26-05-2024، 17:01
اگر به پاسخنامه فردی شک شود، دوباره برای آزمون مجدد دعوت میشود
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه لو رفتن سوالات را نخواهیم داشت، تاکید کرد: ممکن است در حین آزمون افرادی از صفحه امتحان عکس بگیرند که این انتشار سوالات است و با لو رفتن متفاوت است و تدابیری را برای این کار اتخاذ کردهایم و اگر در پاسخنامه فردی هم دچار شک شویم، او را مجدد به آزمون دعوت می کنیم.
زارعی با بیان اینکه نتیجه آزمونهای نهایی معیاری برای سنجش آموزش کشور است و این دستاورد بزرگ آموزش و پرورش است گفت: نتایج آزمونهای نهایی معیاری برای سنجش کیفیت آموزش کشور شد. پیش از این آنچه که اصحاب رسانه به عنوان معیار سنجش کیفیت نظام آموزش و پرورش دنبال و رصد میکردند، نتایج آزمونهای بین المللی بود و هیچگاه آزمونهای وزارت آموزش و پررش مبنای این نتیجه کیفیت عملکرد، محاسبه و اعلام نمیشد. اینکه این نتایج امتحانات اعلام و حساس شد و همه جامعه به آن حساس شدند و این حساسیت هم بجا بود. اولین دستاورد این بود که نتایج آزمون نهایی به عنوان یک معیار پذیرفته شد
وی با بیان اینکه آنچه در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، موضوع ارتقای کیفیت آموزشی است افزود: به دنبال برگزاری آزمون استاندارد در سطح طراحی، اجرا و تصحیح و نمرهگذاری مبتنی بر برنامهریزیهایی که از سال گذشته و حتی قبل از سال ۱۴۰۱ شروع شد، هستیم.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه لو رفتن سوالات را نخواهیم داشت، تاکید کرد: ممکن است در حین آزمون افرادی از صفحه امتحان عکس بگیرند که این انتشار سوالات است و با لو رفتن متفاوت است و تدابیری را برای این کار اتخاذ کردهایم و اگر در پاسخنامه فردی هم دچار شک شویم، او را مجدد به آزمون دعوت می کنیم.
زارعی با بیان اینکه نتیجه آزمونهای نهایی معیاری برای سنجش آموزش کشور است و این دستاورد بزرگ آموزش و پرورش است گفت: نتایج آزمونهای نهایی معیاری برای سنجش کیفیت آموزش کشور شد. پیش از این آنچه که اصحاب رسانه به عنوان معیار سنجش کیفیت نظام آموزش و پرورش دنبال و رصد میکردند، نتایج آزمونهای بین المللی بود و هیچگاه آزمونهای وزارت آموزش و پررش مبنای این نتیجه کیفیت عملکرد، محاسبه و اعلام نمیشد. اینکه این نتایج امتحانات اعلام و حساس شد و همه جامعه به آن حساس شدند و این حساسیت هم بجا بود. اولین دستاورد این بود که نتایج آزمون نهایی به عنوان یک معیار پذیرفته شد
وی با بیان اینکه آنچه در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، موضوع ارتقای کیفیت آموزشی است افزود: به دنبال برگزاری آزمون استاندارد در سطح طراحی، اجرا و تصحیح و نمرهگذاری مبتنی بر برنامهریزیهایی که از سال گذشته و حتی قبل از سال ۱۴۰۱ شروع شد، هستیم.