوربعدی درصددرهگیری شفق برمی آید
مانورماهرانه ی خلبان ایرانی باعث می شودخلبان رپتورآنراگم کنند
درچندثانیه شفق ایرانی درپشت رپتوردرخواهدآمدوشفق سوم بااجرای مانورخطرناک حمله ازبغل به رپتورحمله میکندوخلبانان متجاوزشانس مقابله باموشک فونیکس ازدوطرف را0 می بینندوبه ناچارایجکت می کنند
شفق دوم توسط رپتورآمریکایی رهگیری شده ومورداثابت قرارمی گیرد
55%آسیب دیدگی درشفق ایرانی ولی جنگ همچنان ادامه دارد
شفق ایرانی اغدام به شلیک توپ می کندولی ناموفق است وصدمه ی کمی به رپتور واردمی شود
دوشفق ایرانی درحال نزدیک شدن هستندورپتورآمریکایی مجبوربه فراراست
شفق ایرانی اقدام به برقراری تماس بارپتورباقیمانده می کندوتماس ردوبدل می شود:

IRIAF:
This is Iranian Air force Number 1034 Eagle 3-1-4
نیروی هوایی ایران شماره ی 1034 عقاب3-1-4
USAF:
US Air Force Shark3-2 Listening
نیروی هوایی ایالات متحده کوسه3-2 به گوشیم
IRIAF:
We can safe you if you listen to orders
clear your information and follow us
مامیتوانیم شماراایمن نگه داریم اگربه دستورات گوش بدهید
اطلاعات خودراپاک کنیدودنبال مابیایید
USAF:
No thanks we prefer the war & country
نه ممنون ماجنگ وحفظ کشورراترجیح میدهیم
US Air Force Shark 2-3 Over
نیروی هوایی ایالات متحده کوسه2-3تمام

راهی وجودنداردوخلبان آمریکایی به سمت افغانستان می گریزدولی ناموفق است
خلبان ایرانی بازیرکی ابتدایک موشک کوتاه بردایم اسپاروشلیک میکندووقتی بادفاع رپتورمواجه می شودتامهمات گذاری بعدی سامانه ی انحراف موشکی بلافاصلا سویچ کرده وموشک ایم فینیکس راشلیک می کند
رپتورآمریکایی مورداثابت قرارگرفته وخلبانان مجبوربه ایجکت می شوندولی دیگردیرشده
خلبانان شفق ایرانی برای اطمینان بیشترباشلیک توپ رپتورراپودرمی کنند

آمریکابه ناچاراعلام جنگ می کندونمی تواندروحمله ی خودسرپوش بگذارد

20فروردین 1392
سرنوشت:

ثبت نام داوطلبان اعزام به جنگ آغازمی شود
تمام پایگاه های نظامی ایران درحالت آماده باش هستند
ناوگان دهم ودوازدهم وسیزدهم نیروی دریایی ایران به همراه ناوشکن جماران برای حمله به نیروی دریایی آمریکاآماده می شوند
همراه آنان دوهزارقایق فوق سریع سپاه پاسداران ایران هستند
این یعنی نابودی حتم ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا
منظورم 2000تاازاینهاست:
پیش بینی جنگ ایران و آمریکا( از دیدگاه های مختلف) 1

درگیری آغازشد
ناوچه موشک اندازجوشن
شروع به موشک پراکنی به سمت ناوشکن انگلیسی اچ ام اس می کندوموردهدف قرار می گیرد
هواپیماهای ناوهای هواپیمابرآمریکایی آماده ی پروازهستندولی این کارزمان براست که تمام 200 جنگنده بتوانندهم زمان پروازکنند
ناوشکن جماران ناوهواپیمابرUSS Abrahamراموردهدف قرارمی دهد
همزمان ای ناوتوسط 200قایق تندرومحاصره می شود
تفنگداران ایرانی تسخیروهدیه ی این ناوبه نیروی دریایی ارتش ایران رابه نابودی آن ترجیح می دهند
حمله آغازمی شود
تلفات ایران34قایق وتقریبا120نفراست
تفنگداران ایرانی باتفنگداران نیروی دریایی آمریکادرگیرشده وبرتری تعدادآنهاباعث می شوکه ناوبه همراه 180جنگنده ی فوق مدرن تسخیرشودوقدرت نیروی هوایی ودریایی ایران به شدت افزایش پیداکند
ناوشکن انگلیسی اچ ام اس به ناوشکن جماران حمله می کند
2ناوشکن پیشرفته ی دنیاحال رودرروی یکدیگرهستند
ناوشکن جماران اقدام به شلیک موشک غدیرمی کندوناواچ ام سی هم ساکت نمی ماندو2موشک ضدکشتی رابه سمت جماران پرتاب می کند
ناوجوشن به اچ ام سی حمله می کندو50راکت به سمت این ناوشکن پرتاب می کند
ناوشکن اچ ام سی 3موشک ضدکشتی به موشک اندازایرانی شلیک می کند
جوشن به اعماق دریاهامی رود
درآخرین لحظات 2فروندموشک ضدکشتی و1اژدربه سمت اچ ام سی شلیک می کندولی دیگه کارازکارگذشته
خدمه ی این ناوچه اکثراکشته شدندوبقیه منتظرامدادهستندوعده ای به سوی جماران درحرکت اند
ناوسبلان2درحال نزدیک شدن به ناواچ ام سی است
موقعیت خطرناکسیت
یک ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده به کمک متحدخودمی آید
غافل ازاینکه هدف100قایق فوق سریع قرارگرفته
تفنگداران ایرانی تصمیم به نابودی این ناو می گیرندوبه سرعت این ناورابه اعماق خلیج فارس می فرستندتاعبرتی باقی بماندبرای متجاوزین
درزیراین جهنم 2زیردریایی اتمی آمریکابه سمت ناوشکن جماران می آیند
فاجعه درحال رخ دادن است
امادرزیراین آبهاهمیشه دلاورانی آماده ی جان فشانی هستند
غواصان سپاه پاسداران
غواصان سپاه پاسداران به سمت زیردریایی هامی روندوآنراباشارژهای انفجاری مخصوص زیردریاتزیین می کنند
وبه این ترتیب اجازه ی حمله به برگ برنده ی نیروی دریایی رانمی دهند

ناوشکن اچ ام اس ازجماران فاصله می گیردوبه درگیری باناوسبلان می پردازد
ناوسبلان بادلیری تمام اقدام به شلیک توپ های ضددریایی می کندو1فروندموشک ضدکشتی به ناو اچ ام اس می کند
جماران هم به سمت اچ ام اس درحرکت است ویک فروندموشک غدیرراشلیک می کند
دودازناوشکن اچ ام اس بلندمی شود
ناوسبلان به شدت آسیب دیده
فرمان حرکت به سمت قایق های نجات صادرمی شود
ناوسبلان شروع به غرق شدن می کند
توپ دریای اچ ام اس ناوسبلان رامغلوب می کند
اچ ام اس به درگیری باناوشکن جماران می پردازد
دوناوشکن مدرن جهان حال بایدسرنوشت خودررارغم بزنندکه کدام درجایگاه خودباقی بماندوکدام یک به اعماق دریابرود
ناوشکن جماران شروع به شلیک توپ به سمت توپ دریایی ناوشکن اچ ام اس می کندوقسمت جلوی ناوشکن اچ ام اس راازجا می کند
حال توپ دریایی به سمت محفظه ی شلیک موشک های ضدکشتی می چرخد
1فروندموشک ضدکشتی به سمت ناوشکن جماران شلیک می شود
دودسرتاسرکشتی رافرامی گیرد
ناوشکن جماران هم 2فروندموشک غدیرراشلیک می کند
2فروندهورنت که آشیانه ی آنان حال درتصرف ایرانی هاست سرگردان تصمیم حمله به ناوشکن جماران رامی گیرند
خطرناک ترین وآخرین تصمیم زندگی شان
ناوشکن جماران باشلیک 2فروندموشک زمین به هوابه راحتی هورنت هارابه سوی هم رزمان آمریکایی خودمی فرستند
قایق های ایرانی ناوهواپیمابرUSS George Washingtonرامحاصره می کنند
عملیات انتقال هواپیماهای آمریکایی به بحرین آغازمی شود
چون فرصت مسلح کردن هواپیماهانیست پس اقدام به به کارگیری جنگنده هابی فایده است
واشنگتن نیزبه سرنوشت همکارخوددچار می شودوبه تصرف نیروی دریایی ایران درمی آید
حال نیروی دریایی ایران 2ناوهواپیمابربابیش از300هواپیمای آمریکایی داراست

زیردریایی نهنگ نیزکارخودرابی سروصداانجام می دهد
3ناوآمریکایی دراعماق دریاو1ناوشکن به دونیم شده حاصل کارزیردریای نهنگ است

2ناو و3ناوشکن آمریکایی باقی مانده
درگیری ناوشکن جماران وناوشکن اچ ام انگلیسی همچنان ادامه دارد

تنها2ناوباقیمانده ی آمریکایی اسیرقایق های فوق سریع سپاه پاسداران می شودومحکوم به فناهستند
بالگرددهای آنان ناامیدانه به قایق هاحمله می کنندولی اسیرسامانه ی پدافنددوش پرتاب رزمندگان می شوند
2ناوشکن آمریکایی اقدام به فرار میکنند
خدمه ی ناوشکن انگلیسی به سمت قایق های نجات درحرکت اند
ناوشکن جماران درحالی که به شدت آسیب دیده باشلیک یک موشک غدیرسرنوشت ناوشکن انگلیسی رامشخص می کند
فرارناوشکن های آمریکایی به سمت بحرین یک تله است
درحالی که یک زیردریایی آمریکایی دورازچشم غواصان ایرانی به سمت جماران نزدیک می شود
رادارهای پیشرفته ی این ناوشکن آن رارهگیری می کنندوبالگردضدزیردریایی این ناوشکن اقدام به پرواز می کند
بالگردضدزیردریایی موفق به روی سطح کشاندن زیردریایی ومجبورکردن آن به درگیری باناوشکن جماران می کندوسرونوشتش همانند2زیردریایی دیگراست

2ناوشکن آمریکایی ناامیدانه به سمت بحرین درحال فرارندولی نمی توانندبه آنجابرسند
قایق های سپاه بسیارازآنهاسریع ترند
فرماندهان قایق هادستورتسخیراین 2ناوشکن رامی دهند

این 2 ناوشکن و2ناوهواپیمابرستاورداین نبردهستند
تلفات دوطرف سنگین است ولی پیروزی برای ایران است

ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکابه سمت تنگه ی هرمزدرحرکت است
ولی شلیک دفاع ضدکشتی درقشم وهرمزگان آنان رابه عقب می راند


حال نیروی دریایی ایران 2ناوشکن پیشرفته و2ناوهواپیمابرهمراه با300جنگنده ی رپتوروهورنت واف35لایتینگ دراختیاردارد
ازهرهواپیما10نمونه برای مهندسی معکوس به پایگاه های مختلف ایران منتقل می شودوبقیه دراسکادرانهای جداگانه به پایگاه یکم شکاری منتقل می شوند
سرلشکرصالحی به همراه آیت الله خامنه ای ومشاورنظامی ایشان درحال تصمیم گیری هستندکه ناوهای هواپیمابرایران چه سرنوشتی داشته باشند؟چه هواپیماهایی برروی آنهامستقرشوند؟
احتمال زیادفلانکرهاوفولکروم هاوتامکت هاوشفق هابه همراه تعدادی ازهواپیماهای به غنیمت گرفته شده انتخاب اصلی هستند
دانشکده های پروازسراسرکشورمیزان دانشجویان خروجی خودراسه برابرمی کنند
نزدیک به 2000نفر

تاپایان سال خلبانان این جنگنده هانیزتامین می شوند

پیروزی بسیارشیرین است
ولی حملات مرزی نیروی زمینی آمریکاازغرب ونیروی زمینی عربستان واسرائیل ازشمال وشرق قابل توجه هستند
تیپ102زرهی بلوچستان به همراه گردان های مرزی به سمت نیروهای آمریکایی درحرکت اند
جنگ درشهرزاهدان آغازمی شود
سربازان مجبوربه جنگ درشهرهستند

21فروردین1392:
دفاع اززاهدان:
جنگ درزاهدان اغازمی شود
تیپ102زرهی کاملانوسازی شده باتانک های ذوالفقار3است
گوشه ای ازنبر:
تانک آبرامزدرحال پیشروی است
سربازان ایرانی دلیرانه مقاومت می کنند
یک تانک ذوالفقار3دیواریک خانه رامی شکافدوتانک آبرامزراغافلگیرمی کند
شلیک توپ دشمن گردوخاکی به پامی کندوخدمه ذوالفقاررامجبوربه استفاده ازتسلیحات کامپیوتری می کند
دوربین سیاه وسفیدحرارتی ذوالفقارروشن می شود
توپ دوم شلیک می شود
ذوالفقارنخستین توپ راشلیک می کند
همزمان باشلیک توپ دوم آبرامز نیزتوپ سوم راشلیک کرده وآژیرتانک ایرانی به صدادرآمده وخدمه خارج می شوند
تانک ازکار می افتد
دسته ی ضدتانک ایرانی آبرامزرامنهدم می کند
یک آبرامزدیگریک لکسوزوانت لجستیکی ایران رامنهدم می کندو2نفرزخمی می شوند
درحال عبورازخیابانهای شهریک ذوالفقارایرانی ازیک بن بست درحالی که دراختفابوده بیرون می آیدوازپشت باشلیک یک گلوله آبرامزرامنهدم کره وخدمه ی تانک رابه درک واصل می کند

22فروردین 1392:
حرکت تندر
تیپ 70تا82زرهی ایران مجموعا1900تانک ذوالفقارو300تانک تی 90 دربرابر2000تانک آبرامزام2آمریکایی:

ساعت7:30صبح جنگ آغازمی شود
آتش ردوبدل شده وبالگردهاوهواپیماهانیزمیهمان های ناخوانده ی این جنگ هستند
10اف15عربستان سعودی به کمک آبرامزهاآمده و50تانک ذوالفقاررامنهدم می کنند
هفت تامکت ایرانی برای رهگیری آنهابلندمی شوند
3آذرخش2همان تامکت ولی باکابین دیجیتالی شده نیزبه کمک نیروهای ایرانی می آیند
1بالگردآپاچی توسط یک کبری ایرانی سرنگون می شود
2جنگنده ی شفق درحالی که کسی متوجه آنهانیست درحال نابودکردن آبرامزهاهستند
پهپادهای هردوطرف لحظه به لحظه موقعیت جنگ راگزارش می کنند
پهپادهای مسلح آمریکایی توسط شفق هاسرنگون می شوند

ساعت22:24جنگ تمام شد
8اف15عربستان
2رپتورآمریکایی
4تامکت و3آذرخش ایرانی
1شفق
12آپاچی
16وایپر(یکی ازمدلهای کبری)آمریکایی
14کبری ایرانی
سرنگون شدند
1100تانک آمریکایی
700تانک ایرانی ازکارافتاده ونابودشدند
سایرتانک های آمریکایی به غنیمت گرفته شده وخدمه ی آن اسیرشدند

1000موشک دوربردومیان بردبه سمت پایگاه های آمریکایی دراطراف ایران شلیک شد
زاهدان باموفقیت دفاع شدوآمریکایی هامجبوربه عقب نشینی شدند

آمریکامتوجه شدباحریف قدرتمندی روبه رواست

3000موشک به سمت پایگاه های نظامی عربستان شروع شد
بمب افکن های ایرانی شهرهای مرزی عربستان رابمباران کردند
کشورعربستان به راحتی به تصرف ایران درآمد
شهرمکه ومدینه محاصره شده ونیروهای ایرانی مایل به تصرف این شهرهابدون خون ریزی هستندوهرگزبه این شهرهاحمله نخواهندکرد
مقامات عربستان ازجمله پادشاه این کشوردستگیرمی شوند
آیت الله خامنه ای دریک سخنرانی موفقیت های ارتش راتبریک گفته وفرمودندبالطف الهی توانستیم آمریکای زورگوراشکست داده وعقب برانیم
بالاک اوباماخواستارتلاش بیشترنیروهای آمریکایی شدودرمراسم یادبودسربازان کشته شده شرکت کرد
خدمه ی ناوهای آمریکایی که درانتظارکمک بودندتنهابانجات دهندگان ایرانی روبه روشدند
آمریکاخواستارآزادشدن اسرای خودشد
عمان خواستارتوقف جنگ وبرقراری صلح شد


این جنگ مدت مشخصی نداردوممکن است سالهای زیادی طول بکشدونهایتابه صلح بینجامد

به نظرمن پس از5سال مقامات هردوکشورصلح راانتخاب می کنند
نیروهای ایرانی ازشمال آمریکاخارج شده ونیروهای آمریکایی منطقه نیزبرخواندگشت
رتبه ی نظامی ایران وآمریکابه بالای 20 می رود





طبق نظرکارشناسان احتمال وقوع جنگ بین ایران وآمریکاکمتراز10%است زیراهردوکشوررابه 100سال عقب ترمی فرستد
جنگ ایران وآمریکابه جنگ جهانی سوم می انجامدکه نتیجه ی آن نابودی آمریکاومتحدانش است وآمریکاهیچ علاقه ای به وقوع این جنگ ندارد
تنهااحتمال وقوع جنگ اسرائیل باایران وعربستان باایران زیاداست ولی درهردوجنگ برنده نهایی مشخصاایران است
تبلیغات مختلف فقط جهت به پیش راندن واحساس قدرت کردن اسرائیل وعربستان است تاسپری برای امنیت آمریکاباشند



دوستان پیش بینی خودرابه صورت عاقلانه وطولانی حداقل10خط قراردهند
مانندپیش بینی من روزبه روزباشدبهتراست
درنهایت پیش بینی نهایی سایت فلش خوربرگرفته ازپیش بینی کاربران نوشته خواهدشد
 سپاس شده توسط ps3000 ، .ali. ، hossein12 ، s love m ، راستین ، aazaz
آگهی
#2
از هري پاتر تخيلي تر بود!!!
درسته كه ايران يك ابر قدرت بحساب مياد ولي آمريكايي ها هم اونقدرا كه اينجا نوشته شد ببوگلابي نيستن!
اونها هم ميتونن صدمات شديدي به ما بزنن ! بمب هايه سنگر شكن چندهزار پوندي و ... خيلي خطرناكن!!
فعلا وقت ندارم ولي بعدا تكميل ميكنم گفته هاموم!
فعلا خداحافظ!
همیشه با خودم فکر میکنم برای سکوت هم معنی مثبت هست هم معنی منفی!

یه بار می گیم سکوت علامت رضاست ..

یه بارم میگیم جواب ابلهان خاموشی است ..
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭
#3
آقانگفتم که بگیدتخیله یاتخیلی نیست
اولانظرمن مشابه تمام نظراتی بودکه وبلاگ های ازنظرشماهامعتبرهستند
اوناکه معتبرن نظرات اوناروچی میگین؟
به قول آقافریدکه قبولش داریدهمه ی نویسنده هاش ارتشین تازه سردستشونم سرلشکرصالحیه یکی ازنویسنده هاشم سرلشکرفیروزآبادیه اووووواااااااه کلی معتبرن!!!!!Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
به نویسندگان وبلاگ های دیگه هم پیام دادم جوابشوبدن میذارم همینجا
من گفتم شماهم یه پیش بینی بذارین وراجع به پیش بینی هابحث تخصصی بکنید
بعدشم کل متن منونخوندید
من نوشتم که جنگ ممکنه تاسالیان درازطول بکشه وبه صلح منجربشه وهردوکشورروبه100سال عقب تربرگردونه
سروش جان عینک لازمم شدی؟Big Grinیافارسیت دچارمشکل شده بس تولندن زندگی کردیBig Grin(شوخی)
بعدشم سروش خان الان زمان جنگ جهانی نیست که آلماناسنگربتنی می ساختن
الان همه چادرمیزنن وتویه منطقه ی وسیعی پخش می شن

تکمیل کنیدBig Grin

نقل قول: این جنگ مدت مشخصی نداردوممکن است سالهای زیادی طول بکشدونهایتابه صلح بینجامد

به نظرمن پس از5سال مقامات هردوکشورصلح راانتخاب می کنند
نیروهای ایرانی ازشمال آمریکاخارج شده ونیروهای آمریکایی منطقه نیزبرخواندگشت
رتبه ی نظامی ایران وآمریکابه بالای 20 می رود

بعدشم سروش خان الان زمان جنگ جهانی نیست که آلماناسنگربتنی می ساختن
الان همه چادرمیزنن وتویه منطقه ی وسیعی پخش می شن

تکمیل کنیدBig Grin





طبق نظرکارشناسان احتمال وقوع جنگ بین ایران وآمریکاکمتراز10%است زیراهردوکشوررابه 100سال عقب ترمی فرستد
جنگ ایران وآمریکابه جنگ جهانی سوم می انجامدکه نتیجه ی آن نابودی آمریکاومتحدانش است وآمریکاهیچ علاقه ای به وقوع این جنگ ندارد
تنهااحتمال وقوع جنگ اسرائیل باایران وعربستان باایران زیاداست ولی درهردوجنگ برنده نهایی مشخصاایران است
تبلیغات مختلف فقط جهت به پیش راندن واحساس قدرت کردن اسرائیل وعربستان است تاسپری برای امنیت آمریکاباشند



شماهم لطفامثل من یه پیش بینی بذارید
طولانی وتخصصی باشهBig Grin
 سپاس شده توسط frozen✘girl
#4
دوستان لطفاپیش بینی های خودشون رواینجابه بحث بذارن
#5
تخیلی بود در حد بوندس لیگاBig Grin

به نظر من اگر حمله ای به ایران از جانب امریکا بشه مجالی برای سر خاروندن نداره واگه امریکا پاش بیفته خیلی بدجنس میشه مثل هیروشیما.

با یه بمب اتمی که الآن بمب های اتمش 2500برابر قدرت هیروشیمارا دارد کار ایران را می سازد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

پیش بینی جنگ ایران و آمریکا( از دیدگاه های مختلف) 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
#6
بمب اتم آمریکاچیزی بیش ازیک شارژدوگانه انفجاری پیشرفت نداشته
چون منابع اورانیومش خیلی محدوده
بالعکس چین که منبع اورانیوم نامحدودایران روداره
قدرت تخریب بمب های اتم آمریکایی شایدهرسه تاش به اندازه ی ایران بشه
ولی هرگزبمب اتم نمیزنه
چرا؟
چون شمال بزنه ازدریای خزربه روسیه تششعاتش می رسه
شرق بزنه به چین وپایگاه های خودش درافغانستان می رسه
غرب بزنه به پایگاه های خودش درعراق وعربستان وبه اسرائیل می رسه
جنوب هم بزنه خلیج فارس آلوده میشه
پس درزدن بمب اتمی محدودیت دارن پس این گزینه به دلایل بالاودلیل مهم که به وقوع پیوستن کابوس آمریکایعنی جنگ جهانی سومه منجرمیشه
این گزینه احتمالش کمترازیک هزارم درصده

ازدست شماهامن کچل شدم
نگیدتخیلیه تخیلی نیست
مثل من شماهم بگیدجنگ بشه اینطورمیشه اونطورمیشه مثلااینقدرتانک میاداینقدرجت میره
تایه متن مشترک ازش برای سایت دربیاریمBig GrinBig GrinBig Grin
 سپاس شده توسط احمد رضاروحی س
#7
نکته اول:
به نظر من امریکا فقط به کشوری حمله می کنه که از درون پوکیده باشه مثل عراق و افغانستان و لیبی.

که اقداماتی رو هم برای پوکوندن ایران از داخل انجام می ده.



نکته دوم که عامل مهمی است همان تنگه هرمز است که کلا دست و پای امریکا رو بد بسته.

وگرنه له نظر من اگر تنگه هرمز نبود امریکا باز هم وارد جنگ علنی با ایران نمی شد ولی به احتمال زیاد مناطق مرزی ایران رو با اقدامات مغرضانه مورد هدف قرار می داد و نا امن می کرد مثلا زدن گشت های ایران در خلیج فارس رو بیش تر انجام می داد.

ولی اینجا نا امن شدن خلیج فارس به ضررش است و نمی تونه حملات مزاحمانه به ایران کنه چون می ترسه ایران خلیج فارس رو نا امن کنه.

برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭ ، why lie ، احمد رضاروحی س ، امیر‌حسین
#8
Smileجالب بود.ولی امریکا همینجوریشم مونده چیکار کنه.چه برسه بخواد حمله کنه.Smile
دریا؛تنها وقتی طوفانیست ؛راست می گوید.
#9
حقیقتش اینه که
امریکا حمله نمیکنه چون ایران ذخایر ومنابع بسیاری داره وبا جنگ نابود میشه مثلا خاورمیانه به تنهایی بیش از 67%نفت جهان را دارا است.

وایران هم تنش های زیادی با امریکا ایجاد نمیکنه وروند دوستی وصلح را پیش گرفته.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

پیش بینی جنگ ایران و آمریکا( از دیدگاه های مختلف) 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
 سپاس شده توسط راستین ، SABER
#10
(08-04-2012، 14:19)hossein12 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
p_boy22: از تخیلی یک چیز اونور تره Smile
آقای محترم خواهشمندم اسپم ندهید
این تاپیک برای اضحارنظرکاربرانیه که سررشته ی نظامی دارن ومیتونن یه پیش بینی تخصصی بذارن نه اسپم که تخیلیه وتخیلی نیست
وبلاگ هایی که این هارونوشته به گفته ی کاربران اینجامعتبره وپیش گویی من ازاین هاملایم ترهم هست
(09-04-2012، 22:35)SABER نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نکته اول:
به نظر من امریکا فقط به کشوری حمله می کنه که از درون پوکیده باشه مثل عراق و افغانستان و لیبی.

که اقداماتی رو هم برای پوکوندن ایران از داخل انجام می ده.



نکته دوم که عامل مهمی است همان تنگه هرمز است که کلا دست و پای امریکا رو بد بسته.

وگرنه له نظر من اگر تنگه هرمز نبود امریکا باز هم وارد جنگ علنی با ایران نمی شد ولی به احتمال زیاد مناطق مرزی ایران رو با اقدامات مغرضانه مورد هدف قرار می داد و نا امن می کرد مثلا زدن گشت های ایران در خلیج فارس رو بیش تر انجام می داد.

ولی اینجا نا امن شدن خلیج فارس به ضررش است و نمی تونه حملات مزاحمانه به ایران کنه چون می ترسه ایران خلیج فارس رو نا امن کنه.
ممنون جناب صابر
دوستان منظورم ازپیش بینی شمایه همچین چیزیه(مثلا)

(10-04-2012، 14:06)Nicola نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حقیقتش اینه که
امریکا حمله نمیکنه چون ایران ذخایر ومنابع بسیاری داره وبا جنگ نابود میشه مثلا خاورمیانه به تنهایی بیش از 67%نفت جهان را دارا است.

وایران هم تنش های زیادی با امریکا ایجاد نمیکنه وروند دوستی وصلح را پیش گرفته.

موهام زبون درآوردداداش یه پیش بینی بذارمنوخلاص کنBig Grin
راستی ایران صلح بکن نیست وکارهاش جهت وقت تلف کردنه
فقط6ماه زمان لازمه که اون زمانوحتی اگه جنگ بشه هم داریم
فوردودردل کوه وسنگه ونه زیرزمین که بابمب های زیرزمینی بترکه
یک 15خط بنویسیدکه شامل این باشه:
جنگ کی شروع میشه
کی تموم میشه
یک روندکلی ازجنگ درگیری های هوایی وزمینی ودریایی
همینومیخوام که باهم ترکیب کنیم یک پیش بینی یکسان دربیاریمBig Grin
 سپاس شده توسط SABER


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تعداد تانک های ایران چقدر است؟ بهترین تانک ایران کدام است؟
  _سه مدل جنگنده ساخت آمریکا در دهه 1940-[نورثروپ]
  -هواگرد های آزمایشی ساخت آمریکا 2010-2019-
  -موشک‌های هوا به هوا جنگ سرد ایالات متحده آمریکا-
  -چند مدل هواگرد آزمایشی ساخت آمریکا از 1940 تا 1949-
  -سه مدل از برترین جنگنده های آمریکا در دهه 1990-
  _سه نمونه هواگرد نظامی ساخت آمریکا در دهه 1980-
  -چهار نوع از برترین هواگرد های نظامی آمریکا در دهه 1940-
  خطر حمله آمریکا هنوز وجود دارد
  جنگ «اف ۱۴» ایران با «اف ۲۲» آمریکا چگونه خواهد بود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان