21-07-2014، 19:24
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نام:Gran Turismo 6
سبک:Racing
سازنده
olyphony Digital
ناشر:SC3
پلتفرم
S3
گیمپلی بازیهای شبیه ساز اتومبیل تفاوت اساسی با بازیهای اتومبیل رانی آرکید دارد.در این نسخه سازندگان هم به اصول و ریشه GT وفادار مانده اند و هم بخش های دیگر بازی را ارتقا داده اند. بزرگ ترین تغییر ایجاد شده در این نسخه مربوط به نحوه کنترل ماشین ها می شود که PD با کمک شرکت های مختلف این تغییرات را به وجود آورده است. این سیستم کنترل بازی با استفاده از تعلیق جدید به کار رفته در گیمپلی بسیار متحول کننده است. این سیستم به لطف تجربیات شرکت KM Automotive به کار گرفته شده و به بازیباز اجازه می دهد تا در سرعت های بلا و در هنگام عبور از پیچ ها ماشین را به خوبی هدایت و کنترل کند.در این هنگام تاثیر کمک فنر های ماشین های به خوبی مشهود است و در کنار فیزیک عالی و مناسب و کنترل عالی،گیمپلی بازی را بیش از پیش جذاب تر می کند.هرچند بخش انیمیشین بازی کمی از مشکلاتی رنج میبرد که سازندگان فکری به حال آن نکرده اند.
هندلینگ خودروها همواره از جذاب ترین و البته چالش برانگیزترین بخش GT بوده است. در این نسخه نیز تعادل خوبی میان عوامل کنترلی ماشین مانند ترمز دستی،گاز،ترمز و …. وجود دارد و کنترل بازی اگر چه در بعضی بخش ها بازیباز را به چالش میکشد اما بخش تیونینگ بازی به کمک بازیباز آمده و کمک بسیاری به او میکند.بخش تیونینگ بازی بسیار مهم و حیاتی است و در این نسخه بسیار عالی و کامل طراحی شده و برای عبور از مسابقات بسیار مهم است. در این بازی حدود 1200 ماشین جدید و قدیمی وجود دارد و امکان تیونینگ تمامی این ماشین ها وجود دارد که نکته مثبتی برای این سری است. در ادامه بخش هندلینگ باید این نکته را خاطرنشان کرد که در بعضی مواقع استفاده از فرمان کنترلی(Wheel Force Feedback) تنها راه عبور از مسابقات سخت به شمار می رود. به این دلیل که زدن رکود های جدید و راه یابی به مراحل بالاتر با گیم پد کمی مشکل است.
تغییرات جوی در بعضی پیست ها به خوبی کار شده و پیشرفت چشمگیری را داشته است.سازندگان توانسته اند حس یه روز بارانی که با ماشین مورد علاقه خود در حال رانندگی هستید را به خوبی به بازیبازان منتقل کنند.طراحی بصری این جلوه ها و تغییر روش کنترل ماشین ها در شرایط جوی متفاوت به بهترین شکل در بازی پیاده شده است که دقت سازندگان بازی را به نمایش میگذارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بعضی از تغییرات بازی ممکن است برای حرفه ای ها ناخوشایند باشد. به طور مثال مسابقات Le Mans فرانسه در نسخه های قبلی به طور 24 ساعت واقعی برگزار میشد ولی در این نسخه کاهش شدیدی(در حد 24 دقیقه) داشته است که برای حرفه ای ها کمی غیرقابل تحمل است. یامائوچی و سازندگان بازی تلاش بسیاری کرده اند که گیمپلی بازی تکراری نشده و جذابیت خود را همواره حفظ کند. بخش هایی نظیر Festival of Speed،Lunar Exploration و غیره به بازی اضافه شده اند. بخش LE بخشی بسیار ناب و تک است که باید نیروی جاذبه ماه را به چالش بکشید. این بخش بسیار عالی و منحصر به فرد طراحی شده و جلوه خاصی به بازی بخشیده است.
یکی از مشکلات اصلی نسخه قبل این بود که به تمامی خودروها دسترسی نداشته و بسیاری از خودرو ها در گروه ماشین های دوم بودند. این بخش به اعتقاد برخی به واقع پذیر بودن بازی کمک میکرد ولی از طرفی وقت بازیباز را بسیار تلف میکرد. در نسخه جدید این مشکل به طور کلی حل شده و بازیباز به راحتی می تواند اتومبیل مورد نیاز خود را از فروشگاه ها خریداری کند.
هوش مصنوعی بازی در شماره پنجم بسیار بالا و عالی طراحی شده بود و در این نسخه هوش مصنوعی خوب طراحی شده است ولی اگر بخواییم با نسخه قبل مقایسه کنیم کمی پسرفت داشته است و تصادف های بیخود در بازی نشان از این ضعف دارد ولی به تنهایی هوش بازی خوب طراحی شده است. با اولین نگاه شاهد تغییراتی در منوی بازی هستیم. در ضاهر امر منو بازی شباهت هایی با نسخه پنجم دارد ولی تفاوت های اساسی نیز دیده می شود. در نسخه پنجم تمامی بخش ها در یک طرف صفحه بودند و با رفتن به زیرشاخه های بازی منو دچار یک آشفتگی عجیبی میشد که حوصله بازیباز را به طور کلی سر میبرد. در منو جدید این آشفتگی از بین رفته و تمامی بخش ها به ساده ترین صروت در منو پیاده شده اند وبازیباز به راحتی میتواند به بخش های مورد نظر خود دسترسی داشته باشد که خود نکته مثبتی برای این نسخه است.
بحث مهم دیگر در بازیهای ریسینگ بخش فیزیک بازی است. فیزیک بازی در نسخه قبل با مشکلاتی همراه بود. در این نسخه فیزیک بازی بسیار پیشرفت کرده است اما باز مشکلاتی در آن دیده می شود. حالت تخریب پذیری باری و ماشین ها خوب کار شده ولی نکته ای که بسیار عجیب است ایم است که اگر شما با سرعت 50 km/h یا با سرعت 150 km/h تصادف کنید اثر تخریب پذیری یکسان خواهد بود که این خود نکته منفی برای این سری تلقی می شود. گرچه آپدیت جدید این بازی منتشر شده و این مشکل از بین رفته است.
بخش آنلاین بازی یکی از نکات مثبت این سری بوده است. همانند نسخه قبلی شاهد حضور بخش Season Event در بخش آنلاین هستیم.این بخش یکی از هیجان انگیزترین و البته سخت ترین بخش های بازی برای محک زدن توانایی های بازیباز و کسب پول زیاد برای تهیه ی اتومبیل های مورد نیاز است.یکی دیگر از جذابیت های این بخش برگزرای مسابقات فصلی است.یکی از نکات مثبت این بخش امکان حضور فیزیکی برنده مسابقات در پیست های واقعی به مزبانی Polyphony Digital و سایر اسپانسرها است.
اما یکی از انتقاد های وارده بر این بخش محدودیت حضور کاربرانی است که نسخه 15[sup]TH[/sup] Anniversary را تهیه نکرده اند.زیرا برخی مسابقات در محدوده اتومبیل هایی برگزار می شود که تنها در این نسخه وجود دارند و کاربران سایر نسخه ها از حضور در این مسابقات محروم هستند که این حرکت نشان از این دارد که PD به فکر منافع خویش است. در سایر بخش های بازی نیز شاهد سیستم قدیمی و جذابی هستیم که در نسخه های قبلی وجود داشتند.
اصولا در بازیهای شبیه ساز اتومبیل به علت عدم نیاز به برخی از پردازش های گرافیکی،منابع سیستم توسط طراحان به هر چه واقعی تر شدن تصاویر اختصاص داده می شود. سری بازیهای گرن توریسمو همواره گرافیک های چشم نوازی را به مخاطبان ارائه داده اند. این بازر سازندگان ریسک کرده و گرافیک بازی را تا حد امکان بالا برده و ازتمامی توان PS3 استفاده کرده اند. بررسی گرافیک GT6 نشان می دهد که رزولوشن بازی تا 12.5 درضد پیشرفت به حد نصاب 1080 در 1440 (با سرعت فریم 60) دست یافته است اما این افزایش ابعاد موجب شده که از برخی قابلیت های گرافیکی چشم پوشی شود. به عنوان مثال تکنیک MultiSampling به نفع پس پردازش های MLAAنادیده گرفته شده است. از طرفی سازندگان با انتقال منابع پردازش Anti-Alising به SPUهای پردازنده Cell موجب شده پردازنده گرافیکی توان خود را صرف افزایش ابعاد کند.بدین ترتیب سازندگان موفق شدند که سیستم رندر جدیدی را در موتور بازی جای داده و از تکنیک جدید نورپردازی در بازی بهره ببرند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نورپردازی بازی تغییر کرده است و به کمک همین روش شاهد نورپردازی زیبا و پویاتری نسبت به نسخه های گذشته هستیم. در نسخه های قبلی بازی ما شاهد آن بودیم که نورپردازی اغلب با استفاده از منابع نو از پیش تعیین شده محاسبه شده صورت میگرفت اما در نسخه جدید با سیستم نورپردازی جدید،را ها و جاده ها دارای سایه ها و روشنایی شفاف تری نسبت به قبل هستند و ترکیب آن با افزایش محدوده پوشش سایه ها و بهره گیری از منایع نور خارجی در کنار استفاده بهینه تر از تکنیک HDR بیشتر از هر زمان دیگری گرافیک بازی را واقعی تر جلوه میدهد.
نرم تر شدن سایه ها در دو نمای درون و بیرون اتومبیل به خوبی قابل مشاهد است و این موضوع باعث شده مشکل لبه های شکسته سایه ها نسیت به نسخه پنجم کمتر شود. گرچه مشکلاتی نیز در هنگام اضافه شدن دود و غبار دیده میشود. استفاده از تکنیک Adaptive Tessellation دیگر تغییر گرافیک بازی است.این تکنیک کمک موثری بر مدیریت منابع سیستم است که سازندگان به خوبی از عده این کار برآمدند و با استفاده از تکنیک میزان پردازش در نماهای دوردست تا حد ممکن کنترل شده و در نتیجه کمک بسیاری را به افزایش گرافیک در ابعاد مختلف کرده است.
البته یک مشکل در گرافیک بازی است و آن هم Screen-Tearingهاییست که گهگایی در بازی دیده میشود.گرچه با استفاده از V-sync این خطوط در ببالای صفحه ظاهر شده و کمتر به چشم می آیند اما زمانی که به موتور بازی فشارهای شدید وارد می شود این مشکل دوباره ایجاد میشود. بهترین راه حل برای این مشکل کاهش رزولوشن بازی به 720 است. انتقادی که به نسخه قبلی بازی وارد بود،استفاده از اتومبیل های نسخه استاندارد بود اما در نسخه جدید سازندگان به طرز ماهرانه ای این گونه اتومبیل ها را در داخل بازی مخفی کرده اند. اصولا تشخیص این نوع ماشین ها با ماشین های نسخه Premium به راحتی ممکن نیست. تنها زمانی میتوان به استاندارد بودن ماشین پی برد که از نمای داخل به آن نگاه کرد. خودرو های استاندارد نمای درونی نداشته و یا نمای داخلیشان ساده طراحی شده است.
در مجموع گرافیک بازی بالاتر از انتظار و با توجه به رزولوشن 1080 و 60 فریم بودن آن بسیار چشم نواز و عالی است و در بسیاری از صحنه ها گرافیکی بسیار واقعی را به نمایش می گذارد. در بخش صداگذاری نیز بازی هیچ عیب و نقصی نداشته و مانند نسخه پنجم عالی کار شده است. سازندگان همچنین تعدای موزیک های زیبا به بازی اضافه کرده اند که بسیار دلنشین است. به خاطر همین بخش صداگذاری و موسیقی بازی بسیار خبو کار شده است.
در کل بازی GT6 پیشرفت های بسیاری را به خود دیده است و بسیاری از کاستی ها را پر کرده ولی مشکلاتی کوچک نیز در بازی دیه می شود ولی این مشکلات از ارزش این بازی کم نکرده و اگر طرفدار بازی های ریسینگ شبیه ساز هستید،تجربه این عناون از نان شب هم واجب تر است!
گرافیک:9.5
گیمپلی:8
موزیک و صداگذاری:9
ارزش بازی:8.5
نمره کل:8.5
![عظمت در پیست مسابقه/نقد و بررسی Gran Turismo 6 1](http://gamesiders.com/wp-content/uploads/2014/01/gran-turismo-6-logo-300x152.jpg)
نام:Gran Turismo 6
سبک:Racing
سازنده
![Tongue Tongue](http://www.flashkhor.com/forum/images/smilies/tongue.gif)
ناشر:SC3
پلتفرم
![Tongue Tongue](http://www.flashkhor.com/forum/images/smilies/tongue.gif)
گیمپلی بازیهای شبیه ساز اتومبیل تفاوت اساسی با بازیهای اتومبیل رانی آرکید دارد.در این نسخه سازندگان هم به اصول و ریشه GT وفادار مانده اند و هم بخش های دیگر بازی را ارتقا داده اند. بزرگ ترین تغییر ایجاد شده در این نسخه مربوط به نحوه کنترل ماشین ها می شود که PD با کمک شرکت های مختلف این تغییرات را به وجود آورده است. این سیستم کنترل بازی با استفاده از تعلیق جدید به کار رفته در گیمپلی بسیار متحول کننده است. این سیستم به لطف تجربیات شرکت KM Automotive به کار گرفته شده و به بازیباز اجازه می دهد تا در سرعت های بلا و در هنگام عبور از پیچ ها ماشین را به خوبی هدایت و کنترل کند.در این هنگام تاثیر کمک فنر های ماشین های به خوبی مشهود است و در کنار فیزیک عالی و مناسب و کنترل عالی،گیمپلی بازی را بیش از پیش جذاب تر می کند.هرچند بخش انیمیشین بازی کمی از مشکلاتی رنج میبرد که سازندگان فکری به حال آن نکرده اند.
هندلینگ خودروها همواره از جذاب ترین و البته چالش برانگیزترین بخش GT بوده است. در این نسخه نیز تعادل خوبی میان عوامل کنترلی ماشین مانند ترمز دستی،گاز،ترمز و …. وجود دارد و کنترل بازی اگر چه در بعضی بخش ها بازیباز را به چالش میکشد اما بخش تیونینگ بازی به کمک بازیباز آمده و کمک بسیاری به او میکند.بخش تیونینگ بازی بسیار مهم و حیاتی است و در این نسخه بسیار عالی و کامل طراحی شده و برای عبور از مسابقات بسیار مهم است. در این بازی حدود 1200 ماشین جدید و قدیمی وجود دارد و امکان تیونینگ تمامی این ماشین ها وجود دارد که نکته مثبتی برای این سری است. در ادامه بخش هندلینگ باید این نکته را خاطرنشان کرد که در بعضی مواقع استفاده از فرمان کنترلی(Wheel Force Feedback) تنها راه عبور از مسابقات سخت به شمار می رود. به این دلیل که زدن رکود های جدید و راه یابی به مراحل بالاتر با گیم پد کمی مشکل است.
تغییرات جوی در بعضی پیست ها به خوبی کار شده و پیشرفت چشمگیری را داشته است.سازندگان توانسته اند حس یه روز بارانی که با ماشین مورد علاقه خود در حال رانندگی هستید را به خوبی به بازیبازان منتقل کنند.طراحی بصری این جلوه ها و تغییر روش کنترل ماشین ها در شرایط جوی متفاوت به بهترین شکل در بازی پیاده شده است که دقت سازندگان بازی را به نمایش میگذارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
![عظمت در پیست مسابقه/نقد و بررسی Gran Turismo 6 1](http://gamesiders.com/wp-content/uploads/2013/10/image_gran_turismo_6-23361-2717_0008-300x168.jpg)
بعضی از تغییرات بازی ممکن است برای حرفه ای ها ناخوشایند باشد. به طور مثال مسابقات Le Mans فرانسه در نسخه های قبلی به طور 24 ساعت واقعی برگزار میشد ولی در این نسخه کاهش شدیدی(در حد 24 دقیقه) داشته است که برای حرفه ای ها کمی غیرقابل تحمل است. یامائوچی و سازندگان بازی تلاش بسیاری کرده اند که گیمپلی بازی تکراری نشده و جذابیت خود را همواره حفظ کند. بخش هایی نظیر Festival of Speed،Lunar Exploration و غیره به بازی اضافه شده اند. بخش LE بخشی بسیار ناب و تک است که باید نیروی جاذبه ماه را به چالش بکشید. این بخش بسیار عالی و منحصر به فرد طراحی شده و جلوه خاصی به بازی بخشیده است.
یکی از مشکلات اصلی نسخه قبل این بود که به تمامی خودروها دسترسی نداشته و بسیاری از خودرو ها در گروه ماشین های دوم بودند. این بخش به اعتقاد برخی به واقع پذیر بودن بازی کمک میکرد ولی از طرفی وقت بازیباز را بسیار تلف میکرد. در نسخه جدید این مشکل به طور کلی حل شده و بازیباز به راحتی می تواند اتومبیل مورد نیاز خود را از فروشگاه ها خریداری کند.
هوش مصنوعی بازی در شماره پنجم بسیار بالا و عالی طراحی شده بود و در این نسخه هوش مصنوعی خوب طراحی شده است ولی اگر بخواییم با نسخه قبل مقایسه کنیم کمی پسرفت داشته است و تصادف های بیخود در بازی نشان از این ضعف دارد ولی به تنهایی هوش بازی خوب طراحی شده است. با اولین نگاه شاهد تغییراتی در منوی بازی هستیم. در ضاهر امر منو بازی شباهت هایی با نسخه پنجم دارد ولی تفاوت های اساسی نیز دیده می شود. در نسخه پنجم تمامی بخش ها در یک طرف صفحه بودند و با رفتن به زیرشاخه های بازی منو دچار یک آشفتگی عجیبی میشد که حوصله بازیباز را به طور کلی سر میبرد. در منو جدید این آشفتگی از بین رفته و تمامی بخش ها به ساده ترین صروت در منو پیاده شده اند وبازیباز به راحتی میتواند به بخش های مورد نظر خود دسترسی داشته باشد که خود نکته مثبتی برای این نسخه است.
بحث مهم دیگر در بازیهای ریسینگ بخش فیزیک بازی است. فیزیک بازی در نسخه قبل با مشکلاتی همراه بود. در این نسخه فیزیک بازی بسیار پیشرفت کرده است اما باز مشکلاتی در آن دیده می شود. حالت تخریب پذیری باری و ماشین ها خوب کار شده ولی نکته ای که بسیار عجیب است ایم است که اگر شما با سرعت 50 km/h یا با سرعت 150 km/h تصادف کنید اثر تخریب پذیری یکسان خواهد بود که این خود نکته منفی برای این سری تلقی می شود. گرچه آپدیت جدید این بازی منتشر شده و این مشکل از بین رفته است.
بخش آنلاین بازی یکی از نکات مثبت این سری بوده است. همانند نسخه قبلی شاهد حضور بخش Season Event در بخش آنلاین هستیم.این بخش یکی از هیجان انگیزترین و البته سخت ترین بخش های بازی برای محک زدن توانایی های بازیباز و کسب پول زیاد برای تهیه ی اتومبیل های مورد نیاز است.یکی دیگر از جذابیت های این بخش برگزرای مسابقات فصلی است.یکی از نکات مثبت این بخش امکان حضور فیزیکی برنده مسابقات در پیست های واقعی به مزبانی Polyphony Digital و سایر اسپانسرها است.
اما یکی از انتقاد های وارده بر این بخش محدودیت حضور کاربرانی است که نسخه 15[sup]TH[/sup] Anniversary را تهیه نکرده اند.زیرا برخی مسابقات در محدوده اتومبیل هایی برگزار می شود که تنها در این نسخه وجود دارند و کاربران سایر نسخه ها از حضور در این مسابقات محروم هستند که این حرکت نشان از این دارد که PD به فکر منافع خویش است. در سایر بخش های بازی نیز شاهد سیستم قدیمی و جذابی هستیم که در نسخه های قبلی وجود داشتند.
اصولا در بازیهای شبیه ساز اتومبیل به علت عدم نیاز به برخی از پردازش های گرافیکی،منابع سیستم توسط طراحان به هر چه واقعی تر شدن تصاویر اختصاص داده می شود. سری بازیهای گرن توریسمو همواره گرافیک های چشم نوازی را به مخاطبان ارائه داده اند. این بازر سازندگان ریسک کرده و گرافیک بازی را تا حد امکان بالا برده و ازتمامی توان PS3 استفاده کرده اند. بررسی گرافیک GT6 نشان می دهد که رزولوشن بازی تا 12.5 درضد پیشرفت به حد نصاب 1080 در 1440 (با سرعت فریم 60) دست یافته است اما این افزایش ابعاد موجب شده که از برخی قابلیت های گرافیکی چشم پوشی شود. به عنوان مثال تکنیک MultiSampling به نفع پس پردازش های MLAAنادیده گرفته شده است. از طرفی سازندگان با انتقال منابع پردازش Anti-Alising به SPUهای پردازنده Cell موجب شده پردازنده گرافیکی توان خود را صرف افزایش ابعاد کند.بدین ترتیب سازندگان موفق شدند که سیستم رندر جدیدی را در موتور بازی جای داده و از تکنیک جدید نورپردازی در بازی بهره ببرند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
![عظمت در پیست مسابقه/نقد و بررسی Gran Turismo 6 1](http://gamesiders.com/wp-content/uploads/2013/10/gran_turismo_6_1920x1080_78042-300x168.jpg)
نورپردازی بازی تغییر کرده است و به کمک همین روش شاهد نورپردازی زیبا و پویاتری نسبت به نسخه های گذشته هستیم. در نسخه های قبلی بازی ما شاهد آن بودیم که نورپردازی اغلب با استفاده از منابع نو از پیش تعیین شده محاسبه شده صورت میگرفت اما در نسخه جدید با سیستم نورپردازی جدید،را ها و جاده ها دارای سایه ها و روشنایی شفاف تری نسبت به قبل هستند و ترکیب آن با افزایش محدوده پوشش سایه ها و بهره گیری از منایع نور خارجی در کنار استفاده بهینه تر از تکنیک HDR بیشتر از هر زمان دیگری گرافیک بازی را واقعی تر جلوه میدهد.
نرم تر شدن سایه ها در دو نمای درون و بیرون اتومبیل به خوبی قابل مشاهد است و این موضوع باعث شده مشکل لبه های شکسته سایه ها نسیت به نسخه پنجم کمتر شود. گرچه مشکلاتی نیز در هنگام اضافه شدن دود و غبار دیده میشود. استفاده از تکنیک Adaptive Tessellation دیگر تغییر گرافیک بازی است.این تکنیک کمک موثری بر مدیریت منابع سیستم است که سازندگان به خوبی از عده این کار برآمدند و با استفاده از تکنیک میزان پردازش در نماهای دوردست تا حد ممکن کنترل شده و در نتیجه کمک بسیاری را به افزایش گرافیک در ابعاد مختلف کرده است.
البته یک مشکل در گرافیک بازی است و آن هم Screen-Tearingهاییست که گهگایی در بازی دیده میشود.گرچه با استفاده از V-sync این خطوط در ببالای صفحه ظاهر شده و کمتر به چشم می آیند اما زمانی که به موتور بازی فشارهای شدید وارد می شود این مشکل دوباره ایجاد میشود. بهترین راه حل برای این مشکل کاهش رزولوشن بازی به 720 است. انتقادی که به نسخه قبلی بازی وارد بود،استفاده از اتومبیل های نسخه استاندارد بود اما در نسخه جدید سازندگان به طرز ماهرانه ای این گونه اتومبیل ها را در داخل بازی مخفی کرده اند. اصولا تشخیص این نوع ماشین ها با ماشین های نسخه Premium به راحتی ممکن نیست. تنها زمانی میتوان به استاندارد بودن ماشین پی برد که از نمای داخل به آن نگاه کرد. خودرو های استاندارد نمای درونی نداشته و یا نمای داخلیشان ساده طراحی شده است.
در مجموع گرافیک بازی بالاتر از انتظار و با توجه به رزولوشن 1080 و 60 فریم بودن آن بسیار چشم نواز و عالی است و در بسیاری از صحنه ها گرافیکی بسیار واقعی را به نمایش می گذارد. در بخش صداگذاری نیز بازی هیچ عیب و نقصی نداشته و مانند نسخه پنجم عالی کار شده است. سازندگان همچنین تعدای موزیک های زیبا به بازی اضافه کرده اند که بسیار دلنشین است. به خاطر همین بخش صداگذاری و موسیقی بازی بسیار خبو کار شده است.
در کل بازی GT6 پیشرفت های بسیاری را به خود دیده است و بسیاری از کاستی ها را پر کرده ولی مشکلاتی کوچک نیز در بازی دیه می شود ولی این مشکلات از ارزش این بازی کم نکرده و اگر طرفدار بازی های ریسینگ شبیه ساز هستید،تجربه این عناون از نان شب هم واجب تر است!
گرافیک:9.5
گیمپلی:8
موزیک و صداگذاری:9
ارزش بازی:8.5
نمره کل:8.5