30-07-2020، 2:08
یکی از چالش های نهایی این ورزش ، این پیست به خدمه نیاز دارد تا بدون هیچ زمان تنظیم ، از ماسه به مضراب تغییر دهند. این همچنین خواستار آن است که اتومبیل ها در روز اول به همان اندازه سریع در ماسه سنگ قرار بگیرند ، زیرا در طی دو روز در حالت تعقیب و گریز قرار دارند. در همین حال ، مکانیک ها و مهندسان مجبورند یک شاهکار قابل توجه را برای جابجایی از یک پیکربندی به دیگری در یک فضای محدود زمان بکشند. برنده دو راهپیمایی گذشته که در اینجا برگزار شد ، تیم رالی جهانی سیتروئن در حال حاضر توانایی خود را در این تمرین دشوار ثابت کرده است. این تیم از زمان تبدیل شدن به یک رویداد مختلط ، یازده بار از جمله 5 مسابقه (2010 ، 2011 ، 2012 ، 2017 و 2018 در کاتالونیا) پیروز شده است.با داشتن سباستین اگیر و ژولین اینگراسیا که خود سه بار برنده این رویداد هستند (2013 ، 2014 و 2016) ، سیتروئن یک مورد جدی برای موفقیت در این آخر هفته دارد و به همین دلیل امیدهای واقعی را در خود جای داده است ، حتی اگر خدمه فرانسوی نیز به وضوح کمک نکنند. با دویدن دوم در جاده در پای جمعه.با این حال ، با آزمایش های اخیر در C3 WRC ، آنها به این مسابقات آخر هفته مصمم هستند که تصمیم بگیرند در مسابقات قهرمانی را تغییر دهند.
شروع از وضعیت بهتری برای جاده (7) خواهد بود به شرط آنکه هوا در روز اول خشک بماند ، Esapekka Lappi و Janne Ferm همچنین می توانند مدعی جدی برای یک امتیاز 5 باشند ، در حالیکه متحدین مهم برای سباستین و ژولین نیز هستند. این خصوصاً موردی است که Esapekka در C3 WRC بر روی شن بسیار واضح است كه در مرحله دوم حضور وی در فنلاند و ترکیه منعكس شده است و تجربه گذشته وی در كارتینگ ممكن است در مراحل دارویی كه در سطح گسترده تری برگزار می شود ، ارزشمند باشد. جاده های مدار.
تیم فرانسه برای اینکه بهترین فرصت ممکن برای موفقیت خود را کسب کند ، یک آزمایش بزرگ چهار روزه در کاتالونیا برگزار کرد که تقریباً منحصراً اختصاص به بهبود رقابت C3 WRC در Tarm (سه روز) داشت. در حالی که هیچ کس در این تیم دور نمی شود و همه به طور کامل روی کار در دست دارند ، پیشرفت هایی که در طول تست انجام شده باعث امیدواری هایی برای داشتن توانایی مبارزه با همه راه های قهرمانی شده است.
شروع از وضعیت بهتری برای جاده (7) خواهد بود به شرط آنکه هوا در روز اول خشک بماند ، Esapekka Lappi و Janne Ferm همچنین می توانند مدعی جدی برای یک امتیاز 5 باشند ، در حالیکه متحدین مهم برای سباستین و ژولین نیز هستند. این خصوصاً موردی است که Esapekka در C3 WRC بر روی شن بسیار واضح است كه در مرحله دوم حضور وی در فنلاند و ترکیه منعكس شده است و تجربه گذشته وی در كارتینگ ممكن است در مراحل دارویی كه در سطح گسترده تری برگزار می شود ، ارزشمند باشد. جاده های مدار.
تیم فرانسه برای اینکه بهترین فرصت ممکن برای موفقیت خود را کسب کند ، یک آزمایش بزرگ چهار روزه در کاتالونیا برگزار کرد که تقریباً منحصراً اختصاص به بهبود رقابت C3 WRC در Tarm (سه روز) داشت. در حالی که هیچ کس در این تیم دور نمی شود و همه به طور کامل روی کار در دست دارند ، پیشرفت هایی که در طول تست انجام شده باعث امیدواری هایی برای داشتن توانایی مبارزه با همه راه های قهرمانی شده است.