26-09-2014، 10:49
همانطور که میدانید اپل دیشب یک بروزرسانی جدید برای iOS 8 جهت رفع مشکلات این سیستم عامل عرضه کرد اما خود این بروزرسانی کار را برای کاربران آیفون 6 و 6 پلاس بدتر کرد. این به نوعی دومین رسوایی اپل بعد از ماجرای خم شدن آیفون 6 پلاس است.
مشکلاتی که کاربران آیفون های جدید با iOS 8.0.1 دارند شامل قطع شدن شبکه موبایل و همچنین از کار افتادن Touch ID است. حال اپل با انتشار بیانیه از آنها خواسته تا به iOS 8 برگردند و قول داده تا تا روزهای آتی بروزرسانی iOS 8.0.2 را برای دستگاه های خود عرضه کند. حال اپل بیانیه ای منتشر کرده و یک آموزش هم برای بازگشت به iOS 8 در سایت خود قرار داده است. متن بیانیه شرکت اپل به شرح زیر است:
"ما برای شما کاربران آیفون 6 و آیفون 6 پلاس راه حلی درباره حل مشکلات به وجود آمده بعد از آپدیت به iOS 8.0.1 داریم. کاربرانی که دچار چنین مشکلی هستند می توانند iOS 8 را از طریق iTunes دوباره نصب کنند. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید. ما برای دردسر های بوجود آمده از شما عذرخواهی می کنیم و سخت در حال تلاش هستیم تا نسخه iOS 8.0.2 را برای حل این مشکلات آماده کنیم و این بروزرسانی جدید طی روزهای آتی منتشر خواهد شد."
مشکلاتی که کاربران آیفون های جدید با iOS 8.0.1 دارند شامل قطع شدن شبکه موبایل و همچنین از کار افتادن Touch ID است. حال اپل با انتشار بیانیه از آنها خواسته تا به iOS 8 برگردند و قول داده تا تا روزهای آتی بروزرسانی iOS 8.0.2 را برای دستگاه های خود عرضه کند. حال اپل بیانیه ای منتشر کرده و یک آموزش هم برای بازگشت به iOS 8 در سایت خود قرار داده است. متن بیانیه شرکت اپل به شرح زیر است:
"ما برای شما کاربران آیفون 6 و آیفون 6 پلاس راه حلی درباره حل مشکلات به وجود آمده بعد از آپدیت به iOS 8.0.1 داریم. کاربرانی که دچار چنین مشکلی هستند می توانند iOS 8 را از طریق iTunes دوباره نصب کنند. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید. ما برای دردسر های بوجود آمده از شما عذرخواهی می کنیم و سخت در حال تلاش هستیم تا نسخه iOS 8.0.2 را برای حل این مشکلات آماده کنیم و این بروزرسانی جدید طی روزهای آتی منتشر خواهد شد."