امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل

#1
با توجه به نمایش های Metal Gear Solid V : The Phantom Pain می توان به این نتیجه رسید که با تاریک ترین نسخه ی این سری رو به رو خواهیم بود. شکنجه های فراوانی که در تریلر ها دیده می شود و از سوی دیگر کار های غیر منتظره ی اسنیک که تا کنون از او ندیده ایم، نوید یک عنوان تاریک و پیچیده را می دهند.

هیدو کوجیما به تازگی اعلام کرده است که صحنه های شکنجه که در این عنوان وجود دارد برای نشان دادن دلایل انتقام گرفتن است. او معتقد است که مردم به این صحنه ها واکنش نشان خواهند داد ولی باید بدانند هدفی پشت این صحنه ها است :
نقل قول:
البته من انتظار دارم مردم به چنین صحنه هایی واکنش نشان دهند اما این صحنه ها همگی به موضوع بازی من ارتباط دارند و از این رو بار ها در طول بازی تکرار می شوند. تم بازی من زنجیره ای از انتقام است و این چیزی است که من نمی خواهم از دور به آن نگاه کنم. من می خواهم مردم به این موارد واکنش نشان دهند اما پیام بازی را تغییر نخواهم داد. چیز هایی در این بازی وجود دارند که من فکر می کنم ما نمی توانیم از دور به آن ها نگاه کنیم و باید آن ها را لمس و احساس کنیم. بدیهی است که کاری که من انجام می دهم متفاوت از این است که فردی اسلحه در دست بگیرد و دیگران را بکشد. من فکر می کنم چون یک موضوع خیلی خاص را انتخاب کرده ام و باید برای آن بین چیز های مختلف ارتباط به وجود بیاورم، نمی توانم فقط از دور به آن ها نگاه کنم بلکه باید آن ها در بازی به تصویر بکشم. چنین صحنه هایی به بازیکنان این امکان را می دهد تا با اسنیک همدردی کنند و بتوانند دلایل کار های او را درک کنند. صحنه های شکنجه ی بازی بسیار خشن می باشند و اکثر آن ها در نوار های مخفی در بازی وجود دارند که می توانید آن ها را بیابید.
در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain حدود ۹ سال از وقایع Ground Zeroes گذشته است و Snake در این ۹ سال در کما به سر می برده است. حال او به هوش آمده و سعی دارد انتقام خود را از کسانی که او را به این وضع درآوردند بگیرد. این بازی در سبک اکشن ماجراجویی-مخفی کاری می باشد، توسط استودیوی اختصاصی Kojima ، یعنی Kojima Productions در حال ساخت است و وظیفه ی نشر آن را Konami بر عهده دارد. این بازی از موتور قدرتمند Fox Engine بهره می برد و قرار است  تاریخی نامعلومی برای  X360 , PS3 , PS4 , Xbox one خواهد آمد. نسخه PC هم بعد از انتشار نسخه های کنسولی، عرضه می شود.
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر World of Warcraft: Shadowlands ویژگی‌‌ها و مکان‌های جدید بازی را نشان می‌ دهد
  گزارش: کوجیما و کونامی دوباره بر سر ساخت Silent Hills به توافق رسیده‌اند
  تهیه کننده‌ی ارشد DOOM Eternal به حواشی مربوط به موسیقی بازی واکنش نشان داد
  گلیچ بازی Destiny 2، آینده را به بازیکنان نشان می‌دهد
  بررسی بازی Metal Gear Survive
  Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain-E3-2015-Screen-Big-Boss-Skull-Face بررسی نمایش بر
  حراج سری Metal Gear Solid در PSN آغاز شد!
  ویدئو اکشن زنده جدید Quantum Break ویلیام جویس را نشان می دهد
  اطلاعات فاش شده از فال‌آوت 4، کنترل‌های پیش فرض نسخه ایکس‌باکس وان را نشان می‌دهند
  کارگردان Metal Gear Rising به دنبال ساخت یک بازی بر پایه‌ی Kill La Kill یا Berserk می

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان