امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فولکس گلف

#1
شايد بعد از فولكس واگن معروف بيتل كه يكي از مردمي ترين خودروهاي ساخته شده بر روي زمين باشد، خودروي گلف از همين سازنده اروپايي، همچنان به عنوان يك خودروي خوب كوچك خانوادگي در رده هاچبك هاي بزرگ محسوب مي شود و علاقه مندان اين خودرو نسبت به آن خود تعصب خاصي دارند

نسل اول اين خودرو در سال 1974در آتليه طراحي ايتال ديزاين توسط جورجتو جيوجيارو طراحي و به بازار عرضه شد كه هنوز نمونه هاي در حال تحرك اين خودرو را مي توان در خيابان هاي ايران نيز مشاهده كرد كه خود گواهي بر كيفيت بالاي آن مي باشد. نسل دوم اين خودرو هم در تعداد محدود از كشور مكزيك به ايران وارد شد و ابتداي دهه نود ميلادي به صورت پايه و بدون هيچ آپشن خاصي وارد گشت كه به دليل كيفيت خوب سواري، حتي نسبت به نمونه هاي مشابه درون كشور، هنوز دست به دست مي چرخد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.newdesign.ir/images/2008-9-20-GOlf-1.jpg
طراحي نسل ششم اين خودرو كه براي اولين بار در نمايشگاه خودروي پاريس 2008 به نمايش خواهد رسيد، زير نظر آقاي والتر دسيلوا Walter de Silva ارتقاء يافته، و المان ها و خط مشي طراحي خودروهاي نوين فولكس واگن را به وضوح در خود دارد. لازم به ذكر است كه هدف تيم طراحي اين خودرو، ساخت يك محصول چالش گر خاص به عنوان نماينده فرم هاي آينده نبوده و بنا به تصميم و خط فكري مدير بخش طراحي فولكس واگن آقاي والتر ديسيلوا كه از فوريه 2007 به اين سمت گماشته شده است، تنها فرم ارتقاء يافته همان خودروهاي گلف از ابتداي توليد، سال 1974 تا 1983 و همچنين نسل چهارم آن كه از سال 1997 تا 2003 عرضه شده مي باشد.

فرم منحصر به فرد چراغ ها، با حالتي مانند خودروهاي شرقي، همچنين چراغ هاي عقب و پروفيل جانبي خودرو، نمايشگر تركيب صحيح اسانس موفقيت ژاپني و اصالت آلماني با رهبري طراح ايتاليايي است كه باز هم الگو بودن و تفكر صحيح كمپاني هاي شاخصي مانند فولكس واگن و محصول تأثيرگذاري مانند گلف را بر خودروسازي تمام دنيا ديكته كرده به نمايش خواهد گذاشت.
Golf Golf
در حقيقت موفقيت هميشگي خودروي گلف با در نظر گرفتن حفظ تاريخچه DNA گلف از ابتدا تا به حال مي باشد، كه ارتقاء آن در نسل نوين اين خودرو در نهايت دقت بدون هيچ اغراق فرمي و با استفاده از المان هاي ديگر محصولات گروه فولكس مي باشد و نسل ششم هيچ حركت راديكالي و خارج از الگوهاي گلف را به نمايش نمي گذارد و اگر آن را از هر زاويه ببينيد، تنها چيزي كه به خاطر شما خواهد رسيد، همان خودروي گلف است.

در كل شما طرح جديد گلف را در يك كلام اسپورت تر و هدفمندانه تر از تمامي مدل هاي قبلي خواهيد يافت كه شايد استفاده از حالت خشن چراغ هاي جلوي آن با اقتباسي از خواهر كوچك تر همين خودرو Audi A3 و فرم برجسته امتداد اين چراغ ها بر روي درپوش موتور، بر حالت هاي اسپورت اين خودرو افزوده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.newdesign.ir/images/2008-9-20-GOlf-4.jpg
در جايي كه خودرو هاي سه درب هاچ بك معمولاً از گونه پنج درب آن اسپورت تر مي باشد، موازي و هم ريتم بودن Sixth Line يا همان درز انتهايي درب سرنشين عقب خودرو با درز تشكيل شده مابين سپر و گلگير عقب، هميشه حالت خاص و زيبايي خيره كننده اي را به بيننده عرضه مي كند كه در گونه سه درب آن اين حالت وجود ندارد، همچنين پهناي محسوس و بيش از حد ستون C در اين خودرو هميشه حس قدرت و ايمني را از نظر بصري بالاتر برده و ديگر به عنوان امضاي اين خودرو محسوب مي شود و تبديل به يك كاركتر هميشگي و دوست داشتي در گلف شده است.
شما در خودروي گلف مي توانيد تغيير فرم جهاني جلوي خودروها را ببيند، به صورتي كه چراغ ها تمايل به حركت به كنارهاي خودرو دارند و گريل جلو پهن تر و وسيع تر شده است. خط برجسته اي كه در زير چراغ هاي جلو، بر روي سپر كشيده شده و باعث شكستگي فرم سپر جلو شده است، و امتداد آن در جايي كه به منطقه ورودي هوا در زير سپر مي رسد، حالتي مانند خط كاركتر لاين صورت در دو سوي دهان و بيني مردان را به انسان القاء مي كند و وجود همين المان در جلوي اين خودرو، به انضمام خطوط نسبتاً افقي تر در كليه عناصر اين خودرو، آن را به به مردانه ترين هاچبك موجود در بازار تبديل كرده است.

نماي عقب اين خودرو به مدد استفاده بيش از پيش از خطوط افقي، پهن تر به نظر مي آيد و فرم چراغ هاي عقب اين خودرو نيز برگرفته از اس يو وي Touareg فولكس واگن مي باشد و در نهايت شما گلف جديد را پهن تر و با ارتفاع كمتر خواهيد يافت كه خود دليلي بر حالت هاي اسپورت اين هاچ بك داغ است


http://www.newdesign.ir/images/2008-9-20-GOlf-7.jpg
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خودرو فولکس واگن پولو GTI در رندرهای غیررسمی پیش از رونمایی
  خودرو آماروک، رندر سبک جدید تحسین شده فولکس واگن
  خودرو فیس لیفت فولکس واگن جتا مدل 2022 تایید شد
  خودرو فولکس واگن I.D5 آماده تولید به نظر می رسد
  نهایی شدن قرارداد فولکس واگن با یک خودروساز ایرانی ظرف روزهای آینده
  ساخت شاسی بلندی بر اساس فولکس آماروک تایید شد .
  تحقیقات دقیق تر اروپا در مورد فولکس واگن
  تعطیلی یکی از تاسیسات فولکس واگن
  طراحی ذهنی فولکس واگن تیگوان مدل 2016 منتشر شد
  معرفی نسل جدید فولکس واگن تیگوان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان