امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرگ یک کارگر بر اثر حمله ماموران منتسب به سد معبر شهرداری تهران

#1
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در واکنش به کشته شدن یک کارگر که بنا بر گزارش‌ها به دست ماموران منسوب به گشت سد معبر شهرداری تهران کشته شده، گفت: "متاسفانه همیشه این مشکل وجود دارد و در سد معبرهایی که به وجود می‌آید، این درگیری‌ها میان ماموران شهرداری و افرادی که در آنجا حضور دارند اتفاق می‌افتد. حتی در سال چندین نفر از ماموران شهرداری هم هستند که نقص عضو می‌شوند."
به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، آقای قالیباف امروز سه‌شنبه ۲۸ مرداد با ابراز تاسف از مرگ این کارگر گفت: "عرض تسلیت دارم، اما این گزارش هنوز دقیق نشده و رسیدگی نهایی صورت نگرفته است."
آقای قالیباف گفته مراجع قضایی مسئول رسیدگی به این موضوع هستند و "کسی که مقصر باشد حتما با او برخورد لازم صورت می‌گیرد."
علی چراغی کارگر ۴۱ ساله‌‌ در اواسط مرداد ماه در حوالی اتوبان باقری (نبش خیابان ۱۹۶ غربی تهران‌پارس) با ماموران شهردا‌ری درگیر و در پی آن در بیمارستان بستری شد. او بعد از یک هفته در روز پنجشنبه ۲۳ مرداد در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان نورافشار تهران جان خود را از دست داد.
فاطمه ابراهیمی، همسر علی چراغی گفته بود که همسرش پیشتر خیاط بوده، اما به تازگی در دفتر کارگاه ساختمانی یکی از نزدیکانش مشغول به کار شده بود. براساس برخی گزارش‌ها آقای چراغی کارگر تفکیک زباله بوده است.


مرگ یک کارگر بر اثر حمله ماموران منتسب به سد معبر شهرداری تهران 1


شورای شهر تهران: شهرداری در مرگ کارگر دخیل است
احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به کشته شدن علی چراغی گفت: "شهرداری مستقیم و غیر مستقیم در قتل این کارگر دخیل است و با پرداختن به این موضوع باید از تکرار این گونه مسائل جلوگیری و اهمیت آن معلوم شود."
در همین حال معصومه آباد یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران با اشاره به مرگ این کارگر گفت: "این حادثه از لحاظ اینکه در حضور فرزند مرحوم چراغی رخ داده واقعا دلخراش بوده و یک مشاجره که می تواند هیچ نباشد و با حضور پلیس ۱۱۰ خاتمه یابد با درگیری و پنجه بوکس باعث مرگ پدر چهار فرزند شده است."
این عضو شورای شهر تاکید کرد که در رابطه با مرگ این کارگر با توجه به اینکه پیمانکار، پیمانکار بازیافت بوده معاون خدمات شهری باید برای این موضوع گزارشی ارائه بدهد.
در گزارش پزشکی قانونی در خصوص وضعیت آقای چراغی آمده است: "در پی اصابت جسم سخت، مصدوم دچار کاهش سطح هشیاری، خونریزی در نواحی گیجگاهی و آهیانه و پیشانی سمت چپ جمجمه و کوفتگی بافت مغزی در نواحی گیجگاهی و آهیانه‌ای سمت راست جمجمه شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته است."
ابوالفضل چراغی، پسر ۱۴ ساله این کارگر در خصوص روز حادثه به خبرگزاری کار ایران گفت: "من و پدرم سوار بر وانت کنار خیابان در حال حرکت بودیم که ناگهان یک وانت سد معبر ناحیه چهار منطقه ۴ مقابل ماشین ما پیچید و راه را بست. چهار ماموری که از اتومبیل پیاده شدند از پدرم خواستند که پیاده شود. من به در خواست پدرم در وانت ماندم و از داخل مکالمه آن‌ها را می‌شنیدم. یک مامور به پدرم گفت که وانت توقیف است. پدرم اصرار داشت که شما حق توقیف ماشین را ندارید و باید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیریم."
به گفته فرزند این کارگر در حالی که آقای چراغی در تلاش بوده تا با پلیس تماس بگیرد، مورد حمله این ماموران قرار می‌گیرد: " یکی از آنان از پشت دستهای پدرم را گرفت و سایرین مشغول ضرب و شتم او شدند. هنگامی که من مشغول پیاده شدن از ماشین بودم دیدم که یکی از ماموران با "پنجه بکس" به سمت چپ سر پدرم ضربه‌ای وارد کرد و پدرم به زمین افتاد. من قصد نزدیک شدن به پدرم را که بی‌هوش روی زمین افتاده بود را داشتم اما ماموران به گمان اینکه پدرم تمارض می‌کند ضربه‌ای به من زدند و اجازه نزدیک شدن به پدرم را ندادند اما بعد از دخالت کسبه محل، هر چهار مامور سوار بر وانت از صحنه گریختند."
بنا بر گزارش‌ها خانواده مقتول پرونده‌ای را در کلانتری ۱۲۶ تهران‌پارس تنظیم کرده و ۱۱ نفر از کسبه و اهالی محل نیز در این خصوص شهادت داده‌اند.
مرگ یک کارگر بر اثر حمله ماموران منتسب به سد معبر شهرداری تهران 1
مرگ یک کارگر بر اثر حمله ماموران منتسب به سد معبر شهرداری تهران 1
The music feels better
مرگ یک کارگر بر اثر حمله ماموران منتسب به سد معبر شهرداری تهران 1












پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy ، Y@$@M@N
آگهی
#2
عجبا خوبه این یارو رئیس جمهور نشد :|
ادم انقد جوگیرShy
پاسخ
 سپاس شده توسط saeedrajabzade


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آمار دقیق کشته شدگان حادثه درمانگاه سینا تهران
  بی ام دبیلو 3 میلیارد تومانی در تهران له شد (عکس)
Shocked مرگ کارگر شهرک صنعتی توس با دستگاه میکسر !
  حمله وحشیانه اراذل به دختر نوجوان در ملاءعام+تصاویر
  جزئیات حمله خونین به پزشک سرشناس تهرانی ! + تصاویر
  آتش سوزی ساختمان 10 طبقه در تهران + تصاویر
  آتش سوزی انبار بزرگ لوازم خانگی در جنوب تهران
  اتش سوزی برج مسکونی 12 طبقه در غرب تهران
  حمله مرگبار سگ گله به کودک 9 ساله در تجریش
  حمله افراد مسلح به ‌معلم ایرانشهری و همسرش + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان