امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3.78
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

× داعـش ×

× داعـش × 15
شبکه قطری الجزیره در نظرسنجی‌های خود به صورت علنی در حال تبلیغ برای گروه تروریستی داعش است.
به گزارش العالم، در یکی از نظرسنجی های این شبکه که در سایت آن منتشر شده، از مخاطبان پرسیده شده است که آیا پیروزی‌های داعش در عراق و سوریه را تأیید می‌کنند؟ اما موضوع جالبتر اینجا است که 80 درصد از مخاطبان به این سؤال جواب مثبت داده اند.
الجزیره قطر در نظرسنجی دیگری از مخاطبانش پرسیده است که آیا پیشروی‌های داعش در عراق و سوریه را به نفع منطقه می دانند؟ در این نظرسنجی نیز 81 درصد از مخاطبان الجزیره قطر پاسخ مثبت داده‌اند.

این شبکه قطری همچنین در یکی از برنامه‌های جنجالی خود که تحت عنوان "الاتجاه المعاکس" پخش می شود، به موضوع تحقق شعارهای داعش در عراق و سوریه پرداخت و در آن ادعاهایی را مبنی بر حمایت مردم این دو کشور از این گروه تروریستی مطرح کرد و مدعی شد که داعش در سوریه و عراق از پایگاه مردمی برخوردار است.
شبکه الجزیره قطر، برای توجیه موضوع این برنامه و سؤالات جهت دار خود در ابتدای برنامه، به نظرسنجی انجام شده در سایت خود استناد کرد که در آن از مخاطبانش پرسیده بود، آیا پیشروی های داعش را به نفع منطقه می دانند یا خیر، و اینکه 81.5 درصد مخاطبان الجزیره به این سؤال پاسخ مثبت داده‌اند !!
"حسن فرحان المالکی" از فعالان عربستانی در صفحه تویتر خود، این نظرسنجی ها را "رسوایی" توصیف کرد و نوشت: الجزیره برای نظرسنجی از مخاطبان خود می پرسد که آیا داعش را تأیید می کنند و 80 درصد آنان هم می گویند بله .. اینها مخاطبان الجزیره هستند !!! اکثر کسانی که در نظرسنجی‌های یک شبکه شرکت می‌کنند، مخاطبان همان شبکه هستند.
 
× داعـش × 15
پاسخ
آگهی
 گروه تروریستی داعش با برپایی اجتماعی بزرگ که در آن صدها کودک شهر درنه حضور داشتند مراسم بیعت‌گیری با «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش را برگزار کرد.
شهر درنه که در حدود ۲۵۰ کیلومتری شهر شرقی بنغازی قرار دارد و شمار زیادی از افراطی‌ها از این شهر برای جنگ به خاورمیانه رفته‌اند به پایتخت آفریقایی تبدیل شده است.



به گزارش روز نو، داعش به بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین بازیگر درنه تبدیل شده است که به گفته کارشناسان سیاسی درنه در این روز‌ها بسیار به شهر رقه (مرکز خلاف داعش در سوریه) شبیه شده است.



در مراسم شب گذشته که با سخنرانی افراطی‌های وابسته به داعش در این منطقه همراه بود مراسم نمادین بیعت با خلیفه داعش برگزار شد.



گروه ترویستی داعش به اهالی شهر درنه اجازه خروج از شهر را نمی‌دهد و اکثر مردم این شهر تصور می‌کنند زندگیشان محدود شده و جنگ یا مرگ پیش روی آن‌ها قرار دارد.



نام داعش در لیبی بعد از آن بر سر زبان‌ها افتاد که این گروه تروریستی ویدیویی از ذبح ۲۱ مصری قبطی در لیبی منتشر کرد که این موضوع واکنش مصر را در پی داشت و این کشور در عملیاتی مشترک با نیروهای لیبیایی مواضع داعش را در درنه بمباران کردند.



داعشی‌ها به شهرهای درنه، بنغازی و سرت در لیبی نفوذ کرده‌اند.

پاسخ
Angry crying crying crying crying crying crying
پاسخ
گروه تروریستی داعش تصاویری را از آموزش نظامی دختران ۵ تا ۷ ساله برای انجام عملیات‌های انتحاری، جاسوسی و نظامی منتشر کرد.

 گروه تروریستی داعش، تصاویری را از دختران ۵ تا ۷ ساله در حال یادگیری فنون نظامی منتشر کرد. سایت خبری "بوابه فیتو" مصر در این‌باره گزارش داد، داعش این دختران را با هدف سوء استفاده از آنان برای انجام عملیات‌های انتحاری، جاسوسی و نظامی، آموزش می‌دهد.
 
× داعـش × 15
گروه تروریستی داعش، با کاهش روزافزون نیروهای خود، کودکان را از مناطق مختلف ربوده و آنان را مجبور به آموزش نظامی و جنگیدن در کنار تروریست‌های خود می‌کند.
 
× داعـش × 15
چندی پیش نیز دفتر رسانه داعش در ایالت رقه، با انتشار ویدئویی با نام "آموزشگاه بچه شیرهای فاروق"، مراحل آموزش دفاعی و نظامی کودکان داعشی را به نمایش گذاشت. کودکان با پوشیدن یونیفرم نظامی و بستن سربند داعش، عقاید انحرافی و تکفیری، مهارت‌های لازم برای اقدامات تروریستی و نحوه ذبح گروگان‌ها را آموزش می‌بینند.

گفتنی است بیشتر کودکان حاضر در این پادگان یا توسط عناصر داعش ربوده شده و یا خانواده‌ آنان به دلیل فقر، در ازای دریافت پول آنان را به این پادگان فرستاده‌اند. داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.
 
× داعـش × 15
پاسخ
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وزیر دفاع: داعش توان تهدید مرزهای ایران را ندارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این گروهک را تهدیدی برای خود تلقی نمی کنیم.

سردار سرتیپ پاسدارحسین دهقان عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجد النبی (ص) شهرقشم درگفت وگو با ایرنا افزود: جامعه ایرانی نیز پذیرای حضور نیروهای گروهک تروریستی داعش نیست.

وی تاکید کرد : بطور قطع توان نیروهای امنیتی ، نظامی وانتظامی ایران درحدی است که می تواند هر حرکتی را از طرف این گروهک پیش از آغاز خنثی کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هرحرکت گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی ایران رصد می شود.

سردار دهقان با بیان اینکه اگر گروهک تروریستی داعش توان انجام حرکتی علیه امنیت ایران را داشت تاکنون اقدام های خود را آغاز کرده بود، افزود: اما توانمندی نیروهای نظامی ، امنیت و انتظامی ایران سد راه تحرکات آنهاست.

وی تاکید کرد : آنچه برای ما مهم است تامین امنیت مرزهای کشور است که با توانمندی ، ظرفیت بالا و آمادگی نیروهای داخلی این مهم به بهترین شکل ممکن تامین شده است.

وی اضافه کرد: بطور قطع نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هر حرکت تهدید کننده امنیت کشور را جواب سختی خواهند داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان بعد از ظهرامروز پنجشنبه با هدف بازدید از چند طرح وافتتاح از مرحله دوم مسجد النبی(ص) وارد جزیره قشم شد ومورد استقبال استاندارهرمزگان و مسوولان محلی این شهرستان قرار گرفت.

در حاشیه افتتاح مرحله دو مسجدالنبی (ص) عملیات ساخت مرحله سوم این مسجد نیز توسط وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

قشم به عنوان بزرگترین جزیره جمهوری اسلامی ایران درخلیج فارس با یک هزارو 500کیلومتر مربع مساحت وبیش از100هزار نفر جمعیت در 22مایلی جنوب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
× داعـش × 15
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy
× داعـش × 15
یکی از فرماندهان بلندپایه زن داعش به اسکای‌نیوز گفته که این گروه با روش‌های پیشرفته جذب نیرو، زنان غریب را برای بازگشت به وطن و ترور در آنجا آموزش می‌دهد.
 شبکه خبری اسکای‌نیوز انگلیس دیروز چهارشنبه مصاحبه‌ای اختصاصی با یکی از فرماندهان زن داعش داشته و برخی برنامه‌های داعش برای آینده اروپا و آمریکا در این مصاحبه مورد بحث قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، داعشی مزبور که خود را «ام اسماء» نامیده در ابتدا به هدف داعش از نیروگیری در غرب پرداخته و گفته که این نیروها یک هدف خاض دارند و آن عبارت است از بازگشت به کشورهای غربی و انجام حملات تروریستی.

ام اسماء گفته که اکثر این تروریست‌های آینده در سوریه آموزش می‌بینند و داعش برای جذب و نگاه داشتن این زنان در میان اعضای خود، از تروریست‌های دارای تحصیلات آکادمیک و مسلط به روان شناسی استفاده می‌کند.

تروریست طرف مصاحبه اسکای‌نیوز در انتها مدعی اقدام آموزش‌دیده‌های داعش برای تغییر حکومت‌ها در غرب و بخصوص انگلیس شده و گفته: «آنها (داعش) مجبور‌اند که مردم را به خود جذب کنند، مخصوصاً خارجی‌ها را. اگر اینطور نباشد، جوانان بریتانیایی نمی‌آیند تا بگویند ما پرچم روی کاخ باکینگهام (محل استقرار ملکه انگلیس و نماد حکومت پادشاهی در جزیره) را تغییر می‌دهیم.»

درگیری‌های سوریه و بوجود آمدن داعش در ابتدا به زمینه‌ای مساعد برای سفر بی‌بازگشت جوانان مسلمان برای دولت‌های اروپایی بدل شد؛ دولت‌هایی که از افزایش چشمگیر نسبت جمعیتی مسلمانان نگران بودند. چندی بعد اما ورق برگشت و این جوانان با داشتن مأموریتی مشخص، بدون نیاز به ویزا و فارغ از بازرسی‌های معمول برای اتباع خارجی به وطن خود بازگشتند و حمام خون به راه انداختند.

رگبار کلاشینکوف یک جوان بلژیکی-داعشی تازه از سوریه آمده در موزه یهودیان بروکسل و سریال 3 روز تعقیب، گریز و قتل در پاریس دو نمونه از این بازگشت‌های خونین بود.
پاسخ
[rtl]گزارش‌ها حاکیست که یک فرمانده نیروی ویژه پلیس تاجیکستان (اومون) به گروه تروریستی داعش پیوسته است.[/rtl]

[rtl]از وضعیت “گل‌مراد حلیمف” (gulmurod halimov) از فرماندهان نیروی ویژه پلیس تاجیکستان از حدود یک ماه پیش تاکنون اطلاعی در دست نبود اما حالا او در یک کلیپ ویدیویی ظاهر شده و اعلام کرده که در سوریه است و به داعش پیوسته است.
وی در این کلیپ ویدیوئی به زبان روسی برخی از مقامات ارشد تاجیک را به مرگ تهدید می‌کند و می‌گوید: نیروهای خراسان برای کشتن شما خواهند آمد. ما شریعت را در تاجیکستان بنا خواهیم کرد.
خراسان نام منطقه‌ای است که به گفته گروه تکفیری داعش شامل افغانستان، پاکستان و سرزمین‌های اطراف است و داعش از آن به عنوان “ولایت خراسان” نام می‌برد.
[/rtl]

[rtl]مقامات تاجیکستان هنوز واکنشی به این ویدیو و اظهارات حلیمف نکرده‌اند.
حلیمف تقریبا یک ماه پیش ناپدید شد. خبر ناپدید شدن و احتمال پیوستن او به داعش اوایل ماه مه منتشر شد اما مقامات پلیس تاجیکستان از ابراز نظر در این باره خودداری کردند. سپس گزارش‌هایی منتشر شد که حلیمف در ترکیه بازداشت شده است، ولی “رمضان رحیم‌زاده” وزیر کشور تاجیکستان این گزارش‌ها را رد کرد.
در ماه‌های گذشته تعدادی از اتباع تاجیکستان با هدف پیوستن به گروه تروریستی داعش به عراق و سوریه رفته‌اند.
[/rtl]

[rtl]بر اساس اطلاع مقامات پلیس تاجیکستان، در حال حاضر بیش از ۳۰۰ جوان تاجیک در صفوف داعش در سوریه و عراق می‌جنگند؛ از جمله، ۴۰ خانواده تاجیکستانی که به گفته این مقامات حالا در سوریه هستند. به گفته همین مقامات تاکنون حدود ۵۰ نفر از اتباع تاجیک در درگیرها کشته شده‌اند.
گزارش‌ها حاکی است که بیشتر این افراد از طریق روسیه و ترکیه به این مناطق رفته‌اند.
پیشتر وزارت وزارت کشور تاجیکستان اعلام کرد که جوانانی که داوطلبانه از سوریه و عراق به کشور برمی‌گردند، عفو خواهند شد. به گفته این وزارت در ارتباط با مشارکت اتباع تاجیک در جن‌گهای سوریه و عراق ۱۵۰ پرونده جنایی باز شده است.
[/rtl]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
× داعـش × 15
پاسخ
به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: داعش را تهدیدی برای خود نمی دانیم زیرا این گروهک توان ایستادگی مقابل نیروهای باایمان و مستحکم جمهوری اسلامی را ندارد.
دهقان بیان داشت: گروه تروریستی داعش فاصله زیادی تا مرزهای ایران دارد ولی در صورت نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی، پاسخ دندان شکنی به آنان داده خواهد شد.
وی اظهار کرد: توان نیروهای عملیاتی، نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی در سطحی است که به هر گونه تجاوزی پاسخ محکم بدهد.
وزیر دفاع گفت: برای حفاظت از مرزها شرکت صنایع هواپیماسازی ایران احداث شده است.
× داعـش × 15
پاسخ
پدر سگای عوضی.هدف گروه ما همیناست. Confusedwrdft:
پاسخ
× داعـش × 15
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری به مسجد امام حسین(ع) را در الدمام عربستان بر عهده گرفت.
به گزارش مهر به نقل از النشره، گروه تروریستی داعش با انتشار یادداشتی در صفحه رسمی خود در توئیتر مسئولیت حمله انتحاری به مسجد امام حسین (ع) در الدمام واقع در الشرقیه عربستان  را بر عهده گرفت.

 در جریان این حمله انتحاری به پارکینگ مسجد چهار نفر شهید و 11 نفر زخمی شدند.

این در حالی است که داعش مسئولیت انفجار تروریستی هفته گذشته مسجد امام علی (ع) در القطیف را نیز بر عهده گرفته بود.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان