17-08-2017، 13:21
تیم کوک در یکی از گزارشات خود گفت: امروزه همه مردم دنیا از گوشی همراه استفاده می کنند اما اپل، گوشی را تولید خواهد کرد که همگان بیشترین استفاده را از آن ببرند.
آیفون در حال ده ساله شدن است و این گفته تیم کوک نیز با توجه به خرید بیش از یک میلیارد گوشی آیفون توسط کاربران متعدد، تحقق پیدا کرده است. Gartner نیز اعلام کرده آیفون های اپل با 17.9 درصد، بیشترین سهم بازار گوشی های همراه را به خود اختصاص داده اند.
این امر نه تنها بر زندگی روزمره مردم تاثیر گذاشته بلکه تکنولوژی در حال تحول اپل، بسیاری از شرکت های دیگر را تشویق به ورود به بازار تلفن های همراه کرده است.
آیفون های اپل، راه را برای برخی دیگر از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر نیز هموار کرده اند. در واقع اپ استور تا یک سال بعد از رونمایی از اولین اپل، شکل نگرفته بود و در حال حاضر نیز بیش از 2.2 میلیون اپلیکیشن در آن وجود دارد .
آیفون،تاثیر قابل توجهی را بر تبلیغات دیجیتال بر جای گذاشته و در حال حاضر نیز بیش از 143 میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق موبایل شده است. این نرخ رشد در یک دوره ده ساله، قابل توجه است و تا سال 2020 نیز تبلیغات موبایلی نیمی از تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص می دهد.
ده سال پیش، گوشی های آیفون، دنیا و تبلیغات را به طور کامل تغییر دادند. به هر حال رشد آیفون به ما نشان می دهد که شرکت هایی مانند اپل که سریعتر خود را با وقایع موجود سازگار کردند و روش های جدید را برای رسیدن به اهدافشان انتخاب کردند به بیشترین سود دست پیدا کردند.
آیفون در حال ده ساله شدن است و این گفته تیم کوک نیز با توجه به خرید بیش از یک میلیارد گوشی آیفون توسط کاربران متعدد، تحقق پیدا کرده است. Gartner نیز اعلام کرده آیفون های اپل با 17.9 درصد، بیشترین سهم بازار گوشی های همراه را به خود اختصاص داده اند.
این امر نه تنها بر زندگی روزمره مردم تاثیر گذاشته بلکه تکنولوژی در حال تحول اپل، بسیاری از شرکت های دیگر را تشویق به ورود به بازار تلفن های همراه کرده است.
آیفون های اپل، راه را برای برخی دیگر از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر نیز هموار کرده اند. در واقع اپ استور تا یک سال بعد از رونمایی از اولین اپل، شکل نگرفته بود و در حال حاضر نیز بیش از 2.2 میلیون اپلیکیشن در آن وجود دارد .
آیفون،تاثیر قابل توجهی را بر تبلیغات دیجیتال بر جای گذاشته و در حال حاضر نیز بیش از 143 میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق موبایل شده است. این نرخ رشد در یک دوره ده ساله، قابل توجه است و تا سال 2020 نیز تبلیغات موبایلی نیمی از تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص می دهد.
ده سال پیش، گوشی های آیفون، دنیا و تبلیغات را به طور کامل تغییر دادند. به هر حال رشد آیفون به ما نشان می دهد که شرکت هایی مانند اپل که سریعتر خود را با وقایع موجود سازگار کردند و روش های جدید را برای رسیدن به اهدافشان انتخاب کردند به بیشترین سود دست پیدا کردند.