02-06-2015، 20:41
نسل بعدی پورشه 911، یک مدل و نسخه ویژه هیبریدی هم خواهد داشت که میتواند بزرگترین خطر و رقیب برای BMW i8 باشد.
Porsche 911 GT3 R hybrid
پس از تلاشهای بسیار و ارائه مدل فوق مدرن پورشه 918 اسپایدر، به عنوان یک سوپراسپرت هیبریدی، در حال حاضر گزینههای ارزانقیمت دیگری برای پورشه مطرح شدهاند که یکی از آنها مدل جاودانی 911 است.
Porsche 911 GT3 R hybrid
برنارد مایر (Bernhard Maier) مدیر فروش و بازاریابی پورشه میگوید که پورشه با تولید 918، توانایی خود در ارائه خودروهای اسپرت هیبریدی را نشان داده است. پورشه روبه جلو حرکت میکند و در آینده مقررات مربوط به آلودگی و مصرف سوخت نیز ایجاب میکند که خودروهای پاکتری تولید کرد. بنابراین چرا نباید یک 911 با پیشرانه ای مدرن و هیبریدی داشته باشیم.
Porsche 911 GT3 R hybrid
این میتواند یکی از بزرگترین جهشها در دوره زندگی 911 باشد. هدف مستقیم این خودرو BMW i8 هیبریدی است که قبل از پورشه در این سگمنت حاضر شده است.
Porsche 911 GT3 R hybrid
پورشه در حال حاضر روی توسعه یک موتور چهار سیلندر تخت یا بوکسر برای کیمن و باکستر تمرکز کرده است. این موتور 2.5 لیتری توربو در سال آینده معرفی خواهد شد. به گفته Autocar این پیشرانه جدید به احتمال زیاد در خدمت پلتفرم هیبریدی جدید در 911 قرار خواهد گرفت. بدین مفهوم که یک یا چند موتور الکتریکی نیز به کمک آن خواهند آمد.
در حال حاضر گزینههای هیبریدی برای کاین، پانامرا و ماکان با موتور شش سیلندر V شکل 3.0 لیتری سوپرشارژر همراه با یک موتور الکتریکی ارائه میشوند. با این حال منابع آگاه تاکید میکنند که موتور V6 در پیشرانه هیبریدی 911 بکار گرفته نخواهد شد.
در ماههای آینده اطلاعات بیشتری از پورشه 911 هیبریدی خواهیم شنید. خودرویی که باید 911 را به عنوان یک خودروی کامل اسپرت، همچنان در قله نگاه دارد.
Porsche 911 GT3 R hybrid
پس از تلاشهای بسیار و ارائه مدل فوق مدرن پورشه 918 اسپایدر، به عنوان یک سوپراسپرت هیبریدی، در حال حاضر گزینههای ارزانقیمت دیگری برای پورشه مطرح شدهاند که یکی از آنها مدل جاودانی 911 است.
Porsche 911 GT3 R hybrid
برنارد مایر (Bernhard Maier) مدیر فروش و بازاریابی پورشه میگوید که پورشه با تولید 918، توانایی خود در ارائه خودروهای اسپرت هیبریدی را نشان داده است. پورشه روبه جلو حرکت میکند و در آینده مقررات مربوط به آلودگی و مصرف سوخت نیز ایجاب میکند که خودروهای پاکتری تولید کرد. بنابراین چرا نباید یک 911 با پیشرانه ای مدرن و هیبریدی داشته باشیم.
Porsche 911 GT3 R hybrid
این میتواند یکی از بزرگترین جهشها در دوره زندگی 911 باشد. هدف مستقیم این خودرو BMW i8 هیبریدی است که قبل از پورشه در این سگمنت حاضر شده است.
Porsche 911 GT3 R hybrid
پورشه در حال حاضر روی توسعه یک موتور چهار سیلندر تخت یا بوکسر برای کیمن و باکستر تمرکز کرده است. این موتور 2.5 لیتری توربو در سال آینده معرفی خواهد شد. به گفته Autocar این پیشرانه جدید به احتمال زیاد در خدمت پلتفرم هیبریدی جدید در 911 قرار خواهد گرفت. بدین مفهوم که یک یا چند موتور الکتریکی نیز به کمک آن خواهند آمد.
در حال حاضر گزینههای هیبریدی برای کاین، پانامرا و ماکان با موتور شش سیلندر V شکل 3.0 لیتری سوپرشارژر همراه با یک موتور الکتریکی ارائه میشوند. با این حال منابع آگاه تاکید میکنند که موتور V6 در پیشرانه هیبریدی 911 بکار گرفته نخواهد شد.
در ماههای آینده اطلاعات بیشتری از پورشه 911 هیبریدی خواهیم شنید. خودرویی که باید 911 را به عنوان یک خودروی کامل اسپرت، همچنان در قله نگاه دارد.