24-01-2012، 23:01
گروه خودروسازي سايپا فيسليفت جديد خودرو تندر90 را با ظاهري متفاوت و به روزتر توليد و آماده ورود به بازار كرده است.
گروه خودروسازي سايپا فيسليفت جديد خودرو تندر90 را با ظاهري متفاوت و به روزتر توليد و آماده ورود به بازار كرده است.
دليل طراحي فيسليفت تندر90 نظرسنجي صورت گرفته از خريداران اين خودرو و نارضايتي آنها از ظاهر بهويژه طراحي بدنه عقب اين خودرو بود؛ به اين ترتيب پروژه تغيير ظاهر و طراحي جديد براي بدنه تندر90 در شركت سايپا آغاز شد.
طبق جديدترين اطلاعات به دست آمده، فيسليفت جديد تندر90 از نظر آپشنهاي همراه تفاوتي با مدل E2 فعلي تندر90 نداشته و تغييرات اصلي تنها در بدنه اين خودرو رخ داده و بيشترين تغييرات بدنه نيز در قسمت عقب اين خودرو صورت گرفته است.
ظاهرا گروه خودروسازي سايپا تصميم دارد فيسليفت جديد تندر90 را در سطح قيمتي تندر مدل E2 توليدي خود يعني حدود 16 ميليون تومان وارد بازار كند.
در هر خودرو خارجي كه با برند شركت اصلي در ايران توليد ميشود، موافقت شركت توليدكننده با ايجاد تغييرات در بدنه يا نيرو محركه خودرو براي توليد انبوه آن لازم است كه ظاهرا اين كار در خصوص فيس ليفت تندر90 توليدي پارس خودرو در مراحل نهايي قرار دارد.
طبق اطلاعات به دست آمده مراحل نهايي اخذ مجوز رنو در اين زمينه در حال انجام بوده و اين خودرو حداكثر تا پايان امسال وارد بازار خواهد شد.
ظاهرا ايران خودرو نيز يك مدل فيسليفت تندر90 را توليد كرده و به دنبال كسب اجازه رنو براي توليد تندر تغيير شكل يافته تحت برند خودش است.
گروه خودروسازي سايپا فيسليفت جديد خودرو تندر90 را با ظاهري متفاوت و به روزتر توليد و آماده ورود به بازار كرده است.
دليل طراحي فيسليفت تندر90 نظرسنجي صورت گرفته از خريداران اين خودرو و نارضايتي آنها از ظاهر بهويژه طراحي بدنه عقب اين خودرو بود؛ به اين ترتيب پروژه تغيير ظاهر و طراحي جديد براي بدنه تندر90 در شركت سايپا آغاز شد.
طبق جديدترين اطلاعات به دست آمده، فيسليفت جديد تندر90 از نظر آپشنهاي همراه تفاوتي با مدل E2 فعلي تندر90 نداشته و تغييرات اصلي تنها در بدنه اين خودرو رخ داده و بيشترين تغييرات بدنه نيز در قسمت عقب اين خودرو صورت گرفته است.
ظاهرا گروه خودروسازي سايپا تصميم دارد فيسليفت جديد تندر90 را در سطح قيمتي تندر مدل E2 توليدي خود يعني حدود 16 ميليون تومان وارد بازار كند.
در هر خودرو خارجي كه با برند شركت اصلي در ايران توليد ميشود، موافقت شركت توليدكننده با ايجاد تغييرات در بدنه يا نيرو محركه خودرو براي توليد انبوه آن لازم است كه ظاهرا اين كار در خصوص فيس ليفت تندر90 توليدي پارس خودرو در مراحل نهايي قرار دارد.
طبق اطلاعات به دست آمده مراحل نهايي اخذ مجوز رنو در اين زمينه در حال انجام بوده و اين خودرو حداكثر تا پايان امسال وارد بازار خواهد شد.
ظاهرا ايران خودرو نيز يك مدل فيسليفت تندر90 را توليد كرده و به دنبال كسب اجازه رنو براي توليد تندر تغيير شكل يافته تحت برند خودش است.