02-08-2013، 5:15
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نسل جدید کامارو یا ستاره ی سینما
فیلم های سینمایی موفق Transformers در قسمت چهارم خود محصولات برندهای معتبری همچون بوگاتی ، شورولت و پاگانی را به نمایش خواهد گذاشت ، اما قسمت چهارم آن همانند قسمت اول که نسل جدید شورولت کامارو در آن رونمایی شد ، این بار نیز فرصتی برای نمایش نسل جدید کامارو شد .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این کانسپت که به نظر ششمین نسل کامارو خواهد بود همانند قسمت های قبلیTransformers ، کالبد شخصیت فضایی Bumblebee خواهد بود . هرچند که قرار بود در ابتدا این شخصیت محبوب تنها در کالبد یک شورولت کامارو ی 1967 ظاهر شود .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از جمله تغییراتی که در نمای ظاهری کانسپت کامارو مشخص است می توان به ، کوچک تر شدن جلوپنجره ی مشبک ، چراغ های باریک با نوار LED در جلو و تغییر در فرم ورودی های هوای جانبی اشاره کرد . اگرچه سعی شده تا ظاهر خشن خودرو حفظ شود اما چهره ی جدید کامارو صلابت گذشته ی خود را ندارد .
[/font][/color]
[/font][/color]
به طور قطع این کانسپت برای تبدیل شدن به مدل اصلی تغییرات زیادی را به خود خواهد دید ، اما باید به این نکته توجه داشت که چگونه شرکت های معتبر خودروسازی از محصولاتشان بعنوان شخصیت های محبوب سینمایی استفاده می کنند تا بازاری تضمین شده برای محصول خود از طریق صنعت سینما بوجود آورند و یا عکس العمل مخاطبین را در اولین رونمایی محصول خود بسنجند . این در حالیست که در ایران از چنین موقعیتی برای خلق یک برند محبوب در میان مخاطبان غفلت شده است و خودروسازان برای تبلیغ محصول خود تنها به تبلیغات تلویزیونی دل خوش کرده اند .[/font][/color]
نسل جدید کامارو یا ستاره ی سینما
فیلم های سینمایی موفق Transformers در قسمت چهارم خود محصولات برندهای معتبری همچون بوگاتی ، شورولت و پاگانی را به نمایش خواهد گذاشت ، اما قسمت چهارم آن همانند قسمت اول که نسل جدید شورولت کامارو در آن رونمایی شد ، این بار نیز فرصتی برای نمایش نسل جدید کامارو شد .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این کانسپت که به نظر ششمین نسل کامارو خواهد بود همانند قسمت های قبلیTransformers ، کالبد شخصیت فضایی Bumblebee خواهد بود . هرچند که قرار بود در ابتدا این شخصیت محبوب تنها در کالبد یک شورولت کامارو ی 1967 ظاهر شود .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از جمله تغییراتی که در نمای ظاهری کانسپت کامارو مشخص است می توان به ، کوچک تر شدن جلوپنجره ی مشبک ، چراغ های باریک با نوار LED در جلو و تغییر در فرم ورودی های هوای جانبی اشاره کرد . اگرچه سعی شده تا ظاهر خشن خودرو حفظ شود اما چهره ی جدید کامارو صلابت گذشته ی خود را ندارد .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[color][font][/font][/color]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[color][font][/font][/color]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[color][font]به طور قطع این کانسپت برای تبدیل شدن به مدل اصلی تغییرات زیادی را به خود خواهد دید ، اما باید به این نکته توجه داشت که چگونه شرکت های معتبر خودروسازی از محصولاتشان بعنوان شخصیت های محبوب سینمایی استفاده می کنند تا بازاری تضمین شده برای محصول خود از طریق صنعت سینما بوجود آورند و یا عکس العمل مخاطبین را در اولین رونمایی محصول خود بسنجند . این در حالیست که در ایران از چنین موقعیتی برای خلق یک برند محبوب در میان مخاطبان غفلت شده است و خودروسازان برای تبلیغ محصول خود تنها به تبلیغات تلویزیونی دل خوش کرده اند .[/font][/color]