امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زیبـــاتری مقـاصد گردشگـری جهـــان !

#1
زیبـــاتری مقـاصد گردشگـری جهـــان ! 1
گشت و گذار در نقاط مختلف جهان و بازدید از زیباترین مناظر، دریاچه ها، بناهای تاریخی و ... علاوه بر وقت آزاد، جیب پر پول هم می خواهد. برای ما ایرانی های سفر کردن به کشورهای مختلف کار چندان آسانی نیست. اما دست کم می توانیم از زیباترین مکان های دنیا آگاهی کسب کنیم و بدانیم در کنار زیبایی های بی نظیر ایران، کشورهای جهان چه مکان هایی برای جذب توریست دارند.
زیبـــاتری مقـاصد گردشگـری جهـــان ! 1


یکی از پربازدیدکننده ترین مکان های توریستی در ایسلند، چشمه آب گرم طبیعی مرداب آبی است. این منطقه تجربه ای به یاد ماندنی و عالی برای مسافران بر جای می گذارد. این چشمه آبگرم طبیعی بسیار زیبا در زمین آتشفشانی دورافتاده ای در ریکجانس پنینسولا قرار دارد. فاصله این چشمه از ریکجاویک حدود 40 دقیقه است و از فرودگاه بین المللی کفلاویک حدود 20 دقیقه فاصله دارد. بیشتر مسافرانی که به ایسلند سفر می کنند از این چشمه نیز دیدن می کنند. بهترین مکان برای بیرون کردن خستگی سفر هوایی، ریلکس کردن در این چشمه آب گرم است.
زیبـــاتری مقـاصد گردشگـری جهـــان ! 1

شاید به نظر برسد بازدید از یک کاخ قدیمی جاذبه چندانی ندارد. اما واقعیت این است که قصر زیبای لوئیس چهاردهم یک ساختمان روستایی نیست. این کاخ موارد بسیاری برای دیدن دارد از جمله باید به تالار آینه پرزرق و برق، باغ ها، کانال بزرگ و 11 فواره پرنقش و نگار اشاره کرد. هر ساله حدود 6 میلیون گردشگر از کاخ ورسای دیدن می کنند. از بازدید از این بنای تاریخی هرگز پشیمان نخواهید شد.

زیبـــاتری مقـاصد گردشگـری جهـــان ! 1
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان