24-06-2016، 21:56
خودروهای الکتریکی منسوب به EV، محصولاتی هستند که کموبیش تمامی تولیدکنندگان اقدام به تولید آن میکنند.
مارکیونه مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر اعلام کرد که قرار است نسخهای الکتریکی از خودرو مازراتی آلفیری در سال 2019 به بازار بیاید.
مازراتی آلفیری EV ، نمایندهای از خودروهای دوستدار طبیعت شرکت فیات خواهد بود. سرجیو مارکیونه طی گفتگویی با بلومبرگ اعلام کرد که این کوپه تمام الکتریکی پیش از برنامهی پنجسالهی تولید آنکه در سال 2018 به پایان میرسد عرضه نخواهد شد و برنامهی رونمایی و ارائه آن برای سال 2019 تنظیمشده. وی همچنین افزود که این خودرو بیشتر بهعنوان وسیلهی نقلیهی شهری به کار خواهد آمد و در درجه اول خریداران ساکن اروپا را هدف قرار داده است.
مازراتی آلفیری EV ، دومین خودرو برقی فیات خواهد بود
در حال حاضر تنها وسیلهی نقلیهی تمام الکتریکی که در لیست محصولات این شرکت ایتلایی-آمرکایی به چشم میخورد، فیات 500e نام دارد. البته این خودرو بهصورت جهانی عرضه نشده و تنها در بازارهای خاصی نظیر ایالات متحده فروخته میشود که باقیمت 32 هزار دلاری خود، سوا اینکه سودی را در برندارد، بلکه 14 دلار نیز به فیات ضرر میزند.
متضرر شدن فیات از فروش خودرو یادشده، حتی ماریکونه را در سال 2014 به حرف واداشت و گفت که هرچه 500e کمتر به فروش رود، ما بیشتر خوشحال خواهیم شد.
صحبتهایی که اخیرا از سرجیو مارکیونه در خصوص خودروهای الکتریکی به گوش میرسد کامل در تضاد با اظهارات قبلی اوست. او در آخرین گفتههای خودش در مورد خودروهای برقی و کمپانی تسلا میگوید:
مارکیونه مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر اعلام کرد که قرار است نسخهای الکتریکی از خودرو مازراتی آلفیری در سال 2019 به بازار بیاید.
مازراتی آلفیری EV ، نمایندهای از خودروهای دوستدار طبیعت شرکت فیات خواهد بود. سرجیو مارکیونه طی گفتگویی با بلومبرگ اعلام کرد که این کوپه تمام الکتریکی پیش از برنامهی پنجسالهی تولید آنکه در سال 2018 به پایان میرسد عرضه نخواهد شد و برنامهی رونمایی و ارائه آن برای سال 2019 تنظیمشده. وی همچنین افزود که این خودرو بیشتر بهعنوان وسیلهی نقلیهی شهری به کار خواهد آمد و در درجه اول خریداران ساکن اروپا را هدف قرار داده است.
مازراتی آلفیری EV ، دومین خودرو برقی فیات خواهد بود
در حال حاضر تنها وسیلهی نقلیهی تمام الکتریکی که در لیست محصولات این شرکت ایتلایی-آمرکایی به چشم میخورد، فیات 500e نام دارد. البته این خودرو بهصورت جهانی عرضه نشده و تنها در بازارهای خاصی نظیر ایالات متحده فروخته میشود که باقیمت 32 هزار دلاری خود، سوا اینکه سودی را در برندارد، بلکه 14 دلار نیز به فیات ضرر میزند.
متضرر شدن فیات از فروش خودرو یادشده، حتی ماریکونه را در سال 2014 به حرف واداشت و گفت که هرچه 500e کمتر به فروش رود، ما بیشتر خوشحال خواهیم شد.
صحبتهایی که اخیرا از سرجیو مارکیونه در خصوص خودروهای الکتریکی به گوش میرسد کامل در تضاد با اظهارات قبلی اوست. او در آخرین گفتههای خودش در مورد خودروهای برقی و کمپانی تسلا میگوید:
نقل قول:بااینحال، مرکیونه همچنان از ملاحظاتی میگوید که مشخص میکند او از ته قلب رضایت انجام این کار را ندارد. وی بیان میکند:من همیشه اعتقاد داشتم موفقیتهای فروش خودروهای اقتصادی تسلا، چیزی است که ما میتوانیم آن را در فیات کرایسلر هم تکرار کنیم. به نظر من، ما از تواناییها و برند موردنیاز برای چنین کاری بهرهمند هستیم. ما پتانسیل حضور در بازار خودروهای برقی را در خود میبینم و این میتواند محک جالبی برای ما باشد.
نقل قول:ازنظر آقای مرکیونه، برقی سازی خودروها با اینکه باری از مشکلات تردد انسان برطرف میکند، اما راهحل نهایی و اصلی برای آن نیست. بااینوجود، تولیدکنندگان ملزم هستند در کنار استفاده از انرژیهای جدید مانند الکتریسیته، موارد دیگری را نیز مورد آزمایش قرارداد. به بیانی دیگر، خودروهای الکتریکی تنها یک مورد از راهحلها هستند.من هنوز هم بهطور کامل متقاعد نشدهام و ازنظر من هنوز هم خودروهای الکتریکی راهحلی اساسی برای مشکلات حملونقل بشر نخواهد بود.