امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هر ساعت ۷۹ ازدواج در ایران

#1
Heart 
علی‌اکبر محزون درباره ثبت ازدواج در ۶ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: ۳۵۲ هزار و ۴۲۴ ازدواج در کشور ثبت شده است که در شهرها ۲۹۸ هزار و ۴۸۷ و در روستاها ۵۳ هزار و ۹۳۷ مورد بوده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور از آمار وقایع حیاتی در ۶ ماه نخست در کشور خبر داد.

علی‌اکبر محزون درباره آمار ۶ ماهه ولادت، فوت و ازدواج در کشور، اظهار داشت: در حال حاضر آمار ۴ واقعه حیاتی در کشور در ۶ ماهه نخست سال استخراج شده است ولی به دلیل اینکه در هفته ازدواج قرار داریم، آمار طلاق را در این هفته اعلام نمی‌‌کنیم.

محزون درباره میزان ولادت‌ها در ۶ ماهه نخست امسال، اظهار داشت: در کل کشور ۷۶۴ هزار و ۷۴۷ ولادت به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۲ درصد رشد داشته است. وی بیان داشت: از این تعداد ۳۹۳ هزار و ۷۹۶ پسر و ۳۷۰ هزار و ۹۵۱ دختر بودند و به ازای هر ۱۰۰ دختر ۱۰۶ پسر متولد شده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور بیان داشت: در شهرهای کشور ۵۸۹ هزار و ۶۵ و در روستاها ۱۷۵ هزار و ۶۸۲ ولادت ثبت شده است که به طور متوسط در هر ماه ۱۲۷ هزار و ۴۵۸، در هر شبانه‌روز ۴۱۱۲ و در هر ساعت ۱۷۱ ولادت در کشور به ثبت می‌رسد.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته در هر ساعت ۱۶۸ ولادت به طور متوسط به ثبت می‌رسید که امسال رشد ولادت نیز داشته‌ایم. محزون درباره کل فوت شدگان در ۶ ماهه نخست امسال در کشور اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۰۴ هزار و ۷۰ فوت به ثبت رسیده است که ۱۰۶ هزار و ۹۸ نفر آقا و ۹۷ هزار و ۹۷۲ نفر خانم‌ها بوده‌اند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور یادآور شد: در شهرها ۱۴۱ هزار و ۳۹۸ و در روستاها ۶۲ هزار و ۶۷۲ مورد فوت به ثبت رسیده است. به طور متوسط ماهانه ۳۴ هزار و ۱۲ شبانه‌ روز ۱۰۹۷ و در هر ساعت ۴۶ نفر در کشور جان خود را از دست می‌دهند.

وی درباره ثبت ازدواج در ۶ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: ۳۵۲ هزار و ۴۲۴ ازدواج در کشور ثبت شده است که در شهرها ۲۹۸ هزار و ۴۸۷ و در روستاها ۵۳ هزار و ۹۳۷ مورد بوده است. محزون خاطرنشان کرد: در هر ماه ۵۸ هزار و ۷۳۷ شبانه‌ روز ۱۸۹۵ و در هر ساعت ۷۹ ازدواج در کشور به ثبت می‌رسد.
هر ساعت ۷۹ ازدواج در ایران 1
پاسخ
 سپاس شده توسط zahra HA ، しíþ ßしâçk ، مهربان ترین دختر دنیا ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، raha kian ، AعطریناA ، armina74
آگهی
#2
اوووووووووووووووووووووووووووووووه بعد میگن قحطی شوهره!!
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  هر ساعت 9 کرمانشاهی "کرونا" می‌گیرند
  این دختر فقط 2 ساعت در روز بیدار است! (عکس)
  شرط عجیب عروس برای ازدواج با نامزدش
  "ساعت مرگ ترامپ" در میدان ساعت نیویورک
  ازدواج بچه های 10 تا 15 سال +عکس با بچه هایشان
  عکس حلقه ازدواج این خانم سوژه خنده شد
Heart الاخباریه: جلسه پارلمان یک ساعت به تعویق افتاد
Heart واکنش ایران به ادعای روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر تبادل زندانیان ایران و آمریکا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان