امتیاز موضوع:
  • 41 رأی - میانگین امتیازات: 4.61
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور

محمد نصیری : با اختلاف 1 گل بوسنی را می‌ بریم !

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22

بچه‌های فوتبال ایران بعد از بازی ایده‌آلی که با تیم ملی آرژانتین داشتند، روحیه بسیار خوبی دارند و فکر می‌کنم می‌توانیم با کسب نتیجه ایده‌آل برابر بوسنی به دور بعد صعود کنیم. فکر می‌کنم می‌توانیم با اختلاف یک گل بوسنی را از پیش‌رو برداشته و همراه آرژانتین به دور بعد صعود کنیم.

مهدی بی‌باک : 2 - 1 می بریم !

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22

با توجه به دو بازی زیبای ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین و نیجریه، مطمئنا باز هم شاهد بازی خوب و جذابی از مردان کشورمان این بار مقابل تیم بوسنی خواهیم بود. خدا را شکر در حال حاضر تیم ملی ایران تیم یکدست، همدل و باانگیزه‌ای است و کروش با سیاست و سبک خاص خود تیمی با روحیه را روانه میدان می‌کند، با توجه به شرایط تیم ملی پیش‌بینی می‌کنم ایران 2- یک از بوسنی می‌گذرد و به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط متین ومسی
آگهی
پس از آنکه تیم بی‌انگیزه و پر از غایب منطقه آمریکای جنوبی حریف آسیایی‌اش را گلباران کرد، پکرمن دست به تحقیر کامل شخصیت فوتبال ژاپن زد. سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین در دقیقه 85 این بازی فرید موندراگان را به زمین فرستاد تا رکورد پیرترین بازیکن تاریخ جام‌های جهانی به او تعلق بگیرد. این تعویض تفریحی، هدیه تولد 43 سالگی تنها بازمانده جام جهانی 98 به او بود؛ کادویی که با سه روز تاخیر در مقابل یک حریف منهدم شده به او رسید.
 دی‌ماریا ابرستاره قیمتی رئال مادرید دقایقی بعد از ایستادن در این قاب، هنگام تعویضش در دقیقه 93 تا جایی که می‌توانست وقت کشت تا تک گل کاپیتانش را، برد ناعادلانه تیمش را نگه دارد. این دو تعویض ظاهرا فرقی با هم ندارند؛ جابه‌حایی یک بازیکن با دیگری در دقایق پایانی، اما بین‌شان یک دنیا فاصله هست. تیم اول آمریکای جنوبی جلوی ما از برگه تعویضش برای از بین بردن وقت استفاده کرد و تیم دوم آمریکای جنوبی جلوی ژاپن، با همین برگه بساط رکوردزنی و سرگرمی تماشاگران را فراهم آورد.
مهم نیست که ژاپن چند استادیوم بیشتر از ما دارد. مهم نیست که آنها در همه این سال‌ها چقدر پول خرج فوتبال‌شان کرده‌اند و چقدر چماق شده‌اند و خورده‌اند توی سر ما. حتی مهم نیست که ما امشب حریف اعاده حیثیت بوسنی می‌شویم و بالا می‌رویم یا نه؟ مهم این است که به ایرانی بودن‌مان افتخار کنیم. به بچه‌هایی که جوانمردانه و سختکوشانه جنگیدند و امکانات کم را با تلاش زیاد جبران کردند، به آنها که ترکه ناداوری را روی کمرشان دیدند، اما اجازه ندادند حریف با آنها تفریح کند. این ایران است، وطنم، پاره تنم...
پاسخ
 سپاس شده توسط Brooklyn Baby ، zolale qasemi
بهترین کادوی امسال من قهرمانی در جام جهانی است. اما ما باید مرحله به مرحله جلو برویم و اولین چیز آن است که برای پیروزی در دیدار فردا تمرکز کنیم تا به عنوان سر گروه صعود کنیم.
خبرگزاری پارس فوتبال- لیونل مسی به مناسبت روز تولدش پیامی در صفحه ی فیس بوکش قرار داده است که برای ما ایرانی ها خوشحال کننده است. لیونل مسی که در ابتدای هفته با گلش باعث شکست تیم ملی ایران شد عنوان کرده که می خواهند فردا نیجریه را هم شکست دهند.
مسی گفته است: از شما برای تبریک های تولدتان تشکر می کنم. بهترین کادوی امسال من قهرمانی در جام جهانی است. اما ما باید مرحله به مرحله جلو برویم و اولین چیز آن است که برای پیروزی در دیدار فردا تمرکز کنیم تا به عنوان سر گروه صعود کنیم.
با این پیام مسی ما برای فردا امیدوارتر می شویم، بهترین بازیکن جهان فردا به مناسبت تولدش هم که شده انگیزه های زیادی دارد
پاسخ
گودرزی : ایران 2 - بوسنی 0

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22

دارنده چهار مدال جهان و المپیک که به دلیل مصدومیت از دنیای قهرمانی کشتی خیلی زود خداحافظی کرده از تماشای مسابقه تیم ملی فوتبال ایران با آرژانتین لذت برده و به صعود تیم ملی فوتبال خیلی امیدوار است :
" تیم ما دور از انتظار بازی کرد مقابل آرژانتین .
هر 10 دقیقه یک روش خاصی را پیاده می‌کردیم .
من فکر می‌کنم که 2 - 0 برنده باشیم .
البته پیش‌بینی خیلی سخت است . "
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط متین ومسی
نوروزی : نمی‌دانم چند چند اما باید ببریم !
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22

امید نوروزی هم یکی از قهرمانان کشتی است که مثل سایر علاقه مندان به فوتبال به تماشای این مسابقات نشسته و حالا امیدوار به صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی به مرحله بعد است: «مسابقه سختی خواهد بود. مقابل آرژانتین خوب بازی کردیم و حالا اگر بتوانیم همان بازی را تکرار کنیم می‌توانیم به دور بعد برسیم. پیش‌بینی بازی سخت است اما برای صعود باید این مسابقه را ببریم حالا چند چند خیلی مهم نیست.» نوروزی البته خیلی هم از بازی مقابل آرژانتین ذوق زده نشده است: «ما باید اینجوری فوتبال بازی کنیم. با همان مسابقه می‌توانیم به موفقیت برسیم.»
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط متین ومسی
خبرگزاری پارس فوتبال- جدول انضباطی 23 بازیکن تیم‌ملی‌ ایران را که نگاه می‌ کنیم به نکته جالبی برمی‌خوریم اینکه جلال حسینی با وجود بازی در منطقه دفاع میانی که یک منطقه توام با درگیری فیزیکی، طی 88 بازی ملی تنها 2 کارت زرد گرفته که عملکردی فوق‌العاده است و نشان می‌‌دهد که او در هر 44 بازی تنها یک کارت زرد گرفته است. البته ما 6 بازیکن داریم که اصلا کارت زردی نگرفته اند، بازیکنانی مثل جهانبخش، حدادی فر، بیت آشور و 3 گلر ما رحمان احمدی، دانیال داوری و علیرضا حقیقی که باید اشاره کرد گلرها معمولا کارت زرد  نمی‌ گیرند اما این بازیکنانی که کارت زرد نگرفتند تعداد بازی اندکی دارند، یعنی بازی هایی کمتر از 20 و برای اینکه بتوان عملکرد انضباطی آنها را با جلال حسینی مقایسه کرد حتما باید به 44 بازی برسند که بتوان گفت که آیا تا این تعداد بازی آنها کارت زرد می‌ گیرند یا خیر؟
پاسخ
رضایی  : 1 - 0 می‌بریم .

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22

المپیک این روزها درگیر مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی بوده و خیلی فرصت تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال را نداشته اما با این حال سعی کرده این مسابقه را هر جور که شده پیگیری کند :
" بازی با آرژانتین که باور نکردنی بود .
اصلا نمی‌شد تصور کرد که این تیم ایران است مقابل آرژانتین بازی می‌کند. با این اوصاف فکر می‌ کنم بتوانیم از سد بوسنی هم بگذریم .
البته بوسنی از دور مسابقات کنار رفته و حالا می‌خواهد حیثیتی بازی کند و به همین دلیل باید خیلی مراقب باشیم ضمن اینکه هرگز از قبل نمی‌توان گفت که تیم ما به مرحله بعد خیلی راحت صعود می‌کند چون مقابل آرژانتین خوب بازی کرده است. یک - صفر پیش‌بینی من است . "
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط متین ومسی
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22


به گزاش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تنسیم، امروز تعدادی از طرفداران و تماشاگران حامی تیم ملی بوسنی، وقتی در سطح شهر سالوادور با خبرنگاران ایرانی رو به رو شده بودند، عنوان می‌کردند که کشور ایران و تیم ملی کشورمان را خیلی دوست دارند و حالا که تیم‌شان حذف شده دوست دارند که فردا تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم گروه صعود کند نه نیجریه.
آنها ابراز امیدواری می‌کردند که ایران در دیدار برابر تیم ملی کشورشان، بوسنی بتواند پیروز میدان باشند زیرا جام جهانی برای بوسنی تمام شده است و در این حالت ترجیح می‌دهند ایران صعود کند.
این هواداران بوسنیایی علاقمند به ایران البته اذعان می‌کردند که دوست ندارند فردا تیم ملی ایران 3،4 گل به آنها بزند اما اگر با یکی دو گل پیروز شود و صعود کند خوشحال می‌شوند. آنها گفتند که فردا در دیدار 2 تیم ایران و بوسنی علاوه بر حمایت از کشورشان طرفدار ایران هم خواهند بود. آنها تا اینجای کار از عملکرد تیم‌شان در اولین حضور در جام جهانی رضایت دارند.
خبر دیگر اینکه بر خلاف اخباری که امروز عنوان شده بود مبنی بر اینکه تیم ملی بوسنی بر خلاف نظر فیفا در زمین اصلی ورزشگاه برگزاری دیدار ایران و بوسنی تمرین کرده است، این طور نبوده و هر 2 تیم می‌توانستند در زمین اصلی تمرین خود را برگزار کنند اما با توجه به اینکه فیفا ساعت 14:30 را برای تمرین تیم ملی ایران مشخص کرده بود کی‌روش ترجیح داد که در این ساعت تمرین نکند. او همچنین از کیفیت چمن ورزشگاه فونته لوا چندان رضایت ندارد و به همین دلیل تشخیص داد تا بازیکنان تیم تنها روی چمن زمین قدم بزنند و تمرین خود را در همان ساعت 12:5 که نزدیک به زمان برگزاری بازی امروز (چهارشنبه) است در ورزشگاه ماراناس برگزار کنند.
پاسخ
احمدی : صعود می کنیم !

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22

باور دارم که تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مقابل بوسنی باز هم مردانه می‌جنگد و با گل‌های زیادی که به این تیم می‌زند، به دور بعد رقابت‌های جام جهانی صعود خواهد کرد. من بر اساس حس مادرانه‌ام این پیش‌بینی را دارم و مطمئنم اگر ملی‌پوشان کشورمان به مانند دو بازی قبلی خود باانگیزه و روحیه بازی کنند، تیم ایران را در مرحله بعد خواهیم دید.
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط متین ومسی
حبیبی : 2 گل زده و صعود می کنیم .

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 22

ملی‌پوشان کشورمان در جام جهانی برزیل بازی به بازی بهتر می‌شوند. با این شرایط من امیدوارم که بچه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان بتوانند با زدن 2 گل در بازی آخر خود مقابل بوسنی، این تیم را شکست داده و به دور بعدی جام جهانی صعود کنند.
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط متین ومسی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | فین بلر vs ادج اکستریم رولز ۲۰۲۲
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  مسابقات WWE | د شیلد vs اولوشن اکستریم رولز ۲۰۱۴
  تنیس اپن استرالیا تا سال ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد؟
  رونالدو تا سال ۲۰۲۲ در یوونتوس
  جام‌جهانی تالو به سال ۲۰۲۲ موکول شد
  کرونا کارگران جام جهانی ۲۰۲۲ را در هم نوردید
  پردرآمدترین ورزشکار زن جهان در سال ۲۰۱۴ + عکس
  پردرآمدترين ورزشکاران دنيا در سال ۲۰۱۴
  عضو کمیته اجرایی فیفا: جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار نمی‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 4 مهمان