07-03-2021، 0:49
ﺟﮕﻮﺍﺭ ﻟﻨﺪﺭﻭﻭﺭ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺁﻥ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭﯼ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﯾﺘﺎﻧﯿﺎﯾﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.
ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺗﻌﺪﺍﺩﯼ ﺍﺯ ﻣﺪﻝﻫﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺍﯾﻨﺪ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻠﯽ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺗﺎ ۲۵٪ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﺑﺪ. ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎ ﻧﺴﻞ ﺑﻌﺪﯼ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﻭﺍﺭﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﻣﺠﻠﻞ ﺷﻮﺩ، ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﯾﮏ ﻣﺸﮑﻞ ﻋﻤﺪﻩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﺷﻮﺩ.
ﻣﺴﺌﻠﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺻﻠﯽ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﺋﯿﺲ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻪ ﺗﺎﺯﮔﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﺎﻻﻧﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ۱۰۰،۰۰۰ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﯿﻔﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ، ﮐﻪ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻣﻨﻔﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﺗﺼﻮﺭ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﮕﻮﺍﺭ ﻟﻨﺪﺭﻭﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﺗﯿﺮﯼ ﺑﻮﻟﻮﺭ ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺟﮕﻮﺍﺭ ﻟﻨﺪﺭﻭﻭﺭ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖﻫﺎﯼ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﺍﻭ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﮔﻔﺖ: ﻧﺎﺭﺿﺎﯾﺘﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺎ ﺩﺍﺷﺖ. ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩﺍﯾﻢ، ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ۱۰۰،۰۰۰ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯿﻢ ﺳﺎﻻﻧﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﺮﺳﺎﻧﯿﻢ.
ﺟﮕﻮﺍﺭ ﻭ ﻟﻨﺪﺭﻭﻭﺭ ﺩﺭ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﻧﻈﺮﺳﻨﺠﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﯽ ﺩﯼ ﭘﺎﻭﺭ ﺩﺭ ﺍﯾﺎﻻﺕ ﻣﺘﺤﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﭘﻨﺞ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ. ﺑﻮﻟﻮﺭ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺗﻼﺵﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻧﺸﺎﻧﻪﻫﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﻣﺜﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽﺭﺳﻨﺪ.
ﺍﯾﻦ ﻣﺪﯾﺮ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﺳﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬﺍﺭﺍﻥ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﻧﺎﺭﺿﺎﯾﺘﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺍﺯ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۱ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﻭﯼ ﺍﻓﺰﻭﺩ: ﻣﺎ ﭘﯿﭽﯿﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽﺩﻫﯿﻢ. ﺩﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺕ ﮐﻤﺘﺮﯼ ﺭﺥ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ، ﭼﻮﻥ ﺭﻭﻧﺪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﻣﺜﻞ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.
ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎﯼ ﮔﺎﺭﺍﻧﺘﯽ ﻧﯿﺰ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ ﮐﻪ ﺟﮕﻮﺍﺭ ﻟﻨﺪﺭﻭﻭﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺩﺭﺳﺘﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﺍﺯ ﻣﺎﺭﺱ ﺗﺎ ﺩﺳﺎﻣﺒﺮ ۲۰۲۰، ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺣﺪﻭﺩ ۶۸۰ ﺩﻻﺭ ﺻﺮﻑ ﻣﻄﺎﻟﺒﺎﺕ ﻭ ﺗﻌﻤﯿﺮﺍﺕ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﮔﺎﺭﺍﻧﺘﯽ ﮐﺮﺩ، ﮐﻪ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎً ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﻣﺒﻠﻐﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺧﺮﺝ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.