31-12-2015، 12:05
ی از سنتهای شرکتهای ژاپنی برای تشکر از مشتری خود این است که بابت خریدی که مشتری کرده است به وی هدیهای میدهند و این هدیه معمولاً یک رول توالت است.
آژانس بازاریابی «لاتونا» به همین منظور بسته بندی دستمال ها را تغییر داده است؛ این آژانس رولها را به شکل 4 میوه هندوانه، پرتقال، کیوی و توتفرنگی بسته بندی کرده است؛ در نظر اول تشخیص این بسته بندی انسان را به اشتباه میاندازد زیرا کاملاً شبیه میوه هستند.
آژانس بازاریابی «لاتونا» به همین منظور بسته بندی دستمال ها را تغییر داده است؛ این آژانس رولها را به شکل 4 میوه هندوانه، پرتقال، کیوی و توتفرنگی بسته بندی کرده است؛ در نظر اول تشخیص این بسته بندی انسان را به اشتباه میاندازد زیرا کاملاً شبیه میوه هستند.