21-05-2015، 15:52
سری بازی های Metal Gear Solid همیشه نمادی برای کات سین های سنگین بوده اند اما اخیرا، خبرنگاری که نسخه اولیه عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را تجربه کرده بود، اعلام کرد که تاکید این نسخه برروی "گیم پلی" است:
بازی به خوبی بر تجربه گیم پلی تکیه کرده تا اینکه به کات سین های سنگین بپردازد.
یکی از بهترین بخش های سری بازی Metal Gear Solid ، همین کات سین های سنگین بوده که فرد بازی کننده راحت می نشست و از دیدن سکانس کارگردانی شده لذت می برد. اما بهتر است قضاوت را برای بعد از تجربه بازی بگذاریم. در همین راستا خبرنگار مورد نظر افزود:
تغییرات زیادی در بازی انجام شده، برخی از طرفداران باید خودشان را برای "تغییرات" آماده کنند تا بتوانند از بازی لذت ببرند.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ 10 شهریور ماه برای PS4 / PS3 / Xbox One / Xbox 360 و در 27 شهریور برای PC منتشر خواهد شد