امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قلعه‌نویی: از آندو و سایر ملی‌پوشان انتظار بیشتری داریم

#1
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد از آندرانیک تیموریان و سایر ملی‌پوشان انتظار بیشتری دارد.
قلعه‌نویی: از آندو و سایر ملی‌پوشان انتظار بیشتری داریم 1امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و استقلال با تبریک به کشتی‌گیران و آرزوی توفیق برای تیم ملی والیبال ایران، اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص و سختی‌های خودش را دارد. نفت به عنوان یک الگوی باشگاهداری محسوب می‌شود که از نظر تشکیلات و ساختار می‌تواند نمره خوبی داشته باشد.
وی دیدار مقابل نفت تهران را بازی سخت قلمداد کرد و افزود: ما بازی نفت مقابل گسترش فولاد تبریز را آنالیز کردیم. بازیکنان این تیم در زمین سختکوش هستند. آنها در دفاع خوب جمع شده و در حمله به سرعت اضافه می‌شوند. اینگونه تیم‌ها خطرناک هستند و ما باید ارتباط خط فوروارد تیم نفت با سایر خطوط این تیم را قطع کنیم. نفتی‌ها یکسری نقاط ضعفی هم دارند که روی آنها کار کرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مصدومان تیمش خاطر نشان کرد: دو سه بازیکن مصدوم شده‌اند که یکی از آنها کرار جاسم است. امیدوارم نفرات جایگزین بتوانند به خوبی جای آنها را پر کنند. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و از لحاظ بالانس تیمی در شرایط بهتری قرار می‌گیرد.
قلعه‌نویی اضافه کرد: خوشحالم که آندو در بازی قبل به نسبت گذشته بهتر بود ولی از او و سایر ملی‌پوشان انتظار بیشتری داریم. تلاش آنها خوب است ولی باید به کیفیت گذشته خود برگردند.
وی در واکنش به بیانیه منصوریان تصریح کرد: من این بیانیه را نخوانده‌ام و جزئیات آن را خود او و باشگاهش می‌دانند ترجیح می‌دهم به این مسئله ورود نکنم اما منصوریان از مربیان جوان و آینده‌داری است و برای استقلال هم زحمت کشیده است.
سرمربی استقلال درباره اینکه تیمش در هفت هفته ۱۸ امتیاز کسب کرده و آیا به شرایط ایده‌آل رسیده است، تأکید کرد: ما دو سه مشکل داریم و در همه بازی‌ها با تمامی موجودی خود به زمین نمی‌رویم. در نیم فصل پایانی بازی‌ قبلی خود محمد قاضی را به خط دفاع بردیم. اگر بازیکنان خط دفاعی ما و یعقوب کریمی بازگردند و در شرایط خوب بدنی و فنی باشند آن وقت استقلال با کیفیت بیشتری بازی خواهد کرد و نتیجه می‌گیرد.
قلعه‌نویی در خصوص اینکه تعیین نشدن سرمربی تیم ملی به ضرر فوتبال ایران خواهد بود، خاطر نشان کرد: طبیعی است که این موضوع به ضرر فوتبال ما خواهد بود. البته هر مدیری سیاست خودش را دارد. من می‌گویم کی‌روش باید باشد البته ماندنش شرایطی دارد و نباید به هر قیمتی باشد.
وی افزود: برخی آقایان که قلم و میکروفن دارند و دیگر برای مردم شناخته شده‌اند باید فامیلی خود را عوض کنند! آنها می‌خواهند به هر قیمت کار خود را انجام دهند و برای‌شان ایران و ایرانی اهمیتی ندارد. اینکه ایرانی خار شود برای آنها مهم نیست و فقط می‌خواهند به خواسته خودشان برسند.
قلعه‌نویی: از آندو و سایر ملی‌پوشان انتظار بیشتری داریم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  فرشید اسماعیلی؛ همانی که انتظار می‌رفت
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  درآمد 250 هزار دلاری در انتظار نمایندگان ایران
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  سقوط تلخ در انتظار عابدزاده و علیپور
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان