امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تجربه ای متفاوت از گیمینگ حرفه ای با کیس جدید مازستا (Renderway)

#1
آیا به دنبال یک کیس زیبا برای ماشین مخوف گیمینگ خود هستید و بهترین کیفیت را در کنار برترین قابلیت ها می خواهید؟ با تجربه ای متفاوت تر از همیشه چطور هستید؟ پیشنهاد می شود که با جدیدترین کیس مخصوص گیمینگ مازستا آشنا شوید که تحت برند Renderway عرضه می شود.

 تجربه ای متفاوت از گیمینگ حرفه ای با کیس جدید مازستا (Renderway) 1

کیس های جدید مازستا که با برند Renderway در این شرکت طراحی و ساخته می شوند، از بدنه تمام Hلومینیوم (چه در چهارچوب و چه در در ورقه ها) با تغییراتی در ساختار کیس آماده تحویل می باشند.
تجربه ای متفاوت از گیمینگ حرفه ای با کیس جدید مازستا (Renderway) 1

در سری جدید قابلیت استفاده از 12 هارد دیسک، 17 درایو SSD ، 3 درایو نوری 3.5" و یک عدد درایو 2.5 " در نظر گرفته شده است. در این کیس میتوانید 20 عدد فن 12 سانتی متری در قسمت های مختلف داخلی کیس و 3 عدد فن 14 سانتی متری برای جلوی کیس استفاده کنید که سیستم خنک کنندگی بسیار قدرتمندی را برای کاربریهای طولانی در اختیار شما قرار خواهد داد.
تجربه ای متفاوت از گیمینگ حرفه ای با کیس جدید مازستا (Renderway) 1

در این کیس برای مصارف عمومی و اداری ، یک حالت کلاسیک در نظر گرفته شده است که کاربر می تواند تمام LED های کیس را خاموش کرده و در حالت کلاسیک از کیس استفاده نماید. در غیر اینصورت می توانید بخش جلو و عقب کیس را به صورت جداگانه با نورهای دلخواه از طریق کنترل از راه دور تزیین کرده و حالاتی مانند چشمک زدن، تغییر رنگ اتوماتیک و ... را در اختیار داشته باشید.
تجربه ای متفاوت از گیمینگ حرفه ای با کیس جدید مازستا (Renderway) 1

این کیس تمام مادربردهای جهان را در هر اندازه ای پشتیبانی می کند و قابلیت پشتیبانی از چهار رادیاتور در سیستم های خنک کننده را دارا خواهد بود. در قسمت بالای کیس می توانید رادیاتورهای 120 و 240 و 280 و 360 میلی متری را استفاده نمایید. در قسمت پشت کیس ، پشت مخزن هارد دیسک و کف کیس نیز می توانید از رادیاتورهای 120 و 240 میلی متر استفاده نمایید.
ورودی  هوای کیس به سه قسمت مجزا تقسیم می شود، کانال کشی جداگانه ای برای خنک سازی SSD و Power Supply سیستم در نظر گرفته شده است که گرمای تولید شده از منبع تغذیه را به صورت مستقیم به بیرون از کیس هدایت می کند. هارد دیسک ها نیز توسط دو فن 14 سانتی متری از جلو و دو فن 12 سانتی متری از پشت خنک می شوند و در حقیقت به صورت دائمی در یک تونل باد قرار دارند تا در کارکردهای طولانی مدت صدمه ای نبینند. بر روی درب کیس نیز محل قرارگیری 3 عدد فن 12 سانتی متری قراردارد که با زاویه ای خاص باعث خنک شدن قسمت انتهایی مادربورد و کارت های گرافیک می شود. هوای گرم کارت های گرافیک نیز از کانال جداگانه ای به صورت مستقیم به خارج از کیس منتقل می شود.
تجربه ای متفاوت از گیمینگ حرفه ای با کیس جدید مازستا (Renderway) 1

در قسمت بالای کیس نیز یک کانال هوای کاملاً مجزا برای سیستم خنک کنندگی CPU و رمها در نظر گرفته شده است که به صورت مستقیم باد را بروی ماژول های حافظه می دمد. بدنه تمام آلومینیوم کیس نیز باعث می شود که حرارت داخلی کیس به طرز شگفت انگیزی نسبت به دیگر کیس های همرده خنک تر بوده و جریان ورودی – خروجی کیس نیز به طرز قابل ملاحظه ای باعث خنک شدن تک تک قطعات خواهند شد.
پاسخ
آگهی
#2
شکل هندیسش عالیه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سه مورد از جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر
  5 دلیل که خرید کیبورد گیمینگ را توجیه می کنند
  حس استفاده از یک اسلحه واقعی با موس گیمینگ+تصاویر موس بازی
  مادربردهای B150 مخصوص گیمینگ جدید MSI
  مانیتور MG28UQ ایسوس، ‌‌نهایت لذت گیمینگ و دیگر هیچ!
  مادربرد 970 Pro Gaming Aura ایسوس، نهایت لذت گیمینگ با پلتفرم +AM3
  مادربورد ASUS Maximus VIII Formula معرفی شد؛ محصولی شگفت انگیز برای گیمرهای حرفه ای
  الهه‌های گیمینگ MSI هر گیمری را مسحور خود می‌کنند
  با مادربردهای سری RACING بایوستار، لذت سرعت را در پیست مسابقات تجربه کنید!
  مادربردهای گیمینگ و تفاوت آن‌ها با مدل‌های معمولی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان