16-07-2014، 14:33
بسیاری از شرکت ها و موسسات بزرگ ومعروف برای اینکه بیشتر در ذهن ها بمانند رنگ خاصی برای خود انتخاب می کنند اما دلیل انتخاب رنگ آبی برای فیس بوک دلیل دیگری دارد که در ادامه می خوانید
مارکز اکریگ همان موسس شبکه جهانی فیس بوک به دلیل دچار بودن به بیماری کور رنگی رنگ آبی را برای وب سایت خود انتخاب کرده است تعجب نکنید چرا که تمام افرادی که کوررنگی دارند تنها با رنگ سیاه و سفید مشکل ندارند بلکه طیف های مختلفی از رنگ ها شامل این موضوع می شود.
زاکربرگ برای منزل خود هم از رنگ آمیزی آبی استفاده کرده است و فقط آشپزخانه منزل او زرد رنگ است که در همین مورد طی مصاحبه ای او بیان کرد: آبی برای من غنی ترین و با ارزش ترین رنگ است چرا که من قادر به دیدن کامل آن هستم.
جالب است بدانید چند سال پیش بعد از انجام تستی بر روی بینایی زاکربرگ مشخص شد که او نسبت به تشخیص رنگ سبز و قرمز مشکل دارد
مارکز اکریگ همان موسس شبکه جهانی فیس بوک به دلیل دچار بودن به بیماری کور رنگی رنگ آبی را برای وب سایت خود انتخاب کرده است تعجب نکنید چرا که تمام افرادی که کوررنگی دارند تنها با رنگ سیاه و سفید مشکل ندارند بلکه طیف های مختلفی از رنگ ها شامل این موضوع می شود.
زاکربرگ برای منزل خود هم از رنگ آمیزی آبی استفاده کرده است و فقط آشپزخانه منزل او زرد رنگ است که در همین مورد طی مصاحبه ای او بیان کرد: آبی برای من غنی ترین و با ارزش ترین رنگ است چرا که من قادر به دیدن کامل آن هستم.
جالب است بدانید چند سال پیش بعد از انجام تستی بر روی بینایی زاکربرگ مشخص شد که او نسبت به تشخیص رنگ سبز و قرمز مشکل دارد