امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

CD Projekt RED: عنوان The Witcher 3 بدون کنسول ها غیر ممکن بود

#1
CD Projekt RED: عنوان The Witcher 3 بدون کنسول ها غیر ممکن بود 1

پس از عرضه عنوان The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد که گرافیک بازی نسبت به نمایش های اولیه کاملا دانگرید شده و نتیجه پایانی، آنچه که طرفداران انتظار داشتند، نبوده است. در همین راستا، بسیاری از کاربران کنسول ها را مقصر افت گرافیکی این بازی می دانند اما بالاخره آقای Marcin Iwinski یکی از بنیان گذاران استودیوی CD Projekt Red ، طی صحبت هایی با وبسایت EuroGamer در این باره گفت:

"اگر کنسول ها در کار نبودند، The Witcher 3 به این گونه نبود. [در آن صورت] ما خیلی راحت می توانستیم بازی را منتشر کنیم ولی از پس پرداخت هزینه ها بر نمی آمیدم. کنسول ها در ازای فروش خوب، به ما اجازه می دهند که فراتر پیش برویم. بودجه بیشتری صرف ساخت بازی کنیم  و همه آن را صرف ساخت جهانی بزرگ و غول پیکر کنیم. "
"اگر بازی را تنها برای PC می ساختیم، احتمالا در زمینه گرافیک خیلی بهتر عمل می کردیم ولی چیز دیگری وجود نخواهد داشت. همه تمرکزمان برروی نسخه PC می بود. همانطور که اگر بازی ما در انحصار Xbox One یا PlayStation 4 بود هم این چنین میشد. اما مشکل این است که ما چنین هزینه ای را نمی توانیم پرداخت کنیم."
در ادامه، وی تایید کرد که با افت گرافیکی بازی موافق است اما تاکید کرد که چنین چیزی در توسعه یک بازی کاملا عادی است.
"اگر شما به فرایند توسعه بازی نگاه کنید، ما یک نسخه ویژه را برای نمایشگاه آماده کردیم و شما هم دیدید، حیرت انگیز بود. در حالی که تا زمان پایان توسعه بازی زمان زیادی باقی مانده! سپس ما به سراغ جهان آزاد بازی می رویم و صرف نظر از پلتفرم خاصی متوجه می شویم که دستیابی به چنین گرافیکی شدنی نیست! ما نمایش را نشان داده ایم بنابراین تلاش می کنیم تا آن را عملی کنیم. سپس همان را برروی مقیاس بزرگتر انجام می دهیم. این طبیعت توسعه ساخت بازی است. "
CD Projekt RED: عنوان The Witcher 3 بدون کنسول ها غیر ممکن بود 1
"شاید این تصمیم اشتباه ما بوده که سعی کردیم سیستم رندر بازی را تغییر دهیم. در واقع سیستم رندر ما بعد از نمایشگاه VGX تغییر یافت. " البته او در ادامه تاکید کرد که بعد از این نمایشگاه، بهبود های زیادی در بازی انجام شد از جمله وسعت دنیای بازی، فریم ریت و غیره. 
"شاید ما نباید آن تریلر را به نمایش می گذاشتیم. نمی دانم... ولی در ابتدا ما نمی دانستیم که دستیابی به چنین گرافیکی انجام شدنی نیست. بنابراین یک دروغ یا بدخواهی محسوب نمی شود. به همین دلیل است که ما به صورت فعال در این زمینه اظهار نظر نمی کنیم. از نظر ما دانگریدی در کار نبوده ولی این فقط دیدگاه ماست و ممکن است گیمر ها طور دیگری حس کنند. اگر تصمیم خرید آن ها با توجه به نمایش VGX است، من عمیقا متاسفم و ما در حال بحث و گفتوگو هستیم که چگونه آن ها را متقاعد کنیم چرا که این اصلا عادلانه نیست."
"تاکید در اینجا خیلی مهم است: ما به صورت مداوم برروی نسخه PC کار می کنیم و در آینده چیز های زیادی به آن اضافه خواهیم کرد. ما این را در گذشته ثابت کردیم و همیشه از بازی های خود حمایت می کنیم. ما منتظر بازخورد ها خواهیم بود و سعی می کنیم [بازی] را بهبود ببخشیم"
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
  مسابقه‌ی The International 2020 عنوان Dota 2 با جایزه‌ی ۴۰ میلیون دلاری
  اشاره به نام کنسول ارزان‌تر ایکس باکس سری اس در بروشور Xbox Game Pass Ultimate
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  شایعه: ممکن است بازی GTA 6 یکی از عناوین انحصاری زمانی پلی‌استیشن ۵ باشد
  نام بازی جدید استودیوی مونتریال برادران وارنر ممکن است Gotham Knights باشد
  عنوان جدیدی از سری بازی‌های DiRT به زودی معرفی خواهد شد
  تاریخ انتشار تقریبی بازی The Elder Scrolls: Blades برای کنسول Nintendo Switch مشخص شد
  بازی Telling Lies برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد
  فیل اسپنسر: جهش از این نسل به کنسول Xbox Series X هم‌اندازه جهش از فضای دو بعدی به سه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان