امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دنه دانشگاهی کشور اعتماد کاملی به وزیر علوم دارد

#1
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه با تشکر از همکاری صمیمانه دکتر فرجی دانا وزیرعلوم با دانشگاه آزاد تاکید کرد: خوشبختانه وزیر علوم نه تنها با دانشگاه آزاد، بلکه همکاری و تعامل بسیار بالا با مجموعه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی دارد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر حمید میرزاده امروز چهارشنبه در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر فرجی دانا به کرامت اعضای هیأت علمی توجه کرده و شأن آنها را رعایت کرده است.

وی دانشگاه آزاد را یکی از نهادهای علمی بی نظیر در سطح بین المللی دانست و اظهارکرد: این نهاد علمی با همت بالای آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد، اما با مدیریت فوق العاده دکتر جاسبی به جایگاه عظیم کنونی خود رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما باید از خدمات ارزنده دکتر جاسبی در دوران مدیریتش تشکر و قدردانی کنیم که با تلاش خود بستر عظیم علمی دانشگاه آزاد را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه علمی ایران را در سطح منطقه و جهان از پوسته پنجم به پوسته اول و دوم تغییر داد، گفت: چرا برخی تاثیر گذاری انکار ناپذیر دانشگاه آزاد را در آموزش عالی کشور نادیده می گیرند، دانشگاهی که هم اکنون در حدود 45 درصد بار آموزش عالی کشور را بر دوش دارد، نتیجه خدمات صادقانه آقای دکتر جاسبی و همکاران او طی 30 سال گذشته بوده است.

بی توجهی به اقدامات گذشته در دانشگاه آزاد بی انصافی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: انصاف اقتضا می کند در بررسی کارنامه دانشگاه آزاد به فعالیت‌های مثبت و ارزشمند مدیریت اسبق توجه بیشتری کنند، زیرا در تمامی این سالها اقدامات قابل توجهی در دانشگاه آزاد انجام شده است.

تقدیر و تشکرمیرزاده از وزیرعلوم برای همکاری‌های صمیمانه با دانشگاه آزاد اسلامی
میرزاده همچنین با تقدیر و تشکر از وزیر علوم برای همکاری‌های صمیمانه این وزارت خانه با دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: فرجی دانا در راستای پیشرفت علمی و افزایش توان علمی دانشگاه در طول یک سال گذشته همکاری صمیمانه‌ای داشته است که خاضعانه از تمامی این تلاش‌های دلسوزانه قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: وزیرعلوم بدون تنگ نظری و بر اساس اصول و قوانین و مقررات، بسیاری از مشکلات مزمن دانشگاه آزاد را حل کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اعتماد بدنه دانشگاهی کشور به وزیرعلوم، تصریح کرد: یکی از درخشان ترین اقدامات وزیرعلوم در این مدت دخالت دادن اساتید و اعضای هیات‌های علمی در انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور است که بی شک یکی از بی سابقه ترین فعالیت‌های مفید و ارزنده در طول این سال‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه از سال 54 در دانشگاه پلی تکنیک بودم و بسیاری از مسئولان کنونی وزارت علوم را می شناسم، اظهار کرد: مسئولان کنونی وزارت علوم و بسیاری دیگر از بزرگان این وزارت خانه از فرزندان انقلاب هستند و به نظام و رهبری علاقه‌مند هستند و برای این آب و خاک و اعتلای آن خون دل خورده‌اند و حق دارند نسبت به اصلاح و بهبود سیستم‌های آموزش عالی اقدام کنند و جور و جفایی که در حق دانشگاه‌ها و اساتید و دانشجویان شده را به اطلاع مردم برسانند.

دکتر میرزاده تاکید کرد: دکتر فرجی دانا باید واقعیت‌ها را برای مردم بازگوکند، زیرا ایشان تا به امروز کار خلاف قانونی انجام نداده است و حضور ایشان در وزارت علوم باعث نشاط علمی، فرهنگی و سیاسی در دانشگاه‌ها شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: وزیرعلوم به خوبی به وظایف وزارتی خود عمل کرده که شاهد این مدعا حل شدن بسیاری از مشکلات آموزش عالی در بخش‌های دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در مدت کوتاه وزارت ایشان است.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Question آقازمون علوم و فنون ادبی ۳۱ اردیبهشت
  جزوه شب امتحان علوم و فنون ادبی دوازدهم
  نهایی پلاس علوم فنون ادبی ۳
  آزمون شبیه سازی نهایی ماز علوم و فنون ادبی
  پادکست ویژه امتحان نهایی علوم و فنون ادبی ۳
  جمعبندی آرایه ها در علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی
  ۸ نکته فوق مهم برای امتحان علوم و فنون
  جزوه شب امتحان علوم و فنون ادبی
  آزمون نهایی دینی خارج کشور ۱۴۰۲( ریاضی و تجربی)
  جزوه محشر آثار و اسامی‌تاریخ ادبیات علوم فنون سه پایه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان