امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بالا بردن راندمان کاری با دوری از تکنولوژی

#1
آیا شما هم از دسته افرادی هستید که به محض برخاستن از خواب، ایمیلتان را چک می کنید؟ در این صورت باید تدبیری برای تغییر عادت به تکنولوژی در خود بیابید، چرا که به این شکل، به خود لطمه می زنید. تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۲ در دانشگاه کالیفرنیا و همچنین ارتش انجام شده است، نشان می دهد که جدا شدن از ایمیل کاری به صورت دوره ای می تواند استرس را کاهش دهد و به میزان تمرکز بیافزاید.

اگر شما چنین عادت هایی دارید، به احتمال زیاد به واسطه شغل تان تا این حد درگیر تکنولوژی شده اید. احتمالاً باید صاحب تجارتی باشید و جدا شدن از ایمیل ها به کسب و کارتان لطماتی می زند. در این صورت ممکن است نتوانید تلفن همراه تان را برای یک هفته خاموش کنید، اما می توانید زمان را برای خودتان بخرید.

برای رفع این مشکلات چند پیشنهاد برای شما داریم:

بهترین زمان را در نظر بگیرید.بهترین زمان برای دور بودن از تکنولوژی درست زمانی است که شما در راندمان بالای کاری هستید. مسلما اوایل صبح شما بیشترین میزان راندمان را دارید و در ساعات ۳ بعدازظهر هم ممکن است اندکی راندمان بیشتری داشته باشید. این ساعات را به خاطر داشته باشید و سعی کنید حداقل در این ساعت ها از ابزارهای ارتباطی به دور بمانید. تصور کنید در یک جلسه مهم هستید. دور بودن از ابزار ارتباطی برای چند ساعت در هفته تاثیر شگفت انگیزی بر راندمان شما خواهد گذاشت.

از نرم افزارهای موبایل استفاده کنید.حتی گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها در حال اتلاف وقت ما هستند، سعی کنید از نرم افزارهایی استفاده کنید که راه را برای پرت شدن حواس شما مسدود می کنند. می توانید با برخی از این دست از نرم افزارها، مثلاً دسترسی به فیسبوک را برای خود مسدود کنید.

فرهنگ تان را تغییر دهید.در صورتی که به مداوما در محیطی با دیدگاه همیشه آنلاین بودن کار کرده اید، بهتر است حالا به فکر تغییر آن باشید. سعی کنید به ارتباطات در تیم خود توجه کنید و بین تماس ها ضروری و غیرضروری مرزی قائل شوید.

در صورتی که مشکل پیش آمده اضطراری است، سعی کنید تا با پیامک یا تلفن به فرد مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، در غیر اینصورت می توانید درخواست خود را طی یک ایمیل ارسال نمایید. همچنین سعی کنید تا بین ساعت ۸ شب تا ۶ صبح هیچ پیام غیر ضروری را ارسال ننمایید.

سعی کنید تا برای محل کارتان به یک فکر واحد برای ارتباطات برسید و ساعات را نهادینه کنید و با انجام آن از اتلاف وقت اضافی جلوگیری کنید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا آخر هفته‌ها دلمان می‌گیرد؟ ۸ کاری که غروب جمعه را دلپذیر می‌کنند
  چند تیپ شخصیتی مردانه ک زن ها باید از آن دوری کنند.
  اعتماد به نفستو بالا ببر ( believe yourself)
  نکاتی برای بالا بردن اعتماد به‌ نفس
Wink 14 راه از بین بردن انرژی های منفی
Exclamation مدام به خود نگویید همیشه به درد هیچ کاری نمیخورم!
Exclamation نکاتی درباره ی زیر سوال بردن شخصیت
Smile اگر میخواهید اعتماد به نفس تان بالا برود بخوانید!
  نقش کمال گرایی و اهمال کاری در ایجاد اضطراب چیست؟
  با افسردگی بی کاری چه میشه کرد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان