28-04-2020، 13:12
سلام دوستان
یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی Brothers in Arms ساخته میشود
استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) قصد دارد یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه تیراندازی جنگ جهانی دوم خود یعنی Brothers in Arms بسازد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استودیو گیرباکس قصد دارد با همکاری اسکات روزنباومبهعنوان شورانر، یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه بازیهای Brothers in Arms بسازد. روزنباوم سریالهایی مثل Queen of the South و Gang Related را در کارنامه دارد. او قرار است علاوهبر اینکه شورانر سریال Brothers in Arms باشد، به همراهرندی پیچفورد، موسس و مدیرعامل گیرباکس، تهیهکنندگی اجرایی این کار را نیز به عهده بگیرد.
اخبار مرتبط:استودیو گیرباکس سافتور از علاقه خود به Brothers in Arms میگویدGearbox Software پاداشی کمتر از وعدههای قبلی به سازندگان Borderlands 3 میدهد
جین جولین بارونت (تهیهکنندهفیلم Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۶)، ریچارد ولان(تهیهکننده سریال Band of Brothers: The Pacific و فیلمهای Captain America وFast and Furious: Hobbs and Shaw) و شان هاران (مدیر تجاری ارشد در شرکت گیرباکس) بهعنوان تهیه کنندگان این سریال با یکدیگر همکاری میکنند.
مجموعه Brothers in Arms از سال ۲۰۰۵ با بازی Brothers in Arms: Road to Hill 30 کارش را آغاز کرد. داستان این بازی که براساس وقایع تاریخی مربوطبه مأموریت آلبانی بود، ماجراهای مربوطبه گروهی از سربازان چترباز را روایت میکرد که در روز دی (D-Day) پشت خطوط دشمن فرود میآمدند. این بازی علاوهبر کامپیوترهای شخصی، برای کنسولهای پلیاستیشن 2 و ایکس باکس نیز منتشر شد و از نظر تجاری عملکرد خوبی داشت. همین موضوع باعث شد تا شمارههای بعدی این مجموعه نیز ساخته شوند.
رندی پیچفورد درباره سریال Brothers in Arms توضیح داد:
من عاشق داستانهایی هستم که در بازیهای ویدیویی تعریف میکنیم و باید به این کار ادامه بدهیم، اما یک سریال تلویزیونی این اجازه را به ما میدهد که درباره این موضوعات و همچنین درباره تاثیر روابط و افراد در سطح وسیعتری به جستوجو و اکتشاف بپردازیم.
گفته میشود که مثل بازیهای Brothers in Arms، فصل اول سریال این مجموعه نیز براساس اتفاقات واقعی جنگ جهانی دوم ساخته خواهد شد. چند اپیزود اول سریال روی یک عملیات محرمانه به نام Exercise Tiger تمرکز دارند. این عملیات درواقع تمرینی برای عملیات اصلی روز دی بود که درنهایت با اشتباهات فاجعهآمیز و مرگباری به پایان رسید. اسکات روزنباومدرباره روند داستانی این سریال گفت:
داستانی که ما قصد داریم تعریف کنیم، هرگز در تلویزیون به نمایش در نیامده است. نزدیک به ۸۰۰ سرباز امریکایی در این عملیات کشته شدند و این موضوع باید مخفی نگه داشته میشد، چون متفقین خودشان را برای هجوم اصلی نرماندی آماده میکردند.
هسته اصلی داستان درباره یک گروه هشت نفره است که باید قبل از لو رفتن نقشههای روز دی، یک مقام نظامی ارشد را از دست نیروهای متحدین نجات دهند. روزنباوم میگوید که در این سریال شاهد شخصیتهایی از هر دو سوی جنگ هستیم که برخی از این افراد، شخصیتهای واقعی جنگ جهانی دوم هستند. روزنباوم در این رابطه توضیح داد:
چیزی که دوستش دارم و قبلا هم ندیدهام این است که ما به سربازان آلمانی و شهروندان آنها نیز میپردازیم و حتی به فرماندهان عالی از هر دو سمت جنگ اشاره میکنیم. ما تمام این شخصیتهای واقعی را میبینیم و تاثیر آنها را در پازل بزرگ داستان مشاهده میکنیم.
جین جولین بارونت هم درباره داستان سریال Brothers in Arms گفت که استفاده از اطلاعات محرمانه جنگ جهانی دوم در این سریال، آن را از سایر آثار مشابه متمایز میکند. او ضمن اشاره به این موضوع که تمرکز اصلی سریال روی برادری و نزدیکی سربازان است، توضیح داد:
ما زاویهای [از جنگ جهانی دوم] را پیدا کردهایم که بسیار اصیل و تازه است و فکر میکنیم که با سایر سریالهای جنگی تفاوتهای زیادی داشت باشد.
ظاهرا ویژگیهای بدیع این سریال باعث شد تا روزنباومبه این پروژه علاقهمند شود و تصمیم به همکاری با آن بگیرد. او در این رابطه میگوید:
تقریباً همه سریالهای جنگ جهانی دوم که به من پیشنهاد میشدند شبیه چیزهایی بودند که قبلاً دیده بودم. زمانیکه استودیوی گیرباکس به سراغ من آمد و درباره عملیات Exercise Tiger و همچنین سایر المانهای محرمانه جنگ [که این سریال به آنها میپردازد] مطلع شدم، همه چیز برایم جالب شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هنوز این سریال وارد مرحله اصلی تولید نشده، اما تهیه کنندگان میگویند که با جدیت بهدنبال چند کارگردان و همچنین یک شبکه تلویزیونی هستند که در ساخت این مجموعه با آنها همکاری کند. همچنین هنوز تیم بازیگران سریال انتخاب نشدهاند، اما پیچفورد در این رابطه گفت که علاوهبر چهرههای شناخته شده، مایل است از چند بازیگر جوان و گمنام نیز در این سریال استفاده کند.
استودیو گیرباکس حدود دو ماه پیش هم اعلام کرده بود که روی نسخه سینمایی یکی دیگر از مجموعههایش یعنی Borderlands مشغول به کار است. الی راث کارگردان این فیلم خواهد بود.
این روزها اقتباسهای سینمایی و تلویزیونی از بازیهای ویدیویی بازار داغی پیدا کردهاند. اخیراً شبکه نتفلیکسنیز توانست با سریال The Witcher رکورد جدیدی را در زمینه بیننده به ثبت برساند. شبکه شوتایم هم در حال حاضر روی یک سریال تلویزیونی از مجموعه بازیهای Halo کار میکند. شرکتهای دیگر مثل سونیو یوبیسافت نیز درصدد هستند تا از روی فرنچایزهای محبوب خودشان فیلم و سریال بسازند. شان هاران در همین رابطه اظهارنظر جالبی کرده است:
با زیاد شدن سرویسهای استریم ویدیو، تقاضا برای محتوای قابل انتشار روی این سرویسها به میزان زیادی افزایش پیدا کرده و به همین خاطر افراد بهدنبال آیپیهای جدید هستند. بازیهای ویدیویی بهعنوان بزرگترین شکل سرگرمی در سطح جهان شناخته میشوند و به همین خاطر میتوانند منبع مناسبی برای اقتباس باشند.
بارونت درباره حساسیت این نوع اقتباسها و لزوم مشورت گرفتن از سازندگان بازیها گفت:
شما باید اطمینان کسب کنید که به برند (بازی) مربوطه احترام گذاشته میشود. استودیوی گیرباکس کنترل کاملی روی جنبههای نوآورانه این پروژه دارد، چون آنها کاملا میدانند که گیمرها چه انتظاری دارند. ولی ما هم میخواهیم چیزهایی را به سریال اضافه کنیم که در بازیها شاهدشان نبودهایم و از این طریق مخاطبان غیر گیمر را نیز جذب میکنیم.
سپاس یادت نره
یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی Brothers in Arms ساخته میشود
استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) قصد دارد یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه تیراندازی جنگ جهانی دوم خود یعنی Brothers in Arms بسازد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استودیو گیرباکس قصد دارد با همکاری اسکات روزنباومبهعنوان شورانر، یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه بازیهای Brothers in Arms بسازد. روزنباوم سریالهایی مثل Queen of the South و Gang Related را در کارنامه دارد. او قرار است علاوهبر اینکه شورانر سریال Brothers in Arms باشد، به همراهرندی پیچفورد، موسس و مدیرعامل گیرباکس، تهیهکنندگی اجرایی این کار را نیز به عهده بگیرد.
اخبار مرتبط:استودیو گیرباکس سافتور از علاقه خود به Brothers in Arms میگویدGearbox Software پاداشی کمتر از وعدههای قبلی به سازندگان Borderlands 3 میدهد
جین جولین بارونت (تهیهکنندهفیلم Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۶)، ریچارد ولان(تهیهکننده سریال Band of Brothers: The Pacific و فیلمهای Captain America وFast and Furious: Hobbs and Shaw) و شان هاران (مدیر تجاری ارشد در شرکت گیرباکس) بهعنوان تهیه کنندگان این سریال با یکدیگر همکاری میکنند.
مجموعه Brothers in Arms از سال ۲۰۰۵ با بازی Brothers in Arms: Road to Hill 30 کارش را آغاز کرد. داستان این بازی که براساس وقایع تاریخی مربوطبه مأموریت آلبانی بود، ماجراهای مربوطبه گروهی از سربازان چترباز را روایت میکرد که در روز دی (D-Day) پشت خطوط دشمن فرود میآمدند. این بازی علاوهبر کامپیوترهای شخصی، برای کنسولهای پلیاستیشن 2 و ایکس باکس نیز منتشر شد و از نظر تجاری عملکرد خوبی داشت. همین موضوع باعث شد تا شمارههای بعدی این مجموعه نیز ساخته شوند.
رندی پیچفورد درباره سریال Brothers in Arms توضیح داد:
من عاشق داستانهایی هستم که در بازیهای ویدیویی تعریف میکنیم و باید به این کار ادامه بدهیم، اما یک سریال تلویزیونی این اجازه را به ما میدهد که درباره این موضوعات و همچنین درباره تاثیر روابط و افراد در سطح وسیعتری به جستوجو و اکتشاف بپردازیم.
گفته میشود که مثل بازیهای Brothers in Arms، فصل اول سریال این مجموعه نیز براساس اتفاقات واقعی جنگ جهانی دوم ساخته خواهد شد. چند اپیزود اول سریال روی یک عملیات محرمانه به نام Exercise Tiger تمرکز دارند. این عملیات درواقع تمرینی برای عملیات اصلی روز دی بود که درنهایت با اشتباهات فاجعهآمیز و مرگباری به پایان رسید. اسکات روزنباومدرباره روند داستانی این سریال گفت:
داستانی که ما قصد داریم تعریف کنیم، هرگز در تلویزیون به نمایش در نیامده است. نزدیک به ۸۰۰ سرباز امریکایی در این عملیات کشته شدند و این موضوع باید مخفی نگه داشته میشد، چون متفقین خودشان را برای هجوم اصلی نرماندی آماده میکردند.
هسته اصلی داستان درباره یک گروه هشت نفره است که باید قبل از لو رفتن نقشههای روز دی، یک مقام نظامی ارشد را از دست نیروهای متحدین نجات دهند. روزنباوم میگوید که در این سریال شاهد شخصیتهایی از هر دو سوی جنگ هستیم که برخی از این افراد، شخصیتهای واقعی جنگ جهانی دوم هستند. روزنباوم در این رابطه توضیح داد:
چیزی که دوستش دارم و قبلا هم ندیدهام این است که ما به سربازان آلمانی و شهروندان آنها نیز میپردازیم و حتی به فرماندهان عالی از هر دو سمت جنگ اشاره میکنیم. ما تمام این شخصیتهای واقعی را میبینیم و تاثیر آنها را در پازل بزرگ داستان مشاهده میکنیم.
جین جولین بارونت هم درباره داستان سریال Brothers in Arms گفت که استفاده از اطلاعات محرمانه جنگ جهانی دوم در این سریال، آن را از سایر آثار مشابه متمایز میکند. او ضمن اشاره به این موضوع که تمرکز اصلی سریال روی برادری و نزدیکی سربازان است، توضیح داد:
ما زاویهای [از جنگ جهانی دوم] را پیدا کردهایم که بسیار اصیل و تازه است و فکر میکنیم که با سایر سریالهای جنگی تفاوتهای زیادی داشت باشد.
ظاهرا ویژگیهای بدیع این سریال باعث شد تا روزنباومبه این پروژه علاقهمند شود و تصمیم به همکاری با آن بگیرد. او در این رابطه میگوید:
تقریباً همه سریالهای جنگ جهانی دوم که به من پیشنهاد میشدند شبیه چیزهایی بودند که قبلاً دیده بودم. زمانیکه استودیوی گیرباکس به سراغ من آمد و درباره عملیات Exercise Tiger و همچنین سایر المانهای محرمانه جنگ [که این سریال به آنها میپردازد] مطلع شدم، همه چیز برایم جالب شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هنوز این سریال وارد مرحله اصلی تولید نشده، اما تهیه کنندگان میگویند که با جدیت بهدنبال چند کارگردان و همچنین یک شبکه تلویزیونی هستند که در ساخت این مجموعه با آنها همکاری کند. همچنین هنوز تیم بازیگران سریال انتخاب نشدهاند، اما پیچفورد در این رابطه گفت که علاوهبر چهرههای شناخته شده، مایل است از چند بازیگر جوان و گمنام نیز در این سریال استفاده کند.
استودیو گیرباکس حدود دو ماه پیش هم اعلام کرده بود که روی نسخه سینمایی یکی دیگر از مجموعههایش یعنی Borderlands مشغول به کار است. الی راث کارگردان این فیلم خواهد بود.
این روزها اقتباسهای سینمایی و تلویزیونی از بازیهای ویدیویی بازار داغی پیدا کردهاند. اخیراً شبکه نتفلیکسنیز توانست با سریال The Witcher رکورد جدیدی را در زمینه بیننده به ثبت برساند. شبکه شوتایم هم در حال حاضر روی یک سریال تلویزیونی از مجموعه بازیهای Halo کار میکند. شرکتهای دیگر مثل سونیو یوبیسافت نیز درصدد هستند تا از روی فرنچایزهای محبوب خودشان فیلم و سریال بسازند. شان هاران در همین رابطه اظهارنظر جالبی کرده است:
با زیاد شدن سرویسهای استریم ویدیو، تقاضا برای محتوای قابل انتشار روی این سرویسها به میزان زیادی افزایش پیدا کرده و به همین خاطر افراد بهدنبال آیپیهای جدید هستند. بازیهای ویدیویی بهعنوان بزرگترین شکل سرگرمی در سطح جهان شناخته میشوند و به همین خاطر میتوانند منبع مناسبی برای اقتباس باشند.
بارونت درباره حساسیت این نوع اقتباسها و لزوم مشورت گرفتن از سازندگان بازیها گفت:
شما باید اطمینان کسب کنید که به برند (بازی) مربوطه احترام گذاشته میشود. استودیوی گیرباکس کنترل کاملی روی جنبههای نوآورانه این پروژه دارد، چون آنها کاملا میدانند که گیمرها چه انتظاری دارند. ولی ما هم میخواهیم چیزهایی را به سریال اضافه کنیم که در بازیها شاهدشان نبودهایم و از این طریق مخاطبان غیر گیمر را نیز جذب میکنیم.
سپاس یادت نره