23-04-2016، 16:53
کمپانی منصوری به ریاست کوروش منصوری حالا دیگر برای علاقه مندان به دنیای خودرو در ایران و جهان شناخته شده است.
این شرکت آلمانی محصولاتی را در بالاترین سطح بازار خودرو تولید و عرضه می کند و به تیونینگ و توسعه برترین خودروهای جهان از برندهای لوکس و سوپر اسپرت می پردازد.
منصوری پروژه توسعه این مدل را تحت عنوان “Palm Edition 999” تعریف کرده و در اقدامی فوق تجمل گرایانه از قطعات بزرگ آب طلا کاری شده برای قطعاتی چون دستگیره در ،رکاب های جانبی، رینگ های ۲۲ اینچی و جلوپنجره خودرو بهره برده است.
در فضای داخلی هم وضعیت به همین منوال است و قطعاتی چون کنسول میانی و لوگوهای رولزرویس و منصوری با طلای ۲۴ عیار پوشیده شده اند.
همچنین در صورت سفارش مشتری امکان اسپری گرد طلا در رنگ این خودرو فوق العاده خاص نیز وجود دارد.
منصوری برخلاف برخی دیگر شرکت های تیونینگ تنها به تغییرات ظاهری توجه ندارد و در بخش ارتقاء فنی نیز یکی از برترین های دنیای تیونینگ محسوب می شود.
برای این رولزرویس تیونینگ موتور به شکلی انجام شده که استخراج ۷۳۰ اسب بخار قدرت از حجم ۶٫۶ لیتری با آرایش دوازده سیلندر خورجینی (V شکل) ممکن باشد و به لطف حداکثر گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متری کوچکترین تعللی در روند شتاب گیری احساس نشود.
بدین ترتیب قدرت موتور پالم ادیشن ۹۹۹ در حدود یکصد اسب بخار نسبت به نمونه استاندارد افزایش یافته و حالا لمس سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت به راحتی ممکن خواهد بود.
این شرکت آلمانی محصولاتی را در بالاترین سطح بازار خودرو تولید و عرضه می کند و به تیونینگ و توسعه برترین خودروهای جهان از برندهای لوکس و سوپر اسپرت می پردازد.
منصوری پروژه توسعه این مدل را تحت عنوان “Palm Edition 999” تعریف کرده و در اقدامی فوق تجمل گرایانه از قطعات بزرگ آب طلا کاری شده برای قطعاتی چون دستگیره در ،رکاب های جانبی، رینگ های ۲۲ اینچی و جلوپنجره خودرو بهره برده است.
در فضای داخلی هم وضعیت به همین منوال است و قطعاتی چون کنسول میانی و لوگوهای رولزرویس و منصوری با طلای ۲۴ عیار پوشیده شده اند.
همچنین در صورت سفارش مشتری امکان اسپری گرد طلا در رنگ این خودرو فوق العاده خاص نیز وجود دارد.
منصوری برخلاف برخی دیگر شرکت های تیونینگ تنها به تغییرات ظاهری توجه ندارد و در بخش ارتقاء فنی نیز یکی از برترین های دنیای تیونینگ محسوب می شود.
برای این رولزرویس تیونینگ موتور به شکلی انجام شده که استخراج ۷۳۰ اسب بخار قدرت از حجم ۶٫۶ لیتری با آرایش دوازده سیلندر خورجینی (V شکل) ممکن باشد و به لطف حداکثر گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متری کوچکترین تعللی در روند شتاب گیری احساس نشود.
بدین ترتیب قدرت موتور پالم ادیشن ۹۹۹ در حدود یکصد اسب بخار نسبت به نمونه استاندارد افزایش یافته و حالا لمس سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت به راحتی ممکن خواهد بود.