19-07-2015، 7:30
تیم مهندسی فولکسواگن با تلاش فراوان از نسل هفتم مدل مسابقهای گلف که توان خارقالعادهای دارد رونمایی کرد. این مدل که تصاویر آن منتشر شده و حاصل کار بخش موتور اسپرت فولکسواگن است، برای ارائه به مشتریانی تدارک دیده شده که قصد شرکت در مسابقات اتومبیلرانی در فصل 2016 را دارند.
Volkswagen Golf Race Car Concept
این مدل با فاکتورهای استاندارد و مسابقهای TCR یا Touringcar Racer International هماهنگ شده و با استفاده از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو و یک گیربکس شش سرعته دوکلاچه DSG، میتواند قدرت 330 اسب بخار را به چرخهای جلو این گلف وحشی انتقال دهد. این موتور از سری R گلف به عاریت گرفته شده است. مدل حاضر که از طراحی جسورانهای برخوردار است شباهتهای بسیاری به کانسپت ویژن 2013 فولکسواگن دارد. دریچههای ورودی هوا و بخشی از سپر جلو و عقب از فیبرکربن ساخته شده است. در داخل اتاق یک شبکه فولادین همهجا را در برگرفته و مانند یک قفس محکم سرنشینان را محافظت میکند.
Volkswagen Golf Race Car Concept
به لطف استفاده از باله گسترده عقب، شاسی عریضتر و دریچههای بزرگ ورودی هوا در جلو و عقب، گلف از آئرودینامیک بالایی برخوردار است. جالب است که شاسی این خودرو مسابقهای حدود 40سانتیمتر از شاسی مدل عادی عریضتر است و این گلف مسابقهای نسبت به گونه عادی از رینگهای اختصاصی 18 اینچی بهره میبرد.
Volkswagen Golf Race Car Concept
این خودرو احتمالاً مورد استفاده تیم لیکومولی باشد که قرار است در فصل بعدی مسابقات با استفاده از این گلف 330 اسبی با رقیبان خود روبرو گردد. این تیم عناوین بسیاری در مسابقات قهرمانی جهان ازجمله World Touring Car Championship یا WTCC بهدست آورده است.
Volkswagen Golf Race Car Concept
این مدل با فاکتورهای استاندارد و مسابقهای TCR یا Touringcar Racer International هماهنگ شده و با استفاده از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو و یک گیربکس شش سرعته دوکلاچه DSG، میتواند قدرت 330 اسب بخار را به چرخهای جلو این گلف وحشی انتقال دهد. این موتور از سری R گلف به عاریت گرفته شده است. مدل حاضر که از طراحی جسورانهای برخوردار است شباهتهای بسیاری به کانسپت ویژن 2013 فولکسواگن دارد. دریچههای ورودی هوا و بخشی از سپر جلو و عقب از فیبرکربن ساخته شده است. در داخل اتاق یک شبکه فولادین همهجا را در برگرفته و مانند یک قفس محکم سرنشینان را محافظت میکند.
Volkswagen Golf Race Car Concept
به لطف استفاده از باله گسترده عقب، شاسی عریضتر و دریچههای بزرگ ورودی هوا در جلو و عقب، گلف از آئرودینامیک بالایی برخوردار است. جالب است که شاسی این خودرو مسابقهای حدود 40سانتیمتر از شاسی مدل عادی عریضتر است و این گلف مسابقهای نسبت به گونه عادی از رینگهای اختصاصی 18 اینچی بهره میبرد.
Volkswagen Golf Race Car Concept
این خودرو احتمالاً مورد استفاده تیم لیکومولی باشد که قرار است در فصل بعدی مسابقات با استفاده از این گلف 330 اسبی با رقیبان خود روبرو گردد. این تیم عناوین بسیاری در مسابقات قهرمانی جهان ازجمله World Touring Car Championship یا WTCC بهدست آورده است.