21-04-2016، 18:59
مرسدس-AMG، در آستانه نمایشگاه خودرو نیویورک، از مدل ۲۰۱۷ خودرو GLC43 پردهبرداری کرد. GLC43، اولین مدل AMG در کل کلاس GLC است و قرار است به لطف تقویتهای اعمالشده روی خودرو ازجمله سیستم تعلیق جدید، سیستم چهارچرخ محرک و یک موتور توئین توربو V6، هدایتپذیری و عملکرد بهتری را نسبت به GLC300 به ثبت برساند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلب تپنده مرسدس AMG GLC43، یک موتور ۳ لیتری تویین توربو V6 با خروجی ۳۶۲ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتون متر گشتاور است؛ همان موتوری که در خودروهای GLE450، SLC43، C43 و C450 نیز بهکاررفته است. این موتور به یک جعبهدنده تیونینگ شده ۹ سرعته متصل میشود که از سیستم دو کلاچه نیز بهرهمنداست تا در حالت اسپرت پلاس انتقال نیرو سریعتر صورت گیرد.
خودرو GLC43 دیفرانسیل عقب است ولی درعینحال از سیستم چهارچرخ محرک نیز بهره میبرد که توسط AMG در خودرو اعمالشده است و ۳۱٫۶۹ درصد از گشتاور را به چرخهای جلو منتقل میکند. علاوه بر این، سیستم سه مرحلهای و الکترونیکی کنترل پایداری خودرو و سیستم تعلیق به کمک پمپ هوا (Air suspension) به همراه سیستم تعدیل نیروی وارد بر شاسی نیز موارد جدیدی هستند که به خودرو اضافهشدهاند. سیستم تعدیل نیرو روی شاسی دارای سه حالت راحتی، اسپرت و اسپرت پلاس است که در هر یک از حالات، نیروی وارد بر بخشهای مختلف شاسی را طوری قرار میدهد که هندلینگ و سرعت خودرو متناسب با هدف راننده باشد. دیسکهای ترمز ۱۴٫۲ اینچی در جلو و ۱۲٫۶ اینچی در عقب نیز کمک میکند تا GLC43 هرچه سریعتر از حرکت بازایستد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلب تپنده مرسدس AMG GLC43، یک موتور ۳ لیتری تویین توربو V6 با خروجی ۳۶۲ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتون متر گشتاور است؛ همان موتوری که در خودروهای GLE450، SLC43، C43 و C450 نیز بهکاررفته است. این موتور به یک جعبهدنده تیونینگ شده ۹ سرعته متصل میشود که از سیستم دو کلاچه نیز بهرهمنداست تا در حالت اسپرت پلاس انتقال نیرو سریعتر صورت گیرد.
خودرو GLC43 دیفرانسیل عقب است ولی درعینحال از سیستم چهارچرخ محرک نیز بهره میبرد که توسط AMG در خودرو اعمالشده است و ۳۱٫۶۹ درصد از گشتاور را به چرخهای جلو منتقل میکند. علاوه بر این، سیستم سه مرحلهای و الکترونیکی کنترل پایداری خودرو و سیستم تعلیق به کمک پمپ هوا (Air suspension) به همراه سیستم تعدیل نیروی وارد بر شاسی نیز موارد جدیدی هستند که به خودرو اضافهشدهاند. سیستم تعدیل نیرو روی شاسی دارای سه حالت راحتی، اسپرت و اسپرت پلاس است که در هر یک از حالات، نیروی وارد بر بخشهای مختلف شاسی را طوری قرار میدهد که هندلینگ و سرعت خودرو متناسب با هدف راننده باشد. دیسکهای ترمز ۱۴٫۲ اینچی در جلو و ۱۲٫۶ اینچی در عقب نیز کمک میکند تا GLC43 هرچه سریعتر از حرکت بازایستد.