10-08-2020، 21:43
کمپانی «وارنر میدیا» در پی ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن قرار است به عنوان بخشی از سیاست ادغام فعالیتها و جذب بیشتر مخاطب، دستکم ۸۰۰ نفر از کارکنان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» و شبکه «اچ. بی. او» را تعدیل کند.
اخراج حدود ۶۵۰ نفر از کارکنان استودیو فیلمسازی برادران وارنر از امروز دوشنبه آغاز میشود. به این ترتیب از گروه اچ.بی.او نیز بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ نفر از کارکنان تعدیل خواهند شد.
تعدیل این نیروها پس از آن اتفاق میافتد که جیسون کیلار مدیرعامل کمپانی وارنر میدیا روز جمعه از ایجاد یک تغییر اساسی در مدیریت محتوای این کمپانی رسانهای رونمایی، رابرت گرینبلت و کوین ریلی رهبران ارشد برنامهریزی گروه اچ.بی.او مکس را اخراج و تمام عملیات تولیدی میدیا وارنر را در یک عملیات واحد ادغام کرد.
دیگر شرکتهای رسانهای نیز به دلیل تبعات اقتصادی شیوع کرونا و کوچ مخاطبان از تلویزیون به سرویسهای (VOD) به تعدیل نیرو روی آوردهاند.
غول رسانهای انبیسی یونیورسال (NBCUniversal) در روزهای اخیر اخراج شماری از کارکنانش را آغاز کرد. این شرکت که با مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی پارکهای موضوعی، محدودیتها در تولید محتوا و کاهش تبلیغات ناشی از همهگیری ویروس کرونا دست به گریبان است، هفته جاری اعلام کرد فرانسیس برویک را به طور موقت به عنوان مدیر محتوای هر سه بخش پخش اینترنتی، کابلی و رادیو-تلویزیونی منصوب میکند تا زمانی که فرد جدیدی را برای برنامهریزی هر سه بخش پیدا کند.
اخراج حدود ۶۵۰ نفر از کارکنان استودیو فیلمسازی برادران وارنر از امروز دوشنبه آغاز میشود. به این ترتیب از گروه اچ.بی.او نیز بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ نفر از کارکنان تعدیل خواهند شد.
تعدیل این نیروها پس از آن اتفاق میافتد که جیسون کیلار مدیرعامل کمپانی وارنر میدیا روز جمعه از ایجاد یک تغییر اساسی در مدیریت محتوای این کمپانی رسانهای رونمایی، رابرت گرینبلت و کوین ریلی رهبران ارشد برنامهریزی گروه اچ.بی.او مکس را اخراج و تمام عملیات تولیدی میدیا وارنر را در یک عملیات واحد ادغام کرد.
دیگر شرکتهای رسانهای نیز به دلیل تبعات اقتصادی شیوع کرونا و کوچ مخاطبان از تلویزیون به سرویسهای (VOD) به تعدیل نیرو روی آوردهاند.
غول رسانهای انبیسی یونیورسال (NBCUniversal) در روزهای اخیر اخراج شماری از کارکنانش را آغاز کرد. این شرکت که با مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی پارکهای موضوعی، محدودیتها در تولید محتوا و کاهش تبلیغات ناشی از همهگیری ویروس کرونا دست به گریبان است، هفته جاری اعلام کرد فرانسیس برویک را به طور موقت به عنوان مدیر محتوای هر سه بخش پخش اینترنتی، کابلی و رادیو-تلویزیونی منصوب میکند تا زمانی که فرد جدیدی را برای برنامهریزی هر سه بخش پیدا کند.