11-05-2015، 12:01
همانطور که می دانید، در نسخه جدید عنوان Star Wars: Battlefront که امسال قرار است عرضه شود، می توانید کرکتر های خود را کاملا شخصی سازی کنید. این تغییر واقعا بزرگی در فرنچایز Battlefront است. به تازگی آقای Mathew Everett مدیر بخش اجتماعی، اخیرا صحبت های جالبی را در این رابطه کرده است:
"بله، شما می توانید کرکتر های خود را به چندین روش شخصی سازی کنید. ما قصد داریم تجربه بی نظیری از Star Wars را ارائه دهیم، به گونه ای که فکر کنید واقعا در کهکشان هستید!"
او در ادامه در رابطه با محدودیت های بخش شخصی سازی کرکتر ها افزود:
"گفته شده که به بازیکنان اجازه داده نمی شود تا Stormtroopers بنفش بسازند یا لباس Darth Vader را نارنجی کنند. تیم ما قصد دارد "سطحی (Level ـی) که در تلاش هستند بسازند" را حفظ نمایند. با این حال، ما در آینده به جزیات بیشتری در قسمت شخصی سازی دست می یابیم."
در واقع قابلیت شخصی سازی در Star Wars: Battlefront داستان اصلی پیرامون کتاب ها و فیلم های Star Wars را خراب می کند و تعادل بازی طبیعی که محبوبیت بسیار بالایی در میان تمامی بازیکنان دارد را از بین می برد.
در ادامه آقای Gustav Halling ، کارگردان Star Wars: Battlefront، از طریق اکانت توییتر خود، در رابطه با گیم پلی بازی از طریق اکانت توییتر خود گفت:
"در بازی، ماموریت های بسیار زیادی وجود دارد که شامل ربات های تمرینی بسیار زیاد و اهداف مختلف می باشد."
در خبر دیگری گفته شد که هنگامی که بازیکنان به صورت دو نفره و با نصف کردن اسکرین به co-op می پردازند، بازی با 30 فریم اجرا می شود. این خبر توسط EA تایید شده:
"بازی Star Wars: Battlefront با 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود، به غیر از زمانی که با نصف کردن اسکرین به co-op دو نفره می پردازید."