آگهی های جدیدی از پورشه در چین منتشر شده که سوارکاری را جلوتر از اسب نشان می دهد. این تبلیغ هوشمندانه در عین سادگی و سبک کلاسیک نقاشی های آن، مهمترین ویژگی و مزیت دینامیکی پورشه را بیان می کند.
اسب بخار در پشت، این شعاریست برای مفهوم خودروهای موتور عقب. در حالیکه در یکی از تصاویر حتی نمونه واقعی سوارکاری که ارابه او در جلوی اسب بسته شده را می بینیم.
امروزه بیشتر خودروهای بازار از نوع موتور جلو و دیفرانسیل جلو می باشند. این روند تا جایی پیش رفته که ب ام و هم قصد دارد حداقل 5 مدل دیفرانسیل جلو را تولید نماید.
اسب بخار در پشت، این شعاریست برای مفهوم خودروهای موتور عقب. در حالیکه در یکی از تصاویر حتی نمونه واقعی سوارکاری که ارابه او در جلوی اسب بسته شده را می بینیم.
امروزه بیشتر خودروهای بازار از نوع موتور جلو و دیفرانسیل جلو می باشند. این روند تا جایی پیش رفته که ب ام و هم قصد دارد حداقل 5 مدل دیفرانسیل جلو را تولید نماید.