26-04-2021، 11:45
ﺷﺎﯾﺪ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﻓﯿﺲﻟﯿﻔﺖ ﻟﮑﺴﻮﺱ ES ﻣﺪﻝ ۲۰۲۲ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﺪﻝ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ. ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻔﺎﻭﺕﻫﺎﯼ ﻇﺎﻫﺮﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﻭ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺩﻗﺖ ﮐﻨﯿﺪ، ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﻣﺪﻝ ﺗﻔﺎﻭﺕﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﻣﻬﻢﺗﺮﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﻣﺪﻝ ۲۰۲۲ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﻓﻨﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻭ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﺣﺲ ﺍﺳﭙﺮﺕﺗﺮﯼ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ.
ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﯾﮏ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺸﺒﮏ ﺑﺎ ﻋﻨﺎﺻﺮ L ﺷﮑﻞ ﻣﯽﺑﯿﻨﯿﻢ. ﺍﯾﻦ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺪﻝﻫﺎ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ F Sport ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﭼﺮﺍﻍﻫﺎﯼ ﺟﻠﻮﯼ bi-LED ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﯿﺰﺭ ﭘﺨﺶ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ. ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ۱۷ ﺍﯾﻨﭽﯽ ﻭ ﺩﻭ ﺭﻧﮓ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﻘﺮﻩﺍﯼ ﻭ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﻧﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺭﻧﮓﻫﺎﯼ ﺑﺪﻧﻪ ﻧﻘﺮﻩﺍﯼ ﻭ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ﮐﻨﻮﻧﯽ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ، ﭘﺪﺍﻝ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﭼﻨﺪﺭﺳﺎﻧﻪﺍﯼ ﮐﻤﯽ ﺟﻠﻮﺗﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ.
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ، ﺗﻮﺟﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺟﻠﺐ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ. ﺍﯾﻦ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﺣﺎﻻ ﯾﮏ ﺻﻔﺤﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻟﻤﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽﺩﻫﺪ، ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻟﻤﺴﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺩﻭﺭ ﺭﺍ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽﺩﻫﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ES ﻣﺪﻝ ۲۰۲۲ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﻟﮑﺴﻮﺱ +۲.۵ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻟﻨﺰ ﻭ ﺭﺍﺩﺍﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺟﻠﻮ، ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺳﯿﺴﺘﻢﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺍﺳﺖ. ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﯾﺎ ﻋﺎﺑﺮﺍﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﺣﯿﻦ ﭘﯿﭽﯿﺪﻥ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺩﻫﺪ ﻭ ﮐﻤﮏ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺿﻄﺮﺍﺭﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽﺩﻫﺪ.
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮐﺮﻭﺯ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﭘﻮﯾﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺳﺮﻋﺖ ﺭﺍ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﻫﺪ ﺗﺎ ﺣﯿﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﺴﯿﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﮐﻨﺪﺗﺮ ﺳﺒﻘﺖ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ. ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ، ﺍﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯿﭻﻫﺎﯼ ﺧﺎﺻﯽ ﮐﺎﻫﺶ ﺩﻫﺪ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺸﺪﺍﺭﺩﻫﻨﺪﻩ ﺧﺮﻭﺝ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ ﺗﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺩﻫﺪ.
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ، ﻟﮑﺴﻮﺱ ﯾﮏ ﻧﺴﺨﻪ F Sport ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﻝ ﻫﯿﺒﺮﯾﺪﯼ 300h ﻋﺮﺿﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﻓﻘﻂ ﻇﺎﻫﺮﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺟﺬﺍﺏ، ﺍﺳﭙﻮﯾﻠﺮ ﭘﺸﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺏ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺐ، ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ۱۹ ﺍﯾﻨﭽﯽ ﻣﺸﮑﯽ ﻭ ﺗﺰﺋﯿﻨﺎﺕ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺑﺪﻧﻪ ﻭ ﮐﺎﺑﯿﻦ. ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻧﺸﺎﻥ F Sport ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻧﺴﺨﻪ ﻋﺎﺩﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﺸﻮﺩ.
ﻧﺴﺨﻪ ES350 F Sport ﺩﺍﺭﺍﯼ ﭘﮑﯿﺞ ﻫﻨﺪﻟﯿﻨﮓ ﺩﯾﻨﺎﻣﯿﮏ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺣﺎﻟﺖﻫﺎﯼ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﭘﻼﺱ ﻭ ﺳﻔﺎﺭﺷﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻌﻠﯿﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺗﻨﻈﯿﻢ ۶۵۰ ﺳﻄﺢ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ، ﺯﺍﻭﯾﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ، ﭘﺎﺭﺍﻣﺘﺮﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻭ ... ﺍﺳﺖ. ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺴﺨﻪﻫﺎﯼ ES ﻣﺪﻝ ۲۰۲۲ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻌﻠﯿﻖ ﻋﻘﺐ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﺤﮑﺎﻡ، ﺛﺒﺎﺕ ﻭ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻫﻤﻪ ﻣﺪﻝﻫﺎ ﺳﯿﺴﺘﻢﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﻧﯿﺰ ﺩﺍﺭﻧﺪ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﺰﺋﯿﺎﺗﯽ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﻓﺮﻭﺵ ﺍﯾﻦ ﺳﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ ۲۰۲۱ ﺩﺭ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽﻫﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.
ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﯾﮏ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺸﺒﮏ ﺑﺎ ﻋﻨﺎﺻﺮ L ﺷﮑﻞ ﻣﯽﺑﯿﻨﯿﻢ. ﺍﯾﻦ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺪﻝﻫﺎ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ F Sport ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﭼﺮﺍﻍﻫﺎﯼ ﺟﻠﻮﯼ bi-LED ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﯿﺰﺭ ﭘﺨﺶ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ. ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ۱۷ ﺍﯾﻨﭽﯽ ﻭ ﺩﻭ ﺭﻧﮓ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﻘﺮﻩﺍﯼ ﻭ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﻧﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺭﻧﮓﻫﺎﯼ ﺑﺪﻧﻪ ﻧﻘﺮﻩﺍﯼ ﻭ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮﯼ ﮐﻨﻮﻧﯽ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞ، ﭘﺪﺍﻝ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﭼﻨﺪﺭﺳﺎﻧﻪﺍﯼ ﮐﻤﯽ ﺟﻠﻮﺗﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ.
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ، ﺗﻮﺟﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺟﻠﺐ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ. ﺍﯾﻦ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﺣﺎﻻ ﯾﮏ ﺻﻔﺤﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻟﻤﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽﺩﻫﺪ، ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻟﻤﺴﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺩﻭﺭ ﺭﺍ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽﺩﻫﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ES ﻣﺪﻝ ۲۰۲۲ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﻟﮑﺴﻮﺱ +۲.۵ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻟﻨﺰ ﻭ ﺭﺍﺩﺍﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺟﻠﻮ، ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺳﯿﺴﺘﻢﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺍﺳﺖ. ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﯾﺎ ﻋﺎﺑﺮﺍﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﺣﯿﻦ ﭘﯿﭽﯿﺪﻥ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺩﻫﺪ ﻭ ﮐﻤﮏ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺿﻄﺮﺍﺭﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽﺩﻫﺪ.
ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮐﺮﻭﺯ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﭘﻮﯾﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺳﺮﻋﺖ ﺭﺍ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﻫﺪ ﺗﺎ ﺣﯿﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﺴﯿﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﮐﻨﺪﺗﺮ ﺳﺒﻘﺖ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ. ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ، ﺍﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯿﭻﻫﺎﯼ ﺧﺎﺻﯽ ﮐﺎﻫﺶ ﺩﻫﺪ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺸﺪﺍﺭﺩﻫﻨﺪﻩ ﺧﺮﻭﺝ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ ﺗﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﺴﯿﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺩﻫﺪ.
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ، ﻟﮑﺴﻮﺱ ﯾﮏ ﻧﺴﺨﻪ F Sport ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﻝ ﻫﯿﺒﺮﯾﺪﯼ 300h ﻋﺮﺿﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﻓﻘﻂ ﻇﺎﻫﺮﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺟﺬﺍﺏ، ﺍﺳﭙﻮﯾﻠﺮ ﭘﺸﺘﯽ ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺏ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺐ، ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ۱۹ ﺍﯾﻨﭽﯽ ﻣﺸﮑﯽ ﻭ ﺗﺰﺋﯿﻨﺎﺕ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺑﺪﻧﻪ ﻭ ﮐﺎﺑﯿﻦ. ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻧﺸﺎﻥ F Sport ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻧﺴﺨﻪ ﻋﺎﺩﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﺸﻮﺩ.
ﻧﺴﺨﻪ ES350 F Sport ﺩﺍﺭﺍﯼ ﭘﮑﯿﺞ ﻫﻨﺪﻟﯿﻨﮓ ﺩﯾﻨﺎﻣﯿﮏ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺣﺎﻟﺖﻫﺎﯼ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﭘﻼﺱ ﻭ ﺳﻔﺎﺭﺷﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻌﻠﯿﻖ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺗﻄﺒﯿﻘﯽ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺗﻨﻈﯿﻢ ۶۵۰ ﺳﻄﺢ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ، ﺯﺍﻭﯾﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ، ﭘﺎﺭﺍﻣﺘﺮﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻭ ... ﺍﺳﺖ. ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺴﺨﻪﻫﺎﯼ ES ﻣﺪﻝ ۲۰۲۲ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﻌﻠﯿﻖ ﻋﻘﺐ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﺤﮑﺎﻡ، ﺛﺒﺎﺕ ﻭ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻫﻤﻪ ﻣﺪﻝﻫﺎ ﺳﯿﺴﺘﻢﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﻧﯿﺰ ﺩﺍﺭﻧﺪ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﺰﺋﯿﺎﺗﯽ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﻓﺮﻭﺵ ﺍﯾﻦ ﺳﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ ۲۰۲۱ ﺩﺭ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽﻫﺎ ﺁﻏﺎﺯ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.