امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خوشتیب ها این نکات را بخوانند

#1
خوشتیب ها این نکات را بخوانند
درست است كه خيلي از لباس‌هاي بچه‌ها پارچه‌هاي طرحدار دارند ولي لزوما هر طرحداري جذاب نيست، به همين خاطر سعي كنيد به دو نكته در مورد لباس‌هاي كودكانه دقت كنيد؛ اول از همه رنگ‌هاي به‌كار رفته در پارچه بايد با هم هارموني داشته باشند و نكته دوم اينكه طرح‌ها نبايد متعلق به دنياي بزرگسالان باشند. با نگاهي به اين لباس متوجه مي‌شويد هر دو نكته رعايت شده‌اند. يك عالمه رنگ شاد و زيبا كنار هم نشسته‌اند تا فرشته شما را از هميشه زيباتر نشان دهند. يادتان باشد بهتر است موقع خريد پيراهن‌ها سراغ مدل‌هاي آزاد برويد به‌خصوص پيراهن‌هاي چين‌دار! اينطور هم بچه‌ها راحت‌تر هستند و هم بانمك‌تر به نظر مي‌رسند. فقط مراقب كش‌هاي اطراف آستين‌ها باشيد تا مبادا تنگ باشند و موجب ناراحتي‌شان شوند. .كافي است سري به پاساژهاي لباس كودك بزنيد تا انواع و اقسام لباس‌هايي با طرح مجموعه لباس‌هاي ديگري را پيدا كنيد، تعجب نكنيد جمله قبلي اشتباه نوشتاري نبود!

لباس‌هاي سر هم بچه با طرح‌هاي جليقه و پاپيون زير مجموعه همين مورد قرار مي‌گيرند. اين مدل‌ها نه‌تنها سبك و راحت هستند بلكه چون حاضر و آماده‌اند لازم نيست كوچولوي نق‌نقو را مرتب تكان دهيد و لباس تنش كنيد. با يك حركت سه كار را انجام مي‌دهيد. ضمن اینکه خرید این لباس‌ها بسیار به صرفه است و در حقیقت به جای اینکه برای سه تکه هزینه کنید تنها هزینه یک لباس را می‌پرد
يكي از شيك‌ترين تركيب رنگ‌هاي مردانه آبي ملايم و خاكي است. اگر همسر شما هم كت و شلوار خاكي و يك پيراهن آبي ملايم دارد، مي‌توانيد لباس‌هاي پسر كوچولوي‌تان را هم طبق لباس‌هاي پدرش انتخاب كنيد. فقط حواس‌تان باشد يقه پيراهن بچه‌ها را تا انتها نبنديد و بگذاريد گردن‌شان راحت باشد.
اگر پسر شما روزهاي نيم‌وجبي بودنش را پشت سر گذاشته و دل‌تان مي‌خواهد يك دست لباس نيمه‌رسمي برايش تهيه كنيد اين اجزا را جا نيندازيد؛ يك پيراهن چهارخانه، يك پليور يقه هفت و يك شلوار جين. البته بايد توجه داشته باشيد كه رنگ پيراهن و پليور بايد با هم همخواني داشته باشند. درست است كه با رسيدن بهار هوا گرمتر مي‌شود اما پليور سبك را بگذاريد براي روزهاي اول عيد كه هوا بين گرم و سرد بودن تاب مي‌خورد.
مد برتر امسال: کت و شلوار و کفش های اسپرت
به گزارش سرویس مد کافه سینما، چند سالی است که بسیاری از طراحان جوان، خصوصا طراحان نیویورکی به استفاده از کفش های اسپرت در فشن شوهای خود، حتی در عالم مد برتر، علاقه نشان داده اند. در سالی که گذشت، کارل لگرفید، از بزرگترین دیزاینرهای جهان که دیزاینر ارشد برند لوکس شنل است، از ست کردن کت و شلوار مردانه و کفش اسپرت هم گذشت و در نمایش مد زنانه خود، کت و دامن هایش را با کفش های اسپرت شنل همراه کرد تا موجی از تحسین را در سراسر دنیا برانگیزد. او با این کار اعلام کرد که به نظرش زنان باید در عین زیبایی، راحت باشند و برای همین، لازم نیست همیشه برای شیک بودن کفش های مجلسی و پاشنه بلند به پا کنند.
امسال بسیاری از برندهای مطرح مردانه، کت و شلوارهای دوخت اسلیم خود را با کفش های راحتی اسپرت و عموما سفید رنگ ست کرده اند. شاید این ست کمی برای شما نامانوس به نظر برسد، اما به سرعت دارد به مد محبوب مردان جوان در تمام دنیا تبدیل می شود. اگر کفش سفید را دوست ندارید، می توانید کت و شلوارتان را با یک کفش راحتی کالج یا حتی یک نیم چکمه اسپرت ست کنید. یادتان باشد، کفش های مجلسی ورنی و طرح دار معمولا برای مجالس شبانه و رسمی استفاده می شوند و استفاده شان در طول روز خیلی زیبا به نظر نمی رسد.
زياد به شمال سفر مي‌كنيد؟ پسر كوچولوي‌تان عاشق درياست؟ وقتش رسيده كه لباس‌هاي ملواني‌اش را آماده كنيد! تركيب زرد و سرمه‌اي تركيب زيبايي است كه اگر طرح ‏هاي شاد را هم ‌مهمانش كنيم عالي مي‌شود. مثلا اين تي‌شرت را ببينيد كه پر از طرح قايق است. پسرها به وسايل نقليه ارادت خاصي دارند حالا چه ماشين باشد و چه قايق. فقط حواس‌تان به فلزات به‌كار رفته در لباس باشد. کسی که در خواب پاپیون بسته باشد به قضاوت مردم درباره خودش نیازمند است و به آن اهمیت می‌دهد و به‌خصوص از این که در باره‌اش بد داوری شود هراسناک است. این نیاز در همه ما هست و این خوف و رجا نیز وجود دارد و هر چه ما بیشتر از جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم متوقع باشیم و جامعه نیز هر چه بیشتر روی ما حساب کند این احساس بیشتر توسعه می‌یابد و نیرومندتر می‌شود تا جایی که به صورت بخشی از سرشت و طبیعت ما درمی‌آید و یا یک عادت غیر قابل ترک می‌گردد. این زمینه نیرومند احساسی در خواب‌های ما به شکل چیزهایی ظاهر می‌شود که می‌توانند جالب نگاه و برانگیزنده قضاوت خوب مردم باشد که پاپیون یکی از آنها است. با این توضیح درک موضوع آسان است که بیننده خواب چقدر به نیک داوری مردم نسبت به خودش نیازمند است و از قضاوت بد می‌ترسد. اگر کسی در خواب ببیند که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاپیون یا کراوات بسته و در بیداری از این دو چیز استفاده نمی‌کند هستند کسانی که کراوات می‌بندند اما پاپیون نمی‌زنند، ضمیر ناخودآگاه او از یک غم خبر می‌دهد که چندی نه خیلی طولانی و زیاد موچب آشفتگی روح او خواهد شد و بعد مرتفع می گردد. اگر ببینید پاپیون بسته‌اید اما لباسی مناسب پاپیون به تن ندارید عملی مرتکب می‌شوید که در نتیجه آن شما را سرزنش و شماتت می‌کنند. پاپیون باز و گره نخورده مشکل است و چنانچه ببینید پاپیونی در دست دارید که می‌خواهید ببندید با مشکلی رو به رو می‌شوید که حل آن مشکل دقت و صرف وقت می‌خواهد. اگر کسی پاپیونی به شما هدیه کرد تردید نداشته باشید که فریب می‌خورید و فریب دهنده یک زن است. اگر در خواب دیدید که پاپیون دارید اما آن را در جیب نهاده‌اید خواب شما می‌گوید که در روزهای آینده به دروغ گویی متوسل می‌شوید، دروغی که باگفتن آن می‌خواهید حقیقتی را پنهان کنید. اگر در خواب ببینید که دیگری پاپیون بسته موردی پیش می‌آید که باید رقابت کنید یا با شما رقابت می‌کنند.
تیپ رسمی بدون کراوات و پاپیون
شاید سی سال پیش، کسی فکرش را نمی کرد ست های رسمی مردان، بدون کراوات و پاپیون مورد قبول قرار گیرد. اما امروزه ست های رسمی روز به روز به سمت ساده تر شدن و راحت تر شدن پیش می روند و بسیاری از فعالان دنیای مد، ست هایی برای مردان امروزی طراحی می کنند که هم شیک باشد و هم آزادی خواهی مردان امروز را ارضا کند. ست های کت و شلوار های با دوخت های مختلف، از قالب های گشاد گرفته تا قالب های اسلیم فیت( تنگ و قالب تن)، با پیراهن های مختلف و بدون نیاز به استفاده از کراوات و پاپیون طراحی شده اند.
همان طور که در تصویر زیر می بینید، کت و شلوارهایی در طیف خاکستری- دودی- قهوه ای انتخاب مناسبی برای مردانی است که می خواهند تیپ های روزمره شان در محل کار و ملاقات با دوستان، برازنده و در عین حال راحت باشد. این طیف رنگی به دلیل خنثی بودن، قابلیت بالایی در ست شدن دارد. شما می توانید یک کت و شلوار خاکستری را با پیراهن ساده سفید بر تن کنید و مثل یک مرد کلاسیک شیک پوش به نظر برسید، یا می توانید آن را با پیراهن های ساده رنگی، به تن کرده و عنصر شادابی را به تیپیتان اضافه کنید. رنگ های سبز، آبی، صورتی و لیمویی، ست های خوبی برای کت و شلوارهای قهوه ای و خاکستری به شمار می رود.
سورمه ای، رنگ شیک پوشان
اگر به کلکسیون های برند های برتر مردانه در دنیای مد نگاه کنید، یا به لباس سران کشورها و مقامات بلند پایه و مردان بزرگ و خوش پوش توجه کنید، متوجه می شوید که بسیاری از این مردان خوش پوش، از کت و شلوارهایی با رنگ سورمه و آبی تیره استفاده می کنند. یک شوخی قدیمی در فعالان مد وجود دارد که می گوید روسای جمهور فرانسه و ایتالیا( که از موفق ترین کشورها در صنعت مد به شمار می روند) همیشه سورمه ای به تن می کنند! پس اگر می خواهید شیک باشید، یادتان باشد که برای یک دست کت و شلوار سورمه ای در کمد لباس هایتان جای باز کنید. این کت و شلوار ها همان طور که با یک پیراهن سفید رسمی و کراوات متناسب با آن، می تواند لباس یک رییس جمهور خوش تیپ باشد، با یک تی شرت یقه گرد ساده، می تواند ستی مناسب برای مرد جوانی باشد که می خواهد شیک و برازنده به سر کار یا مهمانی دوستانش برود
آنچه که هر مردی باید در کمد لباسش داشته باشد: یک تک کت( بلیزر) ساده و یک پیراهن مردانه سفید
اگر یک تک کت ساده خوش دوخت، در طیف سورمه ای و خاکستری داشته باشید که به قالب تنتان می آيد، در واقع چندین دست لباس دارید! این تک کت را می توانید با پیراهن های ساده مردانه، پیراهن های طرح دار و حتی جلیقه و شال و..بیاراید و هر بار ظاهری متفاوت داشته باشید. یک دست پیراهن سفید مردانه هم از واجبات کمد لباس آقایان خوش پوش است زیرا یک پیراهن سفید ساده آهار زده شده، با هر لباسی ست می شود و ظاهری شکیل و آراسته به شما می دهد.
تی شرت و کت و شلوار، یک ست اسپرت و جذاب برای مردان امروزی
شاید پوشیدن پیراهن های مردانه یقه دار و آستین بلند در آب و هوای گرم، خیلی راحت نباشد. نگران نباشید، طراحانی چون جورجیو آرمانی به فکر راحتی شما بوده اند و برای این منظور ست هایی خلق کرده اند که در گرمای هوا هم در عین آسایش، برازنده هم باشید. تی شرت های ساده یقه گرد و یقه هفت و ترکیبش با کت و شلوارهای قالب اسلیم فیت و اسپرت، انتخاب مناسبی برای مردانی است که تیپ اسپرت را می پسندند.
راه راه، مد بهار و تابستان امسال برای آقایان شیک پوش
همان طور که پیشتر در مطالب سرویس مد کافه سنیما گفته ایم، امسال سال طرح های راه راه است. از کت و شلوار با راه های باریک و پهن گرفته تا تی شرت های راه راه و ملوانی، از طرح های محبوب و پرفروش بهار و تابستان ۲۰۱۵ است که انتخاب مناسبی برای مردان جوان و آقایان اهل مد به شمار می رود.
کت و شلوارهای تابستانی خنک از جنس نخ و لن، به راحتی با تی شرت های جذب ست می شوند. نکته ای که در ست کردن این گونه لباس ها باید در نظر داشته باشید این است که اصولا بهتر است فقط یک جز از لباس شما طرح دار باشد. برای مثال اگر کت و شلوارتان راه راه است، آن را با پیراهن یا تی شرتی ساده ست کنید و اگر پیراهن و تی شرتتان راه راه است، اگر آن را با یک کت و شلوار تک رنگ ساده بپوشید، زیبا تر به نظر می رسد.
اگرچه چندسالی است طراحان برند دنیای مد، به ترکیب طرح های مختلف از راه راه گرفته تا چهارخانه هم پرداخته اند، اما چنین ست هایی برای مبتدیان دنیای مد کمی خطرناک به نظر می رسد و ممکن است نتایج خوبی به همراه نداشته باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، ۞ ایدا ۞ ، هدیه 20
آگهی
#2
جمع و جور کردن یک تیپ پاییزه مردانه

خوشتیب ها این نکات را بخوانند 1

موفقیت در این دوره گذار آسان است، به شرطی که لباسها و اکسسوریهای متنوع و کاربردی را بهگونهای در کنار هم قرار دهید که بهترین استایل را داشته باشند. یک خبر خوب: امسال لازم نیست که همه کمد خود را نو کنید و اضافه کردن تنها چند لباس یا اکسسوری تازه تغییری اساسی ایجاد میکند. ما تصمیم گرفتهایم که در این گذار از تابستان به پاییز به شما کمک کنیم بنابراین، هشت لباس و اکسسوری جدید و کلیدی را برای این فصل انتخاب کردیم تا انتخاب شما راحتتر شود.
شیک پوشی و خوش پسندی تنها در بین بانوان رایج نیست بلکه آقایان و حتی کودکان نیز شیک پوشی را دوست دارند و علاقه مند هستند که همیشه جذابیت ظاهری خود را حفظ کنند. ما برای این دسته از آقایان پیشنهاد فوق العاده ای داریم، با ما در لباس پاییزه پسرانه همراه شوید تا شما را با مدل های زیبا و جذاب روز دنیا آشنا سازیم. لباس پاییزه پسرانه شیک و زیبا: آقا پسر ها و آقایان خوش تیپ دیگر نگران نباشید ، مجموعه ای زیبا را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا با ایده گرفتن از مدل های ان برای همیشه خوش تیپ باقی بمانید و زیبایی خیره کننده داشته باشید.بته خیلی ها حال و هوای لباس زمستانی پوشیدن را آن طور که شایسته است درک نمی کنند. زمستان برایشان مظهر سرمای طاقت فرسا و آرزویشان گرم شدن دوباره هواست. هستند کسانی که از پوشیدن لباس های زمستانی دچار هیچ هیجانی نمی شوند و زندگی بدون زمستان و سرما برایشان یک رویاست. واسه یه استایل زیبا میتونین از پلیور های خیلی نازک یقه اسکی (یقه ماهیگیری) با کت و شلوار استفاده کنین . رنگاش هم میتونه خاکستری روشن ، زرشکی و آبی باشه ونباید رنگش زیاد روشن باشه. کت شلوار با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاپیون پلیور یقه کشمیری سیاه رو با سیاه بپوشین بر خلاف اینکه بیشترطراحان مد و استایلیست ها توصیه میکنن از پوشیدن ست لباس سیاه امتناع کنین ، ولی پوشیدن پیراهن سیاه با یک کت شلوار سیاه میتونه به یک مرد قیافه ی جدی و جذابی رو بده . وقتی لباسهایی با رنگهای پاییزه – انواع قهوهای، قرمز، نارنجی و سبز – میپوشید، اکسسوریهای انتخابی شما هم باید با لباستان هماهنگ باشند. این کیف خاکیرنگ نهچندان ظریف برند منگو، ویژگی طبیعی و قدرت متناقض ظاهر چرمی را با به کار بردن طراحی کاربردی بهخوبی در همآمیخته و گزینه مناسبی برای یک سفر کوتاه و راحت آخر هفته است. بافتنی طرحدار بافتنی طرحدار بافتنی طرحدار برای اینکه در پاییز امسال خوشتیپ و بهروز باشید بهتر است یک بافتنی طرحدار و جذاب را انتخاب کنید تا توجه همه را به خود جلب نمایید. اما همانگونه که در این جامپر سبک آسوس میبینید، طرحدار به معنای زننده نیست. این جامپر دارای بافت نرم نخی است و طرح هشت روی آن یادآور طرحهای ورزشی قدیمی است. این گرمکن را میتوان با چینوی تنگ یا شلوارک ورزشی پوشید.دقت کنین که رنگ سیاه پیراهن با رنگ سیاه کت شلوار یکی باشه در غیر این صورت هر کدوم که رنگ روشن تری داشته باشه به نظر رنگ پریده و کهنه بنظر برسد.
بیایید خودتان را در یکی از فیلم هایی که در منطقه ای کوهستانی، مثلا در شمال روسیه می گذرد تصور کنید. درست همانجا که با آلاسکا مرز آبی دارد و سرما آنقدر شدید است که خون پرنده در حال پرواز، در رگ هایش یخ می زند.
شما در هزار و یک امکان گرمایی، پوشیده شده اید. جوراب های پشمی پایتان کرده اید، کلاهتان همه صورتتان را پوشانده و فقط یک دماغ قرمز از آن بیرون افتاده است. خلاصه این که، خودتان را با انواع و اقسام پارچه هایی که گرما را نگه می دارند محافظت کرده اید.
حالا فقط کافی است دستتان را از لای پتویی که دورتان پیچیده اید خیلی آرام بیرون بیاورید تا لیوان چای را از کنار آتشی که آخرین رمق های شبانه اش را خرج می کند، بردارید. حالا سرماست که به سرعت راهش را پیدا می کند، از دستتان بالا می رود و می خزد زیر آستین پشمی لباستان. دستتان که به چایی می رسد، حس می کنید زندگی دوباره شما را می خواهد، گرما دوباره می دود توی تنتان، در تمام سلول هایتان پخش می شود و نفس کشیدن دوباره برایتان به یک روند عادی بدل می شود.

چه لباسی بپوشیم؟ گرمایی که لباس های زمستانی، کاپشن ها و جوراب های پشمی و ژاکت های بافتنی به ما می دهند، نتیجه یک سری فعل و انفعالات کاملا علمی است که جنس، میزان ضخامت و نازکی و... لباس ها در آن دخیل است. بهترین لباس های زمستانی آنهایی هستند که با کمترین وزن، بیشترین گرمای ممکن را داشته باشند. البته پشم و پوست و موی حیوانات به عنوان مرغوب ترین ماده برای این کار استفاده می شوند، اما مگر دنیا چقدر حیوان دارد که هر بار بخواهیم یکی شان را پوست بکنیم و برای خودمان لباس گرم درست کنیم؟ امروز الیاف مصنوعی که گاهی کارشان را بهتر از پشم ها و الیاف طبیعی انجام می دهند صنعت پوشاک و بخصوص پوشاک زمستانی را در دست گرفته اند. البته هنوز هم قیمت پالتویی که از پوست اسب آبی آب های «نیلاکیدو» دوخته می شود، چندین برابر بیشتر از پالتوهایی است که از الیاف نرم و سبکی که حاصل ترکیبات شیمیایی هستند، دوخته شده اند. شما حتما خودتان صاحب سلیقه هستید و در انتخاب لباس نکاتی مثل ترکیب رنگ و تناسب جنس را در نظر دارید. البته ممکن است مثل هر کس دیگری فکر کنید که با آن همه لباس هرگز نمی توانید خوش تیپ باشید، اما سخت در اشتباهید. لباس های زمستانی خلاف تصور شما می توانند شیک ترین و دلرباترین گونه های لباس باشند. لباس های زمستانی با حجم زیاد و بافت های عجیب و غریبی که به خاطر جنس شان دارند، می توانند در یک ترکیب درست با کفش و جوراب و رنگ پلیور و پالتویی که تنتان می کنید، بسیار زیبا و هماهنگ باشند. اگر سلیقه ای که در تناسب رنگی لباس های غیرزمستانی تان رعایت می کنید، سلیقه خوبی است، همان را در لباس های گرمتان هم اعمال کنید.
پاسخ
#3
انتخاب لباس های مناسب برای تیپ های اقایان

[تصویر: iranian-handsome-boys-photos-3.jpg]

ساعت مچی های مردانه در انواع بند فلزی و چرمی وجود دارد، در مورد بندهای فلزی دو نوع طلایی و نقره ای جز محبوب ترین آنها هستند که انتخاب بسیاری از آقایان است. اساسا هر چه ساعت شما ساده تر باشد امکان چشمگیر تر بودن آن نیز بیشتر است. اگر جزو دسته مدیران، وکلا و … هستید پیشنهاد کارشناسان ما به شما استفاده از ساعت های بند فلزی است چرا که امکان ست نمودن آن با سایر اکسسوری هایتان راحت تر است.
[size=12px]انتخاب دکمه سر آستین
اگر جز آن دسته از آقایان شیک پوش باشید مطمئنا به فکر انتخاب یک دکمه سر آستین مناسب اید. پیشنهاد کارشناسان چی بپوشم به شما انتخاب دکمه سر آستینی است که تا حد امکان ساده بوده و از سنگ های قیمتی کمتری در آن استفاده شده باشد. به یاد داشته باشید دکمه های سر آستین در انواع طلایی، نقره ای، استیل و … ساخته شده که امکان ست نمودن آن را با سایر اکسسوری های شما را به راحتی فراهم می کند.
[size=12px]انتخاب گیره کراوات
زمانی که پیراهن سفید می پوشید، هر نوع کراواتی با آن خوب به نظر می رسد. پوشیدن کت شلوار سفید نیز مانند یک بوم سفید نقاشی است که شما می توانید هر رنگ و طرح کراواتی را که دوست دارید با آن بپوشید. برای کت و شلوار راه راه، اگر راه های آن ضعیف و کمرنگ هستند، رنگ خود کت را زمینه اصلی قرار بدهید و کراوات را با آن هماهنگ کنید، درست مثل اینکه یک کت ساده پوشیده اید. اما اگر راه های کت برجسته و مشخص هستند، کراواتی را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ راه های کت شما هماهنگ است. کتی با راه های قرمز مشخص را می توانید با کراوات قرمز رنگ بپوشید. کراوات شما می تواند ساده یا طرح دار باشد، اما مهم این است که با رنگ راه های کت متناسب باشد.
اگر تجربه قدم زدن در یک روز بادی را در خیابان داشته باشید، مطمئنا به کاربرد گیره کراوات پی خواهید برد. استفاده از این اکسسوری سبب می شود کراوات شما به خوبی در سرجایش باقی بماند. گیره کراوات دارای انواع مختلفی چون: طلایی، نقره ای و استیل می باشد که بسته به سایر اکسسوری های قابل استفاده است.پترن های زمستانی معمولاً غیر رسمی تلقی می شوند. برای شناخت بهتر این نوع مدل لباس ها می توان گفت که لباس هایی هستند با طرح های دانه های برف یا طرح های جنگلی که به درد کمپ زدن خارج شهر می خورند یا طرح هایی که ممکن است حوالی زمستان یا کریسمس به چشمتان بخورند. انتخاب رنگ کراوات: پیراهن آبی کم رنگ تقریبا با هر رنگ کراواتی خوب به نظر می رسد. می توانید آن را با یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کراوات زرد یا طلایی امتحان کنید. برای ایجاد ظاهر تک رنگ، می توانید یک پیراهن تک رنگ روشن را با یک کراوات تیره به همان رنگ بپوشید، مثلا پیراهن زرشکی روشن با یک کراوات زرشکی تیره. یک پیراهن سفید رنگ، برای کراوات هایی که رنگ تند یا طرح چشمگیر و برجسته ای دارند، زمینه خوبی است. یادتان باشد که رنگ پس زمینه کراوات باید با پیراهن و کت شما هماهنگ باشد یا آن را تکمیل کند. به طور کلی بخش های طرح دار لباس خود را به دوتا محدود کنید. اگر کت و کراوات شما هردو طرح دار است، پیراهن ساده ای را انتخاب کنید.توجه کنید که این طرح ها کاملاً غیر رسمی هستند و معمولاً روی بافت ها یا سویشرت ها دیده می شوند.
ژاکت مردانه که در گذشته مخصوص آقایان مسن یا تیپ های معمولی و روزمره تلقی می شدند امروزه از جالب ترین لباس های کمد هر مرد پیرو مد محسوب می شوند. ژاکت یا به زبان انگلیسی (Cardigan) کاردیگن، به نام هفتمین شوالیه کاردیگن نام گذاری شده است. کاردیگن در جنگ بریتانیای کبیر و روسیه یک ژنرال بریتانیای بود. در این جنگ سربازها بافتنی هایی به تن داشتند که از نظر مبانی ظاهری همین ژاکت های امروزه بود. پس از آن استفاده از این ژاکت ها آنقدر زیاد شد که جای خود را در پوشش آقایان باز کرد. البته ژاکت یا کاردیگن های اصلی در آن زمان معمولاً حاشیه دوزی های پشمی یا خز داشتند.ژاکت هایی که درباره شان صحبت می کنیم بافتنی و یقه هفت هستند و جلوی آنها با دکمه بسته می شود البته نمونه های زیپ دار هم وجود دارند اما ژاکت های کلاسیک و اصلی اینگونه نبوده و باید دکمه دار باشند. این ژاکت ها دکمه سرآستین و جیب های روی سینه ندارند. معمولاً جیب های کوچکی در ناحیه کمر دیده می شود که ضروری نیستند. بدون آستین همین ژاکت ها جلیقه نامیده شده و در انواع بافت دیده می شود.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان